Apua.
Sain lahjaksi tän upean uuden olympus kameran sukulaisiltani jotka asuvat kreikassa. Mut paketissa ei tietenkään ollut suomenkielisiä ohjeita!!
olen köynyt jo kysymässä monesta kameraliikkeestä jos heillä sellaisia ylimääräisiä olisi, mutta tuloksetta. käskivät kääntyä suomen olympus maahantuojalle ... oon kuullu kerrottavan että jos sellaset käyttöohjeet haluaa, pitää maksaa ittensä kipeeksi? mikä neuvoksi!?
OLYMPUS E-500
5
2162
Vastaukset
- holleh
Olisit käyttänyt sen kameraliikkeissä juoksemiseen kuluneenkin ajan kamerasi kokeilemiseen ja oppimiseen. Ei se niin vaikeaa ole.
- holleh
Jos ei ollut engalntilaisiakaan:
http://www.olympus.fi/consumer/208_manuals.cfm?prodID=P_N2142192 - sivuilta
holleh kirjoitti:
Jos ei ollut engalntilaisiakaan:
http://www.olympus.fi/consumer/208_manuals.cfm?prodID=P_N2142192löysin aikoinaan suomenkielisetkin ohjeet itselleni c-750:een, mutta myöhemmin ne poistuivt sieltä
olisikohan suomen maahantuojalla ollut näppinsä pelissä, oma kamerani on ostettu saksasta pari sataa euroo halvemmalla, kuin oli siihen aikaan suomessa
pari kaveriani on tehnyt niin että on ostanu gigantista kameran, jolloin mukana on tullut suomenkielinen ohje ja kameraa voi myös koekäyttää, ja koska gigantissa on 30 pv palautusoikeus niin sitte vaan kamera takas liikkeeseen.
ja jos on ollu hyvä, niin valokopiot ohjeista ja kamera paljon halvemmalla saksalaisesta nettikaupasta - gigaAntti
sivuilta kirjoitti:
löysin aikoinaan suomenkielisetkin ohjeet itselleni c-750:een, mutta myöhemmin ne poistuivt sieltä
olisikohan suomen maahantuojalla ollut näppinsä pelissä, oma kamerani on ostettu saksasta pari sataa euroo halvemmalla, kuin oli siihen aikaan suomessa
pari kaveriani on tehnyt niin että on ostanu gigantista kameran, jolloin mukana on tullut suomenkielinen ohje ja kameraa voi myös koekäyttää, ja koska gigantissa on 30 pv palautusoikeus niin sitte vaan kamera takas liikkeeseen.
ja jos on ollu hyvä, niin valokopiot ohjeista ja kamera paljon halvemmalla saksalaisesta nettikaupastaToi Gigantin 30pv palautusoikeus on kyllä aika hauska. Olen ostanut paljon laitteita kyseisestä liikkeestä, pesukonetta myöten. 3 kertaa olen tavaran palauttanut. Taskuradion (kova taustasurina), Epson skannaavan tulostimen (liian tumma valokuvatulostus, tarvi tuskaisesti säätöjä), iPod soittimen (luulin että on radio ja latauslaite mukana). Kuinkakohan monta palautusta voi tehdä että tulee porttikielto? :)
- fotomyyjä
tilattuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839