kannaattaako tuommoista kyseistä vehjettä hankkia? kestääkö se vai saako käyttää huollossa kokoajan? tm:n testissä se menestyi ihan hyvin mutta siitä ei saanut oikein kuvaa pidemästä käytöstä . erityisesti kyseisen peli omistajat saisivat vastata :)
roxon/adly silver fox 50cc
4
3219
Vastaukset
- Kettula24
No tuollainen tuli hankittua, lähinnä muksulle mut tulihan tuolla itsekin ajeltua.
Yhden viikonlopun kokemuksella en vielä osaa sanoa kestävyydestä, mut ihan kohtuullisen hyvä laatuisen oloinen...ei ainakan pahimmasta päästä.
Melko pieni, mut jaksaa kulkea hyvin kun on kaksi vaihdettakin eteen.- Into90
juu mulla ollu 1kk ja huippu on ja kestää ja kaiken lisäks foxin pytty ainakin -06 mallis on 100cc ja siin on pakoaukko , imuaukko kuristettu puoleen ja hukkaputkii 2 kpl tossa , itellä kaikki kurit pois vakio välit nii menee mittarii 130 km/h mutta oikeeta nopeutta, auton vierellä menee 105 km/h kun auton mittari valehtelee tasan 10km/h nii auton mittari näytti 115km/h
- _rehtori_
Minä omistan kyseisen mönkijän. on ihan hyvä mönkijä kesällä, mutta mulla ei ainakaan itselläni oo toiminu talvella ees huonosti. siinä on ollu semmonen vika että se aina yhtääkkii tielle hyytyy. Jos joku tietää mikä vois olla vikana vois vastata viestii
- <<<HaRRy>>>
se on todella hyvä kannatta hankkia mulla on ollu nytt vuoden ja se on aina käynistyny ja vaikka on seisonu 2 päivää miinus asteessa niin käynistyy aino joka on vähän huono puoli että renkaat kuluvat ja jarrut huononee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696