Mää en ole koskaan ymmärtänyt tätä BB -hässää. Mitä kivaa on seurata joukkoa vähäjärkisiä kanoja jossain kämpässä? Tapahtuuko siellä edes ikinä mitään?
Ja jos tapahtuu, mikä mahtaa olla todennäköisyys sille, että koko juttu on pelkkää leikkiä ja esitystä. Jos siel on jotain riitojakin, ni ihmettelen. Kyllä aikisten ihmisten pitäis tulla ihan hyvin toimeen keskenään. Taas yksi sarja 'maailman turhin juttu' -kategoriaan.
The heck's BB?
8
768
Vastaukset
- Zana
..."kauniit ja rohkeat" tai joku muu tylsä saippua ohjelma
- just....
eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)
- BubbleGirl
Molemmat yhtä sama kakkaa. Miksei telkkarista voisii tulla pelkästään hyvin elokuvia ja dokumentteja? Ei tällaista turhaa paskaa. Viihdekin voisi olla laadukasta, mutta joku BB?
- BubbleGirl
just.... kirjoitti:
eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)
...halusin tulla toteamaan mielipiteeni tästä sarjasta. Sucks!
- santtu
eihän sinun pakko ole kiusata itseäsi moisella sonnalla! Hei, leiki sinä vain omissa ympyröissäsi ja keksi omia kivoja koti ym. muita leikkejä!!!Sulje kanava, äläkä kurki!!!Oma kategoria=paras sellainen:)
- BubbleGirl
Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen. BubbleGirl kirjoitti:
Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen.Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.
Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..
Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.- BubbleGirl
priestess kirjoitti:
Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.
Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..
Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.Näin tänään sattumalta telkusa jonkun BB extran. Ämmät ja miehet oli kännissä kuin käet ja se blondi yritti kovasti mussuttaa vieressään istuvalle miehelle jotain hämärää ja heilutteli käsiään.
Kyllä on hyvä sarja! Siis mitä hauskaa tollasessa on? Juottavat känniin vain, että kilpailija kävisivät hässimässä toisiaan, sitten, kun jotain tapahtuu, siitä tehdään maaimanluokan uutinen.
Eikä ne ihmiset ole siviilissä samanlaisia, kuin ohjelmassa. Ei voi väittää tuntevansa niitä, jos ei ole henkilökohtaisesti tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674