Millähän konstilla tota ohjausta sais tiukattua?
Vastaukset 6
- ppppppp
kerro tarkemmin mikä ohjauksessa on vikana?
- fiesta8909876
Mullakin fiestassa 89 löysää ohjauksessa.
Keskialueella väljää ratissa.
Eipä uskalla juuri satasta kovempaa ajella. - tatir
fiesta8909876 kirjoitti:
Mullakin fiestassa 89 löysää ohjauksessa.
Keskialueella väljää ratissa.
Eipä uskalla juuri satasta kovempaa ajella.jos ymmärsin oikein(keskikohdalla väljää)ristinevel kulunut, vaihda uusi nivel.autopurkaamostakin saa aivan kunnossa olevia.
- diplinssi
Jos väljyys on muualla, esim. raidetangonpään nivelissä, ne pitää vaihtaa uusiin, halpa varaosa ja on ehdottomasti uusittava. Nimittäin jos väljä nivel lonksahtaa pois paikaltaan, niin auto menee minne auto haluaa - ei hyvä.
- dgfvsdvasgvqe
Joku taas väitti, että simpukka on kulunut??
Mikä ihmeen simpukka?? - diplinssi
dgfvsdvasgvqe kirjoitti:
Joku taas väitti, että simpukka on kulunut??
Mikä ihmeen simpukka??simpukaksi nimitettiin kierukkavaihdetta, joka oli ratin tangon alapäässä. Mekanismi oli sellainen, että se kului nopeasti ja pienikin välys vaikutti paljon.
60-luvulla jo tuli autoihin hammastanko-ohjaus.
ratin tanjon alapäässä hammaspyörä. Pyörää kääntäessä liikkuu hammastanko vasemmalle-oikealle ja siitä raidetangot vivulla etupyöriin.
Ainakin useimmissa hammastanko-ohjausvaihteissa säätö, jolla välyksen saa pois. Mutta ei kulu väljäksi kuin monen sadantuhannen km ajolla, jos kumipalkeet ehjät. Raidetangon pään nivelet kuluu alle 200000km 15v, kun tiiviste alkaa vuotaa kurat sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448