MISS SUOMEA EI KIINNOSTA KILPAILUT

ENÄÄ.....

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1237223

Onhan leuhkaa puhetta naiselta joka ei ole voittanut mitään Miss Suomikisojen jälkeen. Puhuu noistakin kisoista kuin olisi jo käynyt ne voittamassa...
Noin ruma missi kun on niin ei se ihme että into kisailla lopsahtaa....

9

1829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoin samaa!

Mutta Ninnihän onkin täys ääliö...mitä sitä tunkee mihinkään missikisoihin jos ei sitten kiinnostakkaan kisailla niitä kisoja jotka miss suomelle kuuluu!! Ninnille oli vaan tosi kova paikka kun itse kuvitteli voittavansa miss universumit kevyesti ja sit jäikin jonnekin kauas häntäpäähän...aivan oikein sille ämmälle!! Tuli oikeen rytinällä alas sieltä itse kyhäämistään pilvilinnoista...
      Itserakkaus on oksettavaa kun se saa liian suuret mittasuhteet kuten Ninnin kohdalla...eikä kyse ole kuitenkaan edes kauniista tytöstä! Aivan tavis ämmä joka luulee olevansa kaunis...

• dittius

Kun se on se tapa että kun alunperin sanoo, ettei minua kiinnosta kun voi olla ettei pärjää niin sitten on valmiiksi jo pohjustanut sen, niin ei ole niin noloa hävitä...

• kaunotar*

joka ei välitä mitä lotkauttaa kun on niin tunnettu ja kaunis oman kansansa keskuudessa VAIN! naurettava pikkutyttö

• kaunotar*

tiedättekö että tuota tyttöä ei tunnistaisi edes missiksi helsingin kaduilla tai yössä. kukaan ei huomaa, sekös vituttaa ja ketuttaaa

• paitsi en ole,mut se on asia erikseen,sehän on ruma kun irvan p...!!ei tollasella naamalla ja asenteella pärjää missään kisois vaik on kuinka missi suomi!!!ääk!!

• blackmagictiger
        tyttölakeuksilta kirjoitti:

paitsi en ole,mut se on asia erikseen,sehän on ruma kun irvan p...!!ei tollasella naamalla ja asenteella pärjää missään kisois vaik on kuinka missi suomi!!!ääk!!

NO JOS EI NINNIÄ KIINNOSTA NIIN ENTÄS KAROLIINAA JA SINIÄ

• Eestiläinen

Katsoin MTV3 sivuilta, että Ninnin paino on melkein 10 kg enemmän kuin toisilla samapituisilla tytöillä (175cm/62) ja muiden nähden se on todella lihava, ei ihme miksi ei kinnosta...

• Ulkomaalainen

Katsoin MTV3 sivuilta, että Ninnin paino on melkein 10 kg enemmän kuin toisilla samapituisilla tytöillä (175cm/62) ja muiden nähden se on todella lihava, ei ihme miksi ei kinnosta...

• e-irmeli

Tyhmä tapaus kun hänen juttujaan kuuntelee. Oli kisan lopuksi tokaissut: "tämäkö jäi käteen ja kun silti viikon söin kukkakaalia" Voitte arvata menestyksen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5740
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5465
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5097
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      31
      3031
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2541
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2518
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2210
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1950
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1691
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1652
    Aihe