Niin.
Vaatimustaso ei tosiaankaan ole huokea. En minä ihmiseltä paljoakaan vaadi.
Kiltti, rauhallinen, alkoholiton, savuton. Siinäpä ne.
Eihän tuommoisia enään ole. Jos onkin; tuommoinen samanmoinen tyttö ei heille kelpaa.
T. 17 vuotias tyttö, eikä ikinä seurustellut.
Kuinka saada poikaystävä?
19
2097
Vastaukset
- JJK90
...nyt perkele
Olet vaan vuoden vanhempi ja se estää kaiken.
Minä kun olen kiltti(Pyrin ainakin olemaan),rauhallinen,savuton ja lähes alkoholiton.
:D - Nimetön
Jos poika on tuollainen kuin "vaadit" niin miksi kummassa hän ei sitten kelpuuttaisi vaikka savutonta tyttöä kun itsekin kerran on? =D Itse täytän nuo kohtasi ja katon hyvällä jos tyttökään ei polta tai ryppää, on kiltti ja rauhallinen eli sorry kun kumosin teoriaasi.
Miten saada poikaystävä niin siihen ei ole yhtä oikeaa vastausta enkä sitä itsekään niin tiedä. Kerro sinä puolestasi kuinka saadaan tyttöystävä? Tule vaikka joskus tuolla kadulla moikkaan jos tavataan niin ehkä me löydetään molempiin vastaus yhdessä. ;) - almost_romeo
Itse täytän nuo kriteerisi (ainakin omasta mielestäni), paitsi alkoholia kuluu kohtuullisesti. Ja se on itseasiassa hyvä, sillä kun on sopivissa ja lähtee baanalle, tutustuu paljon helpommin eri ihmisiin.. ja jos pelaa tilanteen oikein, saattaa olla uusi puhelinnumero kännykässä ja seuraavana aamuna "krapula-aamiasiseuraa".
Ja miten löydät poikaystävän? Helposti. Älä etsi. Jos etsit, niin ei tule (tai tulee ns. väkinäinen, ja suhde päättyy kahdessa viikossa). Pidä silmät auki, pientä flirttiä aina ja pilke silmäkulmassa ;) Mene rohkeasti juttelemaan, mikäli kiinnostuksesi kohde ei ole vielä tullut juttelemaan sun kaa :)
Mutta itse olen huomannut parhaaksi tavaksi olla etsimättä. Pidät vain mielen ja mahdollisuudet auki, niin yhtäkkiä oletkin varattu ;) - eldonno
Vaikka sanonta kuuluukin, että etsivä löytää, niin se ei aina tässä toimi. Minullakin oli nuo samat kriteerit, tosin en etsinyt poikaystävää, mutta ystävystyin tällaisen minulle täydellisen pojan kanssa ihan sattumalta. Ja kas, missäs sitä tänä päivänä ollaankaan, onnellisessa seurustelusuhteessa. :) Ja tietenkin myös itse olen täysin savuton & alkoholiton.
- Näinnpä
Olen jo itse huomannut, että jos itse ei asian hyväksi mitään tee, etsi, niin ei myös mitään saakkaan.
Olen odottamistakin kokeillut. Saan odottaa koko loppuelämän, jos siihen uudestaan rupean. - Lordien Lordi
Näinnpä kirjoitti:
Olen jo itse huomannut, että jos itse ei asian hyväksi mitään tee, etsi, niin ei myös mitään saakkaan.
Olen odottamistakin kokeillut. Saan odottaa koko loppuelämän, jos siihen uudestaan rupean.Itse täytän kaikki kriteerisi ja kuvittelin, ettei tämmöinen poika enää kellekään kelpaa :S
Suurin ongelmani on kuitenkin se, etten kai koskaan voi löytää netistä edes ystäviä, joita voisi tavata. Ei "täällä päin" nimittäin kukaan muu asu :P
paitsi et 18v. johtuu varmaa ujoudesta. mistä kohtelias savuton, alkoholiton ja luotettava ihminen? mielellään saman henkinen :O ei oo viel osunu kohalle, valitettavasti... :( onneks ei oo kiire :)
- Wop
Mulla on osunu paljonki semmosia poikia/jätkiä kohdalle, mutta itte en kauheesti oo kiinnostunu niistä enempää ku kavereina. Ehkä luonteet ei vaan täsmää. Mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa :) Kyllä semmoinen sopiva vielä joskus löytyy, jos on löytyäkseen :)
- Sinunlaiseesi ihastunut
Olen ihastunut juuri sinunlaiseesi tyttöön, ehkä joku on sinuunkin. ;)
- sherlock
ei se loppujen lopuksi saa olla niin pienestä kiinni, ku vaikka alkoholin käyttämisestä kerran tai kaksi kuukaudessa jo haluaa vähän pitää hauskaa. oma tyttö juo juuri ton pari kertaa kuussa, mutta sillonkin kohtuudella; krapulaa ei kuulu seuraavana aamuna... loput kriteerit hän sitten täyttääkin, lisäksi hän on kaunein tyttö päällä maan. äkkiseltään kun mietin, niin taidan itsekin nuo sun kriteerit täyttää.
savuttomuuden vaatimisen ymmärrän täysin. se on itsellänikin ollu aika isona pointtina, etten ota tyttöystävää joka polttaa. rahat kuluu tupakkaan, henki haisee tupakalle ja suukotkaan ei niin hirveen hyviltä maistu, ku hönkii samalla röökinlemut kasvoille. ei varmaan omat vanhemmatkaan katsois hyvällä jos tyttöystävä hiisais röökiä tossa kuistilla...
kiltti ja rauhallinen... hmm... eikös näitä ole suurin osa pojista? ainakin mun tuntemista on...- ruusunnnuppu
"kiltti ja rauhallinen... hmm... eikös näitä ole suurin osa pojista? ainakin mun tuntemista on..."
-oliskin. ainakaan mun tuntemissa pojissa ei sellasia paljoo löydy... suurin osa melkee yrittää olla jotain ihan muuta. mutta ehkä siihen on syynä joku murrosiän kriisi ja aikuistuessaan ne muuttuu järkevämmiksi. toivottavasti. -.- - sherlock
ruusunnnuppu kirjoitti:
"kiltti ja rauhallinen... hmm... eikös näitä ole suurin osa pojista? ainakin mun tuntemista on..."
-oliskin. ainakaan mun tuntemissa pojissa ei sellasia paljoo löydy... suurin osa melkee yrittää olla jotain ihan muuta. mutta ehkä siihen on syynä joku murrosiän kriisi ja aikuistuessaan ne muuttuu järkevämmiksi. toivottavasti. -.-nuo sun tuntemat pojat on mitä luultavimmin niitä rasavillejä, jotka tulee ensimmäisenä esille ku pitää niin paljon melua ja tekee kaikennäköstä tyhmää. et välttämättä edes tunne niitä poikia, jotka on hiljasia, ujoja ja rauhallisia ja istuskelee samanlaisten ihmisten kanssa syrjäisellä penkillä... ensimmäisenä huomio kiinnittyy noihin rasavilleihin ja ne tulee ensimmäisenä aina mieleen...
- Anonyymi
Kannattaa kattoo koulussa takariviin niihin hiljasiin poikiin keillä on edes vähän käytös tapoja. Kato kun jotkut kiinnittävät huomion niihin rasavilleihin jotka on aivan ekana äänessä. Joillain ei oo yhtään käytöstapoja, mutta joillain on.
- Kafei
Ainakin hyvä aloittaa siitä, ettei paljoa vaadi. :)
Kyllä se siitä, etsivä löytää.- Näinpä.
Kun tuntuu että ei löydy niin minkään kiven alta.
- Anonyymi
Kyllä meressä kaloja riittää :D
- karoliina1234
haluan siksi poikaystävän koska pojat on niin ihanaaei sille voi mitään haluan vaan poikaystävän pojat on niin ihanii niin niin niin niin ihaniiii
- hsejjjj
thkj,mkyrj ie45u jykuyme57jyuiojjkhyoitjn
- Anonyymi
Pojat tykkää tytöistä jotka ovat rauhallisia, huumorintajuisia ja osaavat kertoa tunteistaan. Rauhallisella siis tarkoitan sitä ettet juokse ympäri huonetta vaan pidät jalat maassa. Huumorista sen verran että meemit ja muutenkin hauskat heitot sopiviin kohtiin ovat hauskaa ja tekee ihmisestä kiinnostavan. Tunteistaan kertominen ja kauneus ovat A ja Ö. Jos pidät jostakin henkilöstä kerro hänelle siitä. Kannattaa pukeutua hienosti (ei tarvitse olla mitään juhla vaatteita) niin pojat pitävät T. 11v poika :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097