Tämä tapaus on aivan tuore, tapahtui toissayönä.
Heräsin tunteeseen, että joku otti minua nenästä kiinni ja puristi hitaasti ja hellästi. Avopuolisoni kuitenkin näytti olevan syvässä unessa, joten hän se ei ollut.
En tiedä, että kävikö joku henki vierailulla vai oliko tämä vain lievä versio unihalvauksesta. Unihalvauksen tunnusmerkkejä tämä ei kuitenkaan täytä, koska en tuntenut ahdistusta ja säpsähdin heti hereille...
Öinen kosketus
3
909
Vastaukset
- :) :)
Jospa se oli aave,joka halusi hassutella,nappasi nenustasi hellästi kiinni :)
- onpi
taputettu takapuolelle ja olin vielä selkä seinäänpäin,että se käsi tuli sitte seinänläpi.olin silloin jotain yli kymmenen vanha,ja pelästyin vielä niin etten tahtonu ääntä saada kurkusta ulos.eikä se ollu mikään hellä taputus vaan kunnolla läjäytti 3-4 kertaa.enkä ollu vielä nukahtanut,vaan katselin ikkunalle päin ja olin omissa ajatuksissani.niin että kyllä siinä sydän oli kurkussa saakka.
- mystigue
puoliunessakin voi kokea kaikenlaista:D minulle on monesti käynyt selittämättömiä asioita puoliunessa:)
mutta liekkö nuo henkienkin vierailut tarvitsee tietyn "puoliuni tilan".. nimittäin minullakin on ollut nimeni mainitsemisesta kosketukseen asti kaikenlaista:D vaikka tuolloin asuinkin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j776311Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all612742Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔672314Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja241589- 831560
- 911454
- 771263
- 501234
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181114- 70956