Tämä tapaus on aivan tuore, tapahtui toissayönä.
Heräsin tunteeseen, että joku otti minua nenästä kiinni ja puristi hitaasti ja hellästi. Avopuolisoni kuitenkin näytti olevan syvässä unessa, joten hän se ei ollut.
En tiedä, että kävikö joku henki vierailulla vai oliko tämä vain lievä versio unihalvauksesta. Unihalvauksen tunnusmerkkejä tämä ei kuitenkaan täytä, koska en tuntenut ahdistusta ja säpsähdin heti hereille...
Öinen kosketus
3
953
Vastaukset
- :) :)
Jospa se oli aave,joka halusi hassutella,nappasi nenustasi hellästi kiinni :)
- onpi
taputettu takapuolelle ja olin vielä selkä seinäänpäin,että se käsi tuli sitte seinänläpi.olin silloin jotain yli kymmenen vanha,ja pelästyin vielä niin etten tahtonu ääntä saada kurkusta ulos.eikä se ollu mikään hellä taputus vaan kunnolla läjäytti 3-4 kertaa.enkä ollu vielä nukahtanut,vaan katselin ikkunalle päin ja olin omissa ajatuksissani.niin että kyllä siinä sydän oli kurkussa saakka.
- mystigue
puoliunessakin voi kokea kaikenlaista:D minulle on monesti käynyt selittämättömiä asioita puoliunessa:)
mutta liekkö nuo henkienkin vierailut tarvitsee tietyn "puoliuni tilan".. nimittäin minullakin on ollut nimeni mainitsemisesta kosketukseen asti kaikenlaista:D vaikka tuolloin asuinkin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492