Estbackassa asunnot !

etsin sopivaa

Tietääkö kukaan minkä takia estbackassa on vapautumassa samasta paikasta 5 asuntoa, eli humaltarhantie 1-5. Onko omistus vaihtumassa vai mikä on syynä? VVO niitä vuokraa, sinne ei varmaan ole iso vuokratakuukaan. Siellä olis just sopiva kokonen asunto, tarpeeksi huoneita ja silti ei liian iso.

38

4039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan

puolalaiset,virolaiset,ym reppumiehet,häippäävät muille markkinoille!

• etsin yhä

...jaaha, missähän kunnossa ne asunnot voivat olla...

• varmaan

Vai onko porukka saanut Nesteen halpamiehistä tarpeekseen?

• Luultavasti
        etsin yhä kirjoitti:

...jaaha, missähän kunnossa ne asunnot voivat olla...

ei kovin kaksisessa kunnossa!Tosin vuokranantajanhan pitäisi pitää jonkunmoista kontrollia,varsinkin silloin kun vuokralainen vaihtuu,mutta uskallan epäillä tässä tapauksessa??

• Kokenut

Älä muuta sinne, siellä on huume ja alkoholiongelmaisia ja varkaita, kaikki mikä ei ole hitsattu kiinni varastetaan. Hirsibaarin puliukot möykkää ikkunan alla kaiket yöt yms. muuta kivaa viihdykettä.

• Tänäpäivänä

varmaan on rauhatonta.Vielä silloin kun talot olivat nesteen omistuksessa,paikka oli hyvä asua.Asunnon saanin ehtohan oli työpaikka firmassa.Kaikki muuttui kun kuvaan astui suomen suurin kolhoosi,vvo.Alkoi tulla näitä moniongelmaisia sun muita hörhöjä ja paikka muuttui kamppulan kaksoisveljeksi!Kesän kestin sitä elämää ja muutin rauhallisemmalle seudulle!

• ....
        Tänäpäivänä kirjoitti:

varmaan on rauhatonta.Vielä silloin kun talot olivat nesteen omistuksessa,paikka oli hyvä asua.Asunnon saanin ehtohan oli työpaikka firmassa.Kaikki muuttui kun kuvaan astui suomen suurin kolhoosi,vvo.Alkoi tulla näitä moniongelmaisia sun muita hörhöjä ja paikka muuttui kamppulan kaksoisveljeksi!Kesän kestin sitä elämää ja muutin rauhallisemmalle seudulle!

"kestin sitä elämää ja muutin rauhallisemmalle seudulle!". Muutit muualle, et siis kestänyt. Myönnä pois.

• poiuytrewq
        Tänäpäivänä kirjoitti:

Syanidsbergiin?
        Et kai kamppulaan, eihän paska vaihtamaalla parane.
        Estbackassa ei sentään Medi-Heli pörrää päivittäin yläpuolella.

• Etsin yhä.

Eihän se hirsibaari ole siellä lähellä vai onko? Mä kait luulin, että se on kauempana.
        Mä tiedän, että siinä baarissa on juoppoja, kerran käväsin siellä ja en tykänny, mutta sehän on vaan mielipide, ei jokaista voi tyydyttää.

Ei mua sinänsä juopot pelota, kunhan eivät mölise ikkuna alla. Onhan juoppoja nähty koko porvoossa dösikselläkin niitä näkee joka ikinen päivä. Ei juopoista pääse ikinä eroon niitä on aina joka nurkassa.

• Etsin yhä....
        poiuytrewq kirjoitti:

Syanidsbergiin?

Hei ! en mä alottanut tätä aihettaa sillä, että ruetaan haukkumaan lähiöitä. Minä siis etsin asuntoa enkä halua mitään typeriä kommentteja.

• sitä
        .... kirjoitti:

"kestin sitä elämää ja muutin rauhallisemmalle seudulle!". Muutit muualle, et siis kestänyt. Myönnä pois.

kestin kesän,en enempää,myönnän!

• Muutin
        poiuytrewq kirjoitti:

Syanidsbergiin?

ylä-NÄSIIN,ylä-NÄSIIN,,jee

• Kyllä
        Etsin yhä. kirjoitti:

Eihän se hirsibaari ole siellä lähellä vai onko? Mä kait luulin, että se on kauempana.
        Mä tiedän, että siinä baarissa on juoppoja, kerran käväsin siellä ja en tykänny, mutta sehän on vaan mielipide, ei jokaista voi tyydyttää.

Ei mua sinänsä juopot pelota, kunhan eivät mölise ikkuna alla. Onhan juoppoja nähty koko porvoossa dösikselläkin niitä näkee joka ikinen päivä. Ei juopoista pääse ikinä eroon niitä on aina joka nurkassa.

kai niitä tuppaa joka baarissa juoppoja olemaan!

• Etsin yhä.... kirjoitti:

Hei ! en mä alottanut tätä aihettaa sillä, että ruetaan haukkumaan lähiöitä. Minä siis etsin asuntoa enkä halua mitään typeriä kommentteja.

VVO:n toimistosta, kai niitä asuntoja pääsee katsastamaan ennen muuttoa, että kunnon näkee...

• Etsi yhä...
        Kyllä kirjoitti:

kai niitä tuppaa joka baarissa juoppoja olemaan!

Sä siis toistit mun lauseet, no eipä mitään.

Useat ennakkoluuloiset hakevat vaan ongelmia ja vikoja. Mulla on selanen asenne, että tiedän joka lähiössä olevan "juoppoja" ym. mutta se ei häiritse minua, kunhan ite saan olla rauhassa, tehkööt muut mitä haluaa.

• Etsin yhä...
        enoc kirjoitti:

VVO:n toimistosta, kai niitä asuntoja pääsee katsastamaan ennen muuttoa, että kunnon näkee...

Soittamalla se selviää.

• ...
        Etsin yhä. kirjoitti:

on siinä kaupan vieressä. Totta toi juoppo kommettisi niitä on joka paikassa.

• Etsin yhä... kirjoitti:

Soittamalla se selviää.

tuo kamppulan huoltoyhtiön toimisto hoitele myös VVO:n asuntoja, joten sieltä varmaan tietoa saa.
        Voipi onnistua jopa vuokrasopimuskin...

• Etsin edelleen
        enoc kirjoitti:

tuo kamppulan huoltoyhtiön toimisto hoitele myös VVO:n asuntoja, joten sieltä varmaan tietoa saa.
        Voipi onnistua jopa vuokrasopimuskin...

En muutes mee takuusen siitä, sillä joskus muutama vuoden aiemmin VVO asiat muutti järvepäähän.

• Etsin edelleen kirjoitti:

En muutes mee takuusen siitä, sillä joskus muutama vuoden aiemmin VVO asiat muutti järvepäähän.

ainakin tämä paikallinen toimisto välittää VVO:n asuntoja. Vai käyvätkö kaikki porvoon seudulta asunnon tarpeessa olevat Järvenpäässä asuntoja kyselemässä?

Manantaisin taitaa tuo toimisto (Porvoon Kiinteistöhoito) olla hiukan pitempään aukikin.

• porvoo

ihan höpö höpö juttuja puhuvat..
      eestinmäki on hyvä paikka asua, itse olen asunut kohta kolme vuotta humaltarhantiellä eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia tms. tänne vaan :)

• marjat ja tertut

Jep, taitaa Eestinmäen "suurin" häiriötekijä olla ne muutamat autoilijat, jotka eivät noudata nopeusrajoituksia.

• Porvooseen kyrpiintynyt

...paikka nukkumalähiöksi ole. Kohtuullisen edullinen ja Helsinkiin menevän bussin pysäkki kivalla etäisyydellä ja niitä menee kuitenkin usein. Paska_Porvooseen ei tarvitse edes kusta jos ei välttämättä halua...

• Porvooseen kyrpiintynyt

...siis sisäsiittoiseen, sukurutsaiseen ja junttimaiseen Porvooseen päin ei tarvitse sieltä Eestinmäestä edes kusta jos ei välttämättä halua, stadiin pääsee kyllä... Jäi tuo yksi sana edellisestä viestistä pois, mutta tällä bårvåålaisten ruunebärien omalla angstipalstalla sillä ei kai ole väliä...

• Etsin yhä...
        Porvooseen kyrpiintynyt kirjoitti:

...siis sisäsiittoiseen, sukurutsaiseen ja junttimaiseen Porvooseen päin ei tarvitse sieltä Eestinmäestä edes kusta jos ei välttämättä halua, stadiin pääsee kyllä... Jäi tuo yksi sana edellisestä viestistä pois, mutta tällä bårvåålaisten ruunebärien omalla angstipalstalla sillä ei kai ole väliä...

Elä kuitenkaan ole minuun kyrpiintynyt, minä tiedän millasta porukkaa porvoossa on. Minä ite pysyn erossa ongelmista, niin mulla on hyvä olla.

• Kaupungista katseleva
        Porvooseen kyrpiintynyt kirjoitti:

Sen virokummun voisi myydä Sipoon mukana Helsingille, niin siinähän niillä olis itselleen jo ihan valmis uusi Mogadishu itä-helsingin ihanien lähiöiden sekaan.

• ...
        Kaupungista katseleva kirjoitti:

Sen virokummun voisi myydä Sipoon mukana Helsingille, niin siinähän niillä olis itselleen jo ihan valmis uusi Mogadishu itä-helsingin ihanien lähiöiden sekaan.

Asuuko nämä Porvoossa majailevat Virolaiset Eestinmäessä? Kesän aikana on tullut virolaisia Porvooseen enemmän kuin tarpeeksi.

• Eestinmäessä
        ... kirjoitti:

Asuuko nämä Porvoossa majailevat Virolaiset Eestinmäessä? Kesän aikana on tullut virolaisia Porvooseen enemmän kuin tarpeeksi.

Näsissä,kamppulassa,keskustassa,jne,,ja lisää tulee,riippumatta siitä mitä mieltä minä tai sinä asiasta ollaan!!

• Suomalainen.
        Eestinmäessä kirjoitti:

Näsissä,kamppulassa,keskustassa,jne,,ja lisää tulee,riippumatta siitä mitä mieltä minä tai sinä asiasta ollaan!!

Halpaa työvoimaa sieltä tänne tulvii. Forttumin alueella työskentelevät aliurakoitsiat ottavat Virolaisia ilmeisesti "avosylein vastaan". Ei siinä mitään, vitututtaa vain niiden riehumiset silloin kun ne ei ole töissä. Tosin käyväthän Suomalaisetkin "sikailemassa" Virossa. Itse en ole koskaan maissa käynyt Viron maaperällä.

• Niinkö..?
        Suomalainen. kirjoitti:

Halpaa työvoimaa sieltä tänne tulvii. Forttumin alueella työskentelevät aliurakoitsiat ottavat Virolaisia ilmeisesti "avosylein vastaan". Ei siinä mitään, vitututtaa vain niiden riehumiset silloin kun ne ei ole töissä. Tosin käyväthän Suomalaisetkin "sikailemassa" Virossa. Itse en ole koskaan maissa käynyt Viron maaperällä.

Sammuitko kopteriin jo menomatkalla..?

• Suomalainen jälleen kerran.
        Niinkö..? kirjoitti:

Sammuitko kopteriin jo menomatkalla..?

En sammu kopteriin. Laivalla tulee dokailtua tappiin asti, niin sitten ei aamulla paljoo kiinosta lähtee dalsii maihin.

• Indianvillage
        ... kirjoitti:

...60-luvulla kun Sköldvikin laitoksia rakennettiin, niin ranskalaiset komennusmiehet naivat porvoolaisia akkoja, niin että bårvåålaiset tumpulaäijät olivat vuosia ilman... Monikin "syntyperäinen" bårvåålainen on itse asiassa tietämättään puoliksi fransmanni ja aisankannattaja bårvåålainen isi ei ole siitä edes tietoinen, tai jos on niin ei ainakaan myönnä..

• Etsin yhä sitä asuntoa
        Indianvillage kirjoitti:

...60-luvulla kun Sköldvikin laitoksia rakennettiin, niin ranskalaiset komennusmiehet naivat porvoolaisia akkoja, niin että bårvåålaiset tumpulaäijät olivat vuosia ilman... Monikin "syntyperäinen" bårvåålainen on itse asiassa tietämättään puoliksi fransmanni ja aisankannattaja bårvåålainen isi ei ole siitä edes tietoinen, tai jos on niin ei ainakaan myönnä..

Etköhän nyt menet aiheen vierestä? Minä pistin tän aiheen asunnosta enkä mistää ihmisistä !!!

• ...
        Indianvillage kirjoitti:

Joillekkin on ilmeisesti vaikeeta olla alkamatta aukomaan päätä ja muuta sellasta jos joku vaan kysyy jotain asunnoista..
        ..ja sit aletaan haukkumaan paikkoja.
        Ite asuin kamppulassa ja ei ne juopot yms. siellä minua ainakaan häirinnyt!

Ja mikäs siinä jos Eestinmäkeen muuttaa, pärjää siellä muutkin ihmiset hengissa ;)

kannattaa ilman muuta ainakin käydä kattomassa asuntoa, jos on vielä vapaana! :)

• Ei kannata

Alkaa ihmiset pikkuhiljaa kyllästyyn niihin örveltäjiin ja muuttavat muualle, tämä ilmiö on myös kamppulassa tuttu, siellä vaan sekoilee juoppojen lisäksi myös pilleristit.

• Etsin vieläkin

Hei! ei mua ne hörhöt ja juopot pelota eikä kiinnosta, vaan se asunto. Mikä helvatun päähänpinttymä teillä on? voisin ihan hyvin muuttaa kamppulaankin, mutta kun ei löydy sopivan kokosta asuntoa sieltä! Mua ei kiinnosta teidän hörhöt ja juopot, onko asia selvä? Minä ite kyllä pärjään ilman teitä, jos niikseen mennään.

• toimeksi
        Etsin vieläkin kirjoitti:

Hei! ei mua ne hörhöt ja juopot pelota eikä kiinnosta, vaan se asunto. Mikä helvatun päähänpinttymä teillä on? voisin ihan hyvin muuttaa kamppulaankin, mutta kun ei löydy sopivan kokosta asuntoa sieltä! Mua ei kiinnosta teidän hörhöt ja juopot, onko asia selvä? Minä ite kyllä pärjään ilman teitä, jos niikseen mennään.

Mene Kamppulaan tekemään anomusta, äläkä kuhnaile, sillä nopeat syövät hitaat. Elikkä Nesteen aliurakoitsijat.

• Muuta
        Etsin vieläkin kirjoitti:

vaan Eestinmäkeen!Ei se hullumpipaikka ole.Kauppa ja kaikki,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe