Ääliövartija tuhosi taideteoksen

Stewari

Vartija repi keskiviikkona alas toistakymmentä ainutlaatuista taidejulistetta Stockmannin työmaa-aidalta.

Taideteokset olivat osa lauantaina virallisesti alkavaa Helsinki Design Weekkiä ja ne oli kiinnitetty aitaan Stockmannin luvalla.

Ääliövartija kertoi tekonsa syyksi se, että oli saanut ohjeet "vetää alas kaikki mainokset ja töhryt.

Teko osoittaa selvästi alalla vallitsevan mentaaliteeti ja vartijoiden älykyysosamäärän.

Olisi hyvä julkisuudelle tietää vartijan henkilöllisyys ja samon minä "palikkayhtiön" palveluksessa hän on tai oli.

50

6274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihava Sika

Vartija voi hyvinkin olla idiootti, mutta niin on sekin, joka ripustaa ainutlaatuisia taideteoksia työmaan aitaan.

Työmaa on työmaa ja taidenäyttely on taidenäyttely. Luulisi olevan helppoa vähän enemmänkin poltelleelle taide- ja kulttuurihörhölle.

Vakavasti, olisikohan julisteiden ystävän kannattanut informoida myös vartioimisliiketta asiasta etukäteen, ei tavan duunari voi millään tietää mikä lipare on roskamainos ja mikä taidetta, no, ottakoot opiksi ensikertaa varten.

• vghc

Taidehippi ripusti taideteokset toimeksiantajan, l. asiakkaan luvalla. Mutta kuten snaoit, eihän sitä tavan duunari voi ymmärtää eikä sellaista koulutukseen nähden voi edes edellyttääkään haasteellisessa työympäristössä.

• repijä

Tossa kattelin kuvaa jossa ne taidejutskat oli kiinni siinä aidassa.
        Aika pölvästi pitää olla,että luulee niitä mainoksiksi tms.
        Eikä olosuhteet nyt ihan vastannu ns.työmaata.
        Järkeä ois voinu käyttää,mutta milläs vartija siitä olis suoriutunut.

• fsfsdfdsf
        repijä kirjoitti:

Tossa kattelin kuvaa jossa ne taidejutskat oli kiinni siinä aidassa.
        Aika pölvästi pitää olla,että luulee niitä mainoksiksi tms.
        Eikä olosuhteet nyt ihan vastannu ns.työmaata.
        Järkeä ois voinu käyttää,mutta milläs vartija siitä olis suoriutunut.

Olisin minäkin ne kiskonut alas!

• Sinä oletkin
        fsfsdfdsf kirjoitti:

Olisin minäkin ne kiskonut alas!

vartija tai sellaiseksi haaveileva.

• oliskohan

Niin eiks toi ollut keskussa tapahtunut juttu.
      onkos siellä tavaratalon omat "vartijat" eli ei tainnut olla palikkayhtiön väkeä ja jos oli niin oliskohan ollut se kotka firma minkä nimestä ei ole tietoa

• FALCK

Satuinpa just kulkemaan tuosta ohi keskivikkona noin klo 16:30 tai jotain sinnepäin ja näin tapahtuneen. Kyseessä oli hyvinkin nohevan näköinen Falckin vartija, mutta enpäs arvannut, että siinä näin kävi. Hahaaa ja paskaa niskaan.

PS: Ja tää on tosi.

• jos

saan vielä huomauttaa vartijalla oli työmaakypärä päässään, siitähän se mieleen jäikin.::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:

• Aino-Kalevi
        jos kirjoitti:

saan vielä huomauttaa vartijalla oli työmaakypärä päässään, siitähän se mieleen jäikin.::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:

No mitäs ihmeellistä siinä on? Työmaalla kun tehdään töitä, käytetään kypärää ja turvajalkineita.

Tokkopa tuosta ainakaan vartijalle paskaa tulee niskaan, päin vastoin, olettaisin, että kuulee useammatkin anteeksipyynnöt, kun on unohdettu ilmoittaa ko.julisteista.

• taas nähtiin...

"Hän oli myös yrittänyt repiä alas 3 000 euroa maksanutta peilipintaa, joka oli yksi teoksista. Mutta koska se oli laitettu kiinni listoilla, hän ei saanut siitä otetta."

Tuollaisia palikoita tapaa vaan yksityisen vartioinnin alalla. No, pääsyvaatimukset nolla, ja kurssi lähinnä muodollinen, niin mitä muuta voidaan odottaa...

• oli stokkan henkilökuntaa

ei kyseessä ollut vartija vaan turvamies/vahtimestari joka toimii jokamiehen oikeuksin eikä välttämättä omaa edes vartijan koulutusta!! Kun ei ole keskustan stokkalla vartiomisliikettä!!! Eli mössin teki Stokkan henkilökunta eikä VARTIJA!

• svggd

Jaaha. Ilta-Sanomat kirjoittaa tänään:

"Näyttelyn valokuvaaja oli odottanut valon muuttumista loivemmaksi kuvausta varten, kun seinän eteen oli kaartanut vartiointiliikkeen auto. Sieltä pomppasi tarmokas vartija, ja taiteen alasajo alkoi."

• fsdfsdfsdfds

Jos et ole Falckilla tai Stokkalla töissä niin älä väittele asiassa! Olet joka tapauksessa väärässsä

• missä linkki
        svggd kirjoitti:

Jaaha. Ilta-Sanomat kirjoittaa tänään:

"Näyttelyn valokuvaaja oli odottanut valon muuttumista loivemmaksi kuvausta varten, kun seinän eteen oli kaartanut vartiointiliikkeen auto. Sieltä pomppasi tarmokas vartija, ja taiteen alasajo alkoi."

Laita linkki uutiseen!

• Linkki.

• bghvg
        missä linkki kirjoitti:

Laita linkki uutiseen!

Luepas 22.9 Ilta-Sanomat ja sieltä sivut 10-11 ihan itse. Eipä olltu stockan väkeä, ei =D

• TARKENNUS

Kyllä siinä stokkan vieressä oleva työmaa kuuluu Falckin vartiointi kohteeseen! käyppäs katsomassa tarrat. Sekä stockman kuuluu Falckin vartiointi koheeseen yöllä ja silloin kun se putiikki on kiinni!

• Vartijan toimissa ei moitittavaa.Vartijalle voisi antaa ko.firman toimesta kiitokset nopeasta ja tehokkaasta toiminnasta !!
      Näyttelyn vastaavat ovat töpänneet ja raskaasti!
      Ei ole vartijan vika, jos informaatio ei kulje.

• ttyggt

Ei varmaan ollut. Mutta olisikos vartijan kannattanut ehkäpä ensin kysyä asiasta joko asiakkaalta tai omalta esimieheltään yms. Kyseessä ei liene ollut sen laatuinen tilanne, ettei olisi ehtinyt...

• Toimittu!!!
        ttyggt kirjoitti:

Ei varmaan ollut. Mutta olisikos vartijan kannattanut ehkäpä ensin kysyä asiasta joko asiakkaalta tai omalta esimieheltään yms. Kyseessä ei liene ollut sen laatuinen tilanne, ettei olisi ehtinyt...

Jälkiviisaus on typerien hommaa!!!

"Kyseessä ei liene ollut sen laatuinen tilanne, ettei olisi ehtinyt... "

Mistä tiedät milloin vartijan piti ehtiä seuraavan asiakkaan luokse??????
        Et taida tietää piirivartijan työn luonteesta ja kiireestä yhtään mitään!!!!

Jos vartija tuommoisia pikkujuttuja lähtisi aina kyselemään, niin työt jäis kyllä tekemättä. Sitähän sais joka v...n mainoksesta kysyä, että poistetaanko vai jätetäänkö.
        Tuskin tämä vartija on edes katsonut mitä on alas repinyt. Eikä sille siitä maksetakkaan.

Onhan se nyt selvä asia, että tämmöisistä olisi pitänyt informoida vartijaa etukäteen. Tässä se taas nähdään kun vartijaa ei ole arvostettu sen vertaa, että olisi asiasta tiedotettu.
        Ihan oikein niille vastuuhenkilöile.

Ei siinä kuule ruveta mitään soittelemaan, kun seuraavan asiakkaan luona pitää olla heti vartin päästä.

• hgjbhj
        Toimittu!!! kirjoitti:

Jos vartija tuommoisia pikkujuttuja lähtisi aina kyselemään, niin työt jäis kyllä tekemättä. Sitähän sais joka v...n mainoksesta kysyä, että poistetaanko vai jätetäänkö.
        Tuskin tämä vartija on edes katsonut mitä on alas repinyt. Eikä sille siitä maksetakkaan.

Onhan se nyt selvä asia, että tämmöisistä olisi pitänyt informoida vartijaa etukäteen. Tässä se taas nähdään kun vartijaa ei ole arvostettu sen vertaa, että olisi asiasta tiedotettu.

Ei siinä kuule ruveta mitään soittelemaan, kun seuraavan asiakkaan luona pitää olla heti vartin päästä.

"Tässä se taas nähdään kun vartijaa ei ole arvostettu sen vertaa, että olisi asiasta tiedotettu. Ihan oikein niille vastuuhenkilöile."

Äläpä kerro enempää...

• duunari123456789
        Toimittu!!! kirjoitti:

Aivan samaa mieltä

• sinnu_82

Etkös sä tuossa kirjoituksessas sanonut, että vartija oli saanut ohjeet vetää alas kaikki mainokset ja töhryt..?
      Mitä vartija siis teki väärin??? Noudatti ohjeita, niinku meidän työnkuvaan kuuluu..
      Ehkä ens kerralla tajutaan antaa ohjeet olla repimättä niitä pois..
      Eikä tolla äolla oo taas mitään tekemistä tän kans, älkää nyt oikeesti taas viitsikö..
      Vihatkaa tai rakastakaa vartijoita, mutta älkää alottako taas tämän jauhamista..

• ammattilainen

Jaaha täällä on taas tämä "korkean äo:n vartijavosu"
        Lastentestissä yli 140 ja kyllä sillä sietääkin sitten leuhkia.
        Lisäksi on velaton kämppä ja rahaa tilillä 6 numeroinen summa.
        Hyvin menee ja sillee vähä pentuaki on pukannu ja perhanan hyvin tullaan toimeen ja siihen perään perustelut että vartijan palkalla pärjää pirun hyvin.
        Vartija muuten tarvitsee ne ohjeet..ja mielellään selkeät,sekä erittäin yksityiskohtaiset.
        Syyn tietää jokainen.
        Ohjeissa sitten pysytään asianhaaroista huolimatta niinkuin isäntänsä tahtoa tiukasti tottelevan koiran kuuluukin.

• sinnu_82
        ammattilainen kirjoitti:

Hyvin menee ja sillee vähä pentuaki on pukannu ja perhanan hyvin tullaan toimeen ja siihen perään perustelut että vartijan palkalla pärjää pirun hyvin.
        Vartija muuten tarvitsee ne ohjeet..ja mielellään selkeät,sekä erittäin yksityiskohtaiset.
        Syyn tietää jokainen.
        Ohjeissa sitten pysytään asianhaaroista huolimatta niinkuin isäntänsä tahtoa tiukasti tottelevan koiran kuuluukin.

ystävällisesti ilmaistuna: Mene vittuun, jos muuta asiaa ei oo, kun tarrata joihinkin mun edellisiin viesteihin.. Taitaa olla elämäs vähän tylsää, kun pitää täällä nyppiä toisten asioita..??
        Etkö mitään muuta taas enää keksinyt.. Voi että kun mä oon nyt tästäkin ihan rikki.. Hohhojjaa tosiaan..
        Ja ohjeiden noudattaminen kuuluu tähän ammattiin, niinku moneen muuhunkin.. Olispa mukavaa, kun joka alalla alettais vähän "soveltamaan".. "Eiku mä kasaankin tän kännykän näin.. Tälleen tästä tulee paljon hienompi.. Tai jos mä sitten soitankin pomolle, et jos tästä vois jättää kokonaan tän piirilevyn pois, kun se vie niin paljon tilaakin.."
        Ohjeistus on joka alalla ja mikäli sovitusta poiketaa, siitä ilmoitetaa erikseen..

Jotta jos sä saatanan köyhä, tyhmä, perheetön ja niuho (minkä alan?) ammattilainen nyt vaan pistäisit sitä suuta soukemmalle ja keskittyisit ihan siihen omaan pikkuruiseen elämääs..

Kiitos..

• ammattilainen
        sinnu_82 kirjoitti:

ystävällisesti ilmaistuna: Mene vittuun, jos muuta asiaa ei oo, kun tarrata joihinkin mun edellisiin viesteihin.. Taitaa olla elämäs vähän tylsää, kun pitää täällä nyppiä toisten asioita..??
        Etkö mitään muuta taas enää keksinyt.. Voi että kun mä oon nyt tästäkin ihan rikki.. Hohhojjaa tosiaan..
        Ja ohjeiden noudattaminen kuuluu tähän ammattiin, niinku moneen muuhunkin.. Olispa mukavaa, kun joka alalla alettais vähän "soveltamaan".. "Eiku mä kasaankin tän kännykän näin.. Tälleen tästä tulee paljon hienompi.. Tai jos mä sitten soitankin pomolle, et jos tästä vois jättää kokonaan tän piirilevyn pois, kun se vie niin paljon tilaakin.."
        Ohjeistus on joka alalla ja mikäli sovitusta poiketaa, siitä ilmoitetaa erikseen..

Jotta jos sä saatanan köyhä, tyhmä, perheetön ja niuho (minkä alan?) ammattilainen nyt vaan pistäisit sitä suuta soukemmalle ja keskittyisit ihan siihen omaan pikkuruiseen elämääs..

Kiitos..

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Et sä voi haukkua mua tyhmäks etkä köyhäks yms.
        En mä ole täällä asioitani huudellut niin kuin sinä:)
        Ei oo sillee tarvetta puhella täällä raha-asioista tai perhejutuista.
        Ne on kummiski sellasia juttuja jotka ei kuulu keskustelupalstoille.
        Uuh..sinä ihana stevarimimmi..rikaskin vielä ja noin ylevässä duunissa.
        Oikea uranainen!

• sivistynyttä
        sinnu_82 kirjoitti:

Kiitos..

ja ammattia kuvaavaa tämä Sinnun kielenkäyttö.Eikö vanhemmat opettaneet alkeelisempiakaan käytöstapoja?Käytätkö kentälläkin asiakkaalle tuollaista kieltä?Häpeisit...

• ammattilainen
        sivistynyttä kirjoitti:

ja ammattia kuvaavaa tämä Sinnun kielenkäyttö.Eikö vanhemmat opettaneet alkeelisempiakaan käytöstapoja?Käytätkö kentälläkin asiakkaalle tuollaista kieltä?Häpeisit...

Uskoisinpa,että elämä koulii vielä ja pahimmat nuoruuden särmät hioutuu tytöstä pois.
        Ei varmaan olisi haitaksi sisällyttää itseilmaisun kurssia vartijankoulutukseen..jos nyt tämä tytteli edes minkään sortin vartija on.
        Elkeet ainakin on niin kuin keskiverto lähiöprinsessalla.
        Kirjoittaja nimeltä "sinnu" voi hyvinkin olla ikuinen wannabe joka hakee huomiota höpöttelemällä milloin mistäkin.Aika äreästi suhtautuu jos erehtyy epäilemään hänen älykkyyttään tai pärjäämistä vartijana.
        Hermostuminen on yleensä merkki epävarmuudesta.
        Suomi24 on täynnä rikkaita,kauniita ja viisaita..todellisuus tietysti onkin sitten eri juttu.

• makkiks
        ammattilainen kirjoitti:

Uskoisinpa,että elämä koulii vielä ja pahimmat nuoruuden särmät hioutuu tytöstä pois.
        Ei varmaan olisi haitaksi sisällyttää itseilmaisun kurssia vartijankoulutukseen..jos nyt tämä tytteli edes minkään sortin vartija on.
        Kirjoittaja nimeltä "sinnu" voi hyvinkin olla ikuinen wannabe joka hakee huomiota höpöttelemällä milloin mistäkin.Aika äreästi suhtautuu jos erehtyy epäilemään hänen älykkyyttään tai pärjäämistä vartijana.
        Suomi24 on täynnä rikkaita,kauniita ja viisaita..todellisuus tietysti onkin sitten eri juttu.

Oliko täällä aiheena toisten mollaaminen vai joku muu? Tietysti jotkut eivät osaa tehdä muuta elämässään kuin narista ja arvostella muita

• sinnu_82
        ammattilainen kirjoitti:

todellakaan edes vaivautua vastaamaan..

Täytyy kyllä myöntää, että sun kirjoituksies perusteella pystyn täysin määrittään sun äo:s..
        Ja se on paljon pienempi, ku mun viis vuotiaalla..
        Mutta toisaalta sähän kyllä kitisetkin pahemmin, kun se että enpä muuta odotakkaan..

Mutta täällä se on ammattilaisenkin paikka päteä polkemalla naisia, kun ei siihen ilmeisesti muualla pysty..
        Onnea, voitit naisen suomi24:sen keskustelufoorumin väittelyssä ja sait siihen vielä muutkin niparit mukaan.. Miltä nyt tuntuu..? Oot varmasti ylpeä..

• sinnu_82
        sivistynyttä kirjoitti:

käytän, mähän olen tyhmä ku vasemman jalan saapas..!
        Oikeesti.. Hanki elämä..

• sinnu_82
        makkiks kirjoitti:

Oliko täällä aiheena toisten mollaaminen vai joku muu? Tietysti jotkut eivät osaa tehdä muuta elämässään kuin narista ja arvostella muita

ketä nyt syytit narisemisesta ym.. Mutta yleinen mentaliteetti täällä tuntuis olevan, että nää "ammatti stevet" näkee punaista nähdessään mun nimimerkkini ja vetää näihin todella viksuihin vastauksiinsa myös mun jokaikisen viestin mitä oon tänne kirjoittanut..
        Mä en todellakaan muista/jää miettimään mitä joku on tänne viiko sitten kirjoittanut, kun mulla sattuu oleen muutakin elämää.. Mutta näillä tuntuu olevan varsin tylsä sellainen, kun joka asiasta pitää nyppiä..
        Pitäis varmaan mun sitten olla se aikuisempi ja jättää vaan vastaamatta, kun se ei näiltä "ammattilaisilta" onnistu, mutta joskus vaan simppelisti palaa hihat tollasiin..

• vielä mainita
        ammattilainen kirjoitti:

Syyn tietää jokainen.

sen että sen äiti kuoli, kun se oli pieni.. Muistathan lisätä sen tohon listaas seuraavan kerran, kun sinnun puheisiin tartut..
        Luulis hermot viimeistään siinä vaiheessa pettävän tytöltä lopullisesti, jos tosiaan on pikkuisena äitinsä haudannut.

• ammattilainen
        sinnu_82 kirjoitti:

ketä nyt syytit narisemisesta ym.. Mutta yleinen mentaliteetti täällä tuntuis olevan, että nää "ammatti stevet" näkee punaista nähdessään mun nimimerkkini ja vetää näihin todella viksuihin vastauksiinsa myös mun jokaikisen viestin mitä oon tänne kirjoittanut..
        Mä en todellakaan muista/jää miettimään mitä joku on tänne viiko sitten kirjoittanut, kun mulla sattuu oleen muutakin elämää.. Mutta näillä tuntuu olevan varsin tylsä sellainen, kun joka asiasta pitää nyppiä..
        Pitäis varmaan mun sitten olla se aikuisempi ja jättää vaan vastaamatta, kun se ei näiltä "ammattilaisilta" onnistu, mutta joskus vaan simppelisti palaa hihat tollasiin..

Jospa nyt sitten jättäisit vastailematta.
        Päästäis sun lapsellisesta uhosta eroon.
        Kannattaa miettiä,että miksi ihmeessä sun kirjottamat jutut muistetaan niin hyvin.
        Tähänkin viestiketjuun kirjoittamasi teksti vain vahvistaa käsitystä joka kaikilla on.

• ammattilainen
        sinnu_82 kirjoitti:

todellakaan edes vaivautua vastaamaan..

Täytyy kyllä myöntää, että sun kirjoituksies perusteella pystyn täysin määrittään sun äo:s..
        Ja se on paljon pienempi, ku mun viis vuotiaalla..
        Mutta toisaalta sähän kyllä kitisetkin pahemmin, kun se että enpä muuta odotakkaan..

Mutta täällä se on ammattilaisenkin paikka päteä polkemalla naisia, kun ei siihen ilmeisesti muualla pysty..
        Onnea, voitit naisen suomi24:sen keskustelufoorumin väittelyssä ja sait siihen vielä muutkin niparit mukaan.. Miltä nyt tuntuu..? Oot varmasti ylpeä..

Ei tässä ola poljettu yhtäkään naista..ainoastaan kommentoitu leuhkan ja itsestään epävarman oloisen tyttelin juttuja.
        Toi äo asia tuntuu kaivelevan sua enemmän kuin meitä muita..
        Jonain päivänä sinusta tulee iso tyttö,ja silloin helpottaa.

• ammattilainen
        vielä mainita kirjoitti:

sen että sen äiti kuoli, kun se oli pieni.. Muistathan lisätä sen tohon listaas seuraavan kerran, kun sinnun puheisiin tartut..
        Luulis hermot viimeistään siinä vaiheessa pettävän tytöltä lopullisesti, jos tosiaan on pikkuisena äitinsä haudannut.

Tosta en olekkaan ennen kuullut..rahoista kyllä ja paljon.
        Taitavat sitten olla perintörahoja.
        Mutta kuten sanottu..voipi olla soopaa koko tarina.
        Jos oikeesti olis rahaa ni en ymmärrä miks sitä pitäis täällä toitottaa koko ajan?
        Ja jos joku epäilee ni hirvee riehuminen heti..
        Jatkuvaa pätemistä millon milläkin.

• mutta saattaa
        ammattilainen kirjoitti:

Tosta en olekkaan ennen kuullut..rahoista kyllä ja paljon.
        Taitavat sitten olla perintörahoja.
        Mutta kuten sanottu..voipi olla soopaa koko tarina.
        Jos oikeesti olis rahaa ni en ymmärrä miks sitä pitäis täällä toitottaa koko ajan?
        Ja jos joku epäilee ni hirvee riehuminen heti..
        Jatkuvaa pätemistä millon milläkin.

olla ettei ole..
        Äitinsä nimenomaan kertoi jossain vaiheessa perineensä, kun joku tuohon rahajuttuun aiemmin tarttui. Eikä hän sitä mitenkään toitottanut mun mielestä oo, ainoastaan silloin kun joku on aiheesta muistuttanut ja jäänyt siitä jankuttamaan, niin on aiheeseen puuttunut.
        Antakaa sen yksityisasioiden olla, niin ehkäpä hänkin lakkaa niitä toitottamasta. Eikä varmaan tossa sinnun suuttumisessa ollut kyse siitä ettei epäillä sais, mutta tuollanen vosuksi haukkuminen ei taida ketään naista hirveästi ilahduttaa.
        Olisit sinä sitten se aikuisempi teistä ja viheltäisit yksinkertaisesti pelin poikki, jätä vastaamatta hänelle, jos kerran se on pelkkää soopaa sun mielestä mitä hän kirjoittaa.
        Ei tollasta tappelua jaksa seurata ketään ja se pilaa jokaisen viestiketjun.

• sinnu_82
        mutta saattaa kirjoitti:

olla ettei ole..
        Äitinsä nimenomaan kertoi jossain vaiheessa perineensä, kun joku tuohon rahajuttuun aiemmin tarttui. Eikä hän sitä mitenkään toitottanut mun mielestä oo, ainoastaan silloin kun joku on aiheesta muistuttanut ja jäänyt siitä jankuttamaan, niin on aiheeseen puuttunut.
        Antakaa sen yksityisasioiden olla, niin ehkäpä hänkin lakkaa niitä toitottamasta. Eikä varmaan tossa sinnun suuttumisessa ollut kyse siitä ettei epäillä sais, mutta tuollanen vosuksi haukkuminen ei taida ketään naista hirveästi ilahduttaa.
        Olisit sinä sitten se aikuisempi teistä ja viheltäisit yksinkertaisesti pelin poikki, jätä vastaamatta hänelle, jos kerran se on pelkkää soopaa sun mielestä mitä hän kirjoittaa.
        Ei tollasta tappelua jaksa seurata ketään ja se pilaa jokaisen viestiketjun.

joku yrittää puolustaa sinnu parkaa.. Älä vaivaudu, saat vaan itekkin paskaa niskaas, kun ei täällä suvaita ystävällisyyttä..

Ja ammattilainen näemmä vastaa silloinkin kun ei kysytä.. Great!

Anna nyt jo olla, niin ei tarvi mun äo:ta vahvistavia viestejä lukea..
        Ai joo, mutta sähän olet mies ja sulle kuuluu viimeinen sana..?

Sovitaanko, että mä jätän jatkossa yksityisasiani kertomatta ja sä en enää koskaan vastaa mun kirjoittamaan tekstiin..??? Olisko molempia tyydyttävä ratkaisu? Tällänen jatkuva tappelu tosiaan vaan vetää viestiketjut pois aiheesta ja kun selkeesti käydään vaan toistemme hermoille ja mun juttuni on sun mielestä täyttä paskaa, ni eiks toi olis aika hyvä ratkaisu tähän..!?

• ammattilainen
        sinnu_82 kirjoitti:

joku yrittää puolustaa sinnu parkaa.. Älä vaivaudu, saat vaan itekkin paskaa niskaas, kun ei täällä suvaita ystävällisyyttä..

Ja ammattilainen näemmä vastaa silloinkin kun ei kysytä.. Great!

Anna nyt jo olla, niin ei tarvi mun äo:ta vahvistavia viestejä lukea..
        Ai joo, mutta sähän olet mies ja sulle kuuluu viimeinen sana..?

Sovitaanko, että mä jätän jatkossa yksityisasiani kertomatta ja sä en enää koskaan vastaa mun kirjoittamaan tekstiin..??? Olisko molempia tyydyttävä ratkaisu? Tällänen jatkuva tappelu tosiaan vaan vetää viestiketjut pois aiheesta ja kun selkeesti käydään vaan toistemme hermoille ja mun juttuni on sun mielestä täyttä paskaa, ni eiks toi olis aika hyvä ratkaisu tähän..!?

En mä voi lopettaa tätä.
        Tämä on niin loistavaa viihdettä.
        Piristät kummasti tällasia toimettomia hetkiä.Jos mua ei näy palstalla ni älä huolestu..työkiireitä aina välillä.

• sinnu_82
        ammattilainen kirjoitti:

En mä voi lopettaa tätä.
        Tämä on niin loistavaa viihdettä.
        Piristät kummasti tällasia toimettomia hetkiä.Jos mua ei näy palstalla ni älä huolestu..työkiireitä aina välillä.

Mitä pitää päätellä "miehestä" joka pitää tuntemattoman naisen kiusaamista ja solvaamista viihteenä..? Hmm.. Mietippäs sitä..

• toinenkin
        sinnu_82 kirjoitti:

Mitä pitää päätellä "miehestä" joka pitää tuntemattoman naisen kiusaamista ja solvaamista viihteenä..? Hmm.. Mietippäs sitä..

ammattilainen,joka toivoisi tämän Sinnun miettivän mitä kirjoittaa ja miten.Käyttäydyt mielestäni jopa mielipidepalstallakin typerästi.Et ole maailman napa,kukaan ei ole.Miksi vedät vielä tämän feministikortin esiin?Sinunlaisesi pilaavat tämän palstan typerillä kannanotoillaan. Valitan,mutta totta.

• Isäntä

Koiran pitää totella isäntää ja noudattaa ohjeita. Lähes jokainen koira osaa vähintään istua ja antaa tassua.
        Tämä koira osasi muutakin. Olette hauskaa porukkaa (-:

• ammattilainen
        toinenkin kirjoitti:

ammattilainen,joka toivoisi tämän Sinnun miettivän mitä kirjoittaa ja miten.Käyttäydyt mielestäni jopa mielipidepalstallakin typerästi.Et ole maailman napa,kukaan ei ole.Miksi vedät vielä tämän feministikortin esiin?Sinunlaisesi pilaavat tämän palstan typerillä kannanotoillaan. Valitan,mutta totta.

Kerrankin on helppoa olla jonkun kanssa samaa mieltä.
        Toiminnallaan pilaa vartijoiden,sekä varsinkin naisvartijoiden mainetta.

• sinnu_82
        toinenkin kirjoitti:

pojjaat, että mulle on ihan yks ja hailee, että mitä teikäläiset musta ajattelee.. Ei voisi yhtään enempää kiinnostaa..
        Jatkossakin aion ottaa täällä asioihin kantaa ja vastata, jos kysytään, pidättete mua ihan kuinka femakkona tahansa..
        Ja mun tekstit saa jättää lukematta tms. jos ne niin tyhmiä on.. Taitaa teitä se vajaa älyisyys kalvaa, kun on pakko tarrata jokaiseen nimenomaan mun kirjoitukseen.. Ja vielä kommentoimatta varsinaista aihetta..
        Vai onko pikkuiset pojat naista vailla? Etsikää muualta..
        Kiitos..

• haltuun
        sinnu_82 kirjoitti:

pojjaat, että mulle on ihan yks ja hailee, että mitä teikäläiset musta ajattelee.. Ei voisi yhtään enempää kiinnostaa..
        Jatkossakin aion ottaa täällä asioihin kantaa ja vastata, jos kysytään, pidättete mua ihan kuinka femakkona tahansa..
        Ja mun tekstit saa jättää lukematta tms. jos ne niin tyhmiä on.. Taitaa teitä se vajaa älyisyys kalvaa, kun on pakko tarrata jokaiseen nimenomaan mun kirjoitukseen.. Ja vielä kommentoimatta varsinaista aihetta..
        Kiitos..

"Vajaa älyisyys" on yhdyssana.

• Se leikin kestäköön.
        sinnu_82 kirjoitti:

Kiitos..

Kun sinä kirjoittelet tänne palstalle, niin yritä huomioida, että palaute ei välttämättä ole sinulle mieluista.
        Voit peilata näistä keskusteluista itseäsi tai olla peilaamatta. Opi näistä siis jotain tai ole oppimatta.

Kirjoitit, että sinun tekstit saa jättää lukematta. No joo... ihan sama koskee sinuakin. Ei näitä tarvi lukea tai varsinkaan kirjoittaa, jos et kestä vastauksia.

Täällä näyttää olevan aika paljon erilaista toraa ja sanaharkkoja. Jostain kumman syystä sinä olet aina yhtenä osapuolena. Tästäkin voi varmasti jotain johtopäätöstä vetää.

Tätä se siis tarkoittaa se "Kunnia menee, mutta maine tulee".

• sweet_siina
        sinnu_82 kirjoitti:

Kiitos..

Lainattu sinnun profiilista: "Tarkoitus ei yleensä ole astua kenenkään varpaille, mutta tämä tyttönen ei voi sietää tyhmiä ja joka asiaan nokkaansa silti pistäviä ihmisiä.. Silloin palaa helposti hihat.."

Ei ihme,että olet niin kitkerän oloinen,kun et pysty olemaan sovussa itsesi kanssa.

• Uniikki vartija.

Vai "ainutlaatuisia taidejulisteita" HAHHAH!!!!

Kato nyt vähän noita Hesarin kuvia!! Ihan tavallisen julisteen näköisiä, joita liimataan yksityisten kiinteistöjen seinille ilman lupia ihan jatkuvasti.

Sitäpaitsi siinähän lukee, että vahingot jäivät alle 1000€, eli ei haittaa mitään.

Eikä se ainakaan vartijan vika ole, jos kerran annetaan ohjeet repiä julisteet alas.

• fdgdgf

Ilta-Sanomien mukaan Falck korvaa...

• sfsdfsdfds

Sulla ei taida olla hommat ihan hanskassa! Ota lopputili! Olet häpeäksi ammattikunnalle ja vielä toi nimimerkkikin!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe