SYYTTÖMÄNÄ TUOMITTU

MIES LAVASTETAAN

MIES LAVASTETTAAN MURHAAN SYYLLISEKSI JA SAA 12 V TUOMION TAPOSTA..

5

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yavanna

mielenkiintoinen idea, mutta jospas et kuitenkaan käyttäisi sitä caps lockia. Niin ja toiseksi olishan tuo laku olla pikkuisen pidempi, niin siis, että olisit voinut kertoa, miten kaikki johti siihen, että mies pidätettiin jne...

Niin ja olisit voinut kertoa päähenkilöstä, eli tuosta miehestä, vähän enemmän. Eli kuka hän on, mistä hän tulee, millaisista oloista, onko hän varakas vai tavallinen rivikansalainen, joka sattui väärään paikkaan väärään aikaan, vai oliko hän jonkun vihaama, niin että tämä joku päätti lavastaa miehen syylliseksi, niin että mies joutuisi sitten vankilaan ... jne.
      Voisin jatkaa listaa vaika kuinka pitkälle, mutta sitten voisi tilakin jo loppua ja ajattelin, että tuosta vähästäkin, minkä laitoin, voisi olla suuntaviittaa tarinaasi.

Tosin voihan sitä tarinan tuollakin lauseella aloittaa, mutta minä ainakin kirjoittaisin enemmän, kun tuntuu, et koko tarina on tiivistetty tuohon yhteen lauseeseen ja on melkein ennalta arvattavaa mitä seuraavaksi tapahtuu.

Minä nyt halusin antaa simppeleitä neuvoja kirjoittamiseen, mutta en nyt tähän hätään keksi jatkoa tuohon.

• jatkoa

ARI TAPANI HUHTALA HERÄSI NAISEN VIERESTÄ JA TÄMÄN RAKASTAJAN VIERESTÄ.perkele mies mutisi miten mä tänne oon joutunu...äkkiä pihalla Näkyi Mondeo ja saab..ARI HUHTALA PIDÄTETTIIN...SAATANAN SIKA..JOKU NAINEN HUUSI...
        JA LÖI TÄTÄ TAKARAIVOON..ARI PERHANA OLETKO SÄ HENGISSÄ...MÄ OLEN Syytön mies huusi....ARI TAPANI HUHTALA OLI RIVIKANSALAINEN JA PIDETÄTTENYNÄ SYYTTÖMÄNÄ VAIMONSA MURHASTA...VOI HELVETTI MIES HUUSI...MÄ OLEN SYYTÖN...HUHTALA PISTETÄÄN RIIHIMÄELLE..KULUU 1.5 2.5.ALKUPERÄINEN TEKIJÄ NAURESKELEE BAARISSA.ARI PARKA HAHHHH....JATKOA

• kirjallisuuden nobel

5/5

• Sama Ruutana

-" Tämä Huhtalan tapaus...." Sanoi rikoskomisario Jouni Karesma. ...-" Jotain omituista tähän liittyy. Päällisin puolin katsottuna tämä on aivan simppeli mustasukkaisuusmurha, mutta ....mutta, rikospaikkatutkinnan mukaan Huhtala näyttäisi viettäneen iltaa vaimonsa ja tämän rakastajan kanssa.
      Juopotelleet siinä ja illan päätteeksi Huhtala olisi ampunut lemmenparin.
      Olutta ja viinaa näyttäisi kuluneen melkoisesti ja silti Huhtalan veren alkoholipitoisuus oli vein hieman yli promillen. Tosin uhrit sitten ovatkin vetäneet senkin edestä.

Sormenjäljet surma-aseessa ovat yksiselitteisen selvät. Ne kuuluvat Huhtalalle, samoin yhdestä oluttölkistä löytyneet.
      Huhtala väitti viettäneensä koti-iltaa yksin. saunoneensa ja ottaneensa muutaman oluen. Alibihan näin ollen on hatara, mutta se täsmäisi veren promilleihin.
      Asia, mikä minua tässä askarruttaa...." Karesma tuumi. ..." on se, että oluttölkki, josta Huhtalan sormenjäljet löytyivät on eri sarjaa, kuin asunnosta löytyneet muut tölkit. Karhua kaikki, mutta siinä yhdessä on pohjan päiväysleima erilainen. Kämpästä löytyi tyhjä Karhulaatikko ja tölkkien määrä täsmää täyteen boksiin. Mihin joutui se yksi tölkki.....

• Sama Ruutana

-" Ohuella pohjalla taitavat sinun epäilysi levätä. Tuumi Karesman virkaveli Tuomas Ruti. Yhdelle oluttölkille ei kannata liian isoa merkitystä laitella, kun muuten homma näyttää olevan selvä ja Huhtala tanakasti linnassa. Pistä vaan asia takaisin mappiin ja sillä sipuli."

- "Ei siinä ihan vielä kaikki ollut." Karesma jatkoi. - " Aseessa oli huhtalan oikean käden sormenjäljet ja kuitenkin Huhtalan farkkujen vasen perstasku on lompakon kuluttama. Huhtala on siis vasuri ja lisäksi Huhtalan asunnon sauna näytti siltä, että siellä olio todella kylvetty murhailtana.

- "Joo..joo, jos tuollaiset helposti järjestettävät seikat alibista kävisivät, niin eihän kohta ketään saisi tuomiolle mistään. Ruti tokaisi. - " Unohda tuo Huhtalan juttu. Äijä on linnassa ja sillä siisti. Ei se ole meidän murheemme, jos syyttäjä on onnistunut hommassaan niin hyvin,että saanut syyttömän miehen poseen. Poliisi on siinä osuutensa hoitanut ja sinä tutkinnan johtajana olet vain työsi huolella tehnyt. Jatko siitä eteenpäin ei ole enää vastuullasi.

Tuikkaa se mappi arkistoon. Päivä alkaakin olla jo pulkassa, joten eiköhän poiketa tuopilliselle."

Karesma punnitsi hetken Huhtalan mappia kädessään ja heitti sitten sen Sisäisen postin lähtevien lokeroon ja tuumaili.
      - " Ok. sait ylipuhuttua. Poiketaan kaljoille."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe