SYYTTÖMÄNÄ TUOMITTU

MIES LAVASTETAAN

MIES LAVASTETTAAN MURHAAN SYYLLISEKSI JA SAA 12 V TUOMION TAPOSTA..

5

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yavanna

      mielenkiintoinen idea, mutta jospas et kuitenkaan käyttäisi sitä caps lockia. Niin ja toiseksi olishan tuo laku olla pikkuisen pidempi, niin siis, että olisit voinut kertoa, miten kaikki johti siihen, että mies pidätettiin jne...

      Niin ja olisit voinut kertoa päähenkilöstä, eli tuosta miehestä, vähän enemmän. Eli kuka hän on, mistä hän tulee, millaisista oloista, onko hän varakas vai tavallinen rivikansalainen, joka sattui väärään paikkaan väärään aikaan, vai oliko hän jonkun vihaama, niin että tämä joku päätti lavastaa miehen syylliseksi, niin että mies joutuisi sitten vankilaan ... jne.
      Voisin jatkaa listaa vaika kuinka pitkälle, mutta sitten voisi tilakin jo loppua ja ajattelin, että tuosta vähästäkin, minkä laitoin, voisi olla suuntaviittaa tarinaasi.

      Tosin voihan sitä tarinan tuollakin lauseella aloittaa, mutta minä ainakin kirjoittaisin enemmän, kun tuntuu, et koko tarina on tiivistetty tuohon yhteen lauseeseen ja on melkein ennalta arvattavaa mitä seuraavaksi tapahtuu.

      Minä nyt halusin antaa simppeleitä neuvoja kirjoittamiseen, mutta en nyt tähän hätään keksi jatkoa tuohon.

      • jatkoa

        ARI TAPANI HUHTALA HERÄSI NAISEN VIERESTÄ JA TÄMÄN RAKASTAJAN VIERESTÄ.perkele mies mutisi miten mä tänne oon joutunu...äkkiä pihalla Näkyi Mondeo ja saab..ARI HUHTALA PIDÄTETTIIN...SAATANAN SIKA..JOKU NAINEN HUUSI...
        JA LÖI TÄTÄ TAKARAIVOON..ARI PERHANA OLETKO SÄ HENGISSÄ...MÄ OLEN Syytön mies huusi....ARI TAPANI HUHTALA OLI RIVIKANSALAINEN JA PIDETÄTTENYNÄ SYYTTÖMÄNÄ VAIMONSA MURHASTA...VOI HELVETTI MIES HUUSI...MÄ OLEN SYYTÖN...HUHTALA PISTETÄÄN RIIHIMÄELLE..KULUU 1.5 2.5.ALKUPERÄINEN TEKIJÄ NAURESKELEE BAARISSA.ARI PARKA HAHHHH....JATKOA


    • kirjallisuuden nobel

      5/5

    • Sama Ruutana

      -" Tämä Huhtalan tapaus...." Sanoi rikoskomisario Jouni Karesma. ...-" Jotain omituista tähän liittyy. Päällisin puolin katsottuna tämä on aivan simppeli mustasukkaisuusmurha, mutta ....mutta, rikospaikkatutkinnan mukaan Huhtala näyttäisi viettäneen iltaa vaimonsa ja tämän rakastajan kanssa.
      Juopotelleet siinä ja illan päätteeksi Huhtala olisi ampunut lemmenparin.
      Olutta ja viinaa näyttäisi kuluneen melkoisesti ja silti Huhtalan veren alkoholipitoisuus oli vein hieman yli promillen. Tosin uhrit sitten ovatkin vetäneet senkin edestä.

      Sormenjäljet surma-aseessa ovat yksiselitteisen selvät. Ne kuuluvat Huhtalalle, samoin yhdestä oluttölkistä löytyneet.
      Huhtala väitti viettäneensä koti-iltaa yksin. saunoneensa ja ottaneensa muutaman oluen. Alibihan näin ollen on hatara, mutta se täsmäisi veren promilleihin.
      Asia, mikä minua tässä askarruttaa...." Karesma tuumi. ..." on se, että oluttölkki, josta Huhtalan sormenjäljet löytyivät on eri sarjaa, kuin asunnosta löytyneet muut tölkit. Karhua kaikki, mutta siinä yhdessä on pohjan päiväysleima erilainen. Kämpästä löytyi tyhjä Karhulaatikko ja tölkkien määrä täsmää täyteen boksiin. Mihin joutui se yksi tölkki.....

    • Sama Ruutana

      -" Ohuella pohjalla taitavat sinun epäilysi levätä. Tuumi Karesman virkaveli Tuomas Ruti. Yhdelle oluttölkille ei kannata liian isoa merkitystä laitella, kun muuten homma näyttää olevan selvä ja Huhtala tanakasti linnassa. Pistä vaan asia takaisin mappiin ja sillä sipuli."

      - "Ei siinä ihan vielä kaikki ollut." Karesma jatkoi. - " Aseessa oli huhtalan oikean käden sormenjäljet ja kuitenkin Huhtalan farkkujen vasen perstasku on lompakon kuluttama. Huhtala on siis vasuri ja lisäksi Huhtalan asunnon sauna näytti siltä, että siellä olio todella kylvetty murhailtana.

      - "Joo..joo, jos tuollaiset helposti järjestettävät seikat alibista kävisivät, niin eihän kohta ketään saisi tuomiolle mistään. Ruti tokaisi. - " Unohda tuo Huhtalan juttu. Äijä on linnassa ja sillä siisti. Ei se ole meidän murheemme, jos syyttäjä on onnistunut hommassaan niin hyvin,että saanut syyttömän miehen poseen. Poliisi on siinä osuutensa hoitanut ja sinä tutkinnan johtajana olet vain työsi huolella tehnyt. Jatko siitä eteenpäin ei ole enää vastuullasi.

      Tuikkaa se mappi arkistoon. Päivä alkaakin olla jo pulkassa, joten eiköhän poiketa tuopilliselle."

      Karesma punnitsi hetken Huhtalan mappia kädessään ja heitti sitten sen Sisäisen postin lähtevien lokeroon ja tuumaili.
      - " Ok. sait ylipuhuttua. Poiketaan kaljoille."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe