Perehdyttäjä

Ay-mies

Olin kahdenkymmenen yhden ja elämä hymyili. Opiskelut ja Intti takana, ja olin juuri päässyt ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaani. Vain nolo salaisuus himmensi mieltäni. Minulla nimittäin oli vielä poikuus tallella. Olihan minulla ollut kaikenlaista säpinää tyttöjen kanssa ja seurustellutkin pariin kertaan, mutta naimaan en ollut vielä päässyt. Ja se taas johtui täysin omasta ujoudestani.

Uudessa työpaikassa minut otettiin lämpimästi vastaan ja sain perehdyttäjäkseni Helin. Heli oli saman ikäinen kuin minä, todella hyvännäköinen, seksikäs blondi. Tosin harmikseni naimisissa ja yhden lapsen äiti.

Työskentelimme Helin kanssa pääosin yhdessä, joten hän ei voinut olla huomaamatta kiinnostustani häntä kohtaan. Ilmeisesti hän myös huomasi kokemattomuuteni naisten ja seksin suhteen, sillä hän alkoi kiusoitella minua, ensin varovasti, sitten yhä rohkeammin. Hän pukeutui useimmiten kireään toppiin ja lyhyeen hameeseen. Välillä hän pyysi minua katsomaan hameenhelmojaan nostellen ovatko hänen saumasukkien saumat suorassa, ja pääsinpä pariin kertaa näkemään "vahingossa" hänen hameensa allekin. Kun hän lisäksi kertoi täysin avoimesti omasta seksielämästään ja -kokemuksistaan, miten hän oli luokkakavereiden kanssa kilpaillut poikien suosiosta ja nainut jopa puhelinkopissa, en enää tiennyt miten päin olisin hänen seurassaan ollut.

Ensialkuun Helin flirttailu ja kiusoittelu tuntui mukavalta, jopa kiihottavalta, mutta pikkuhiljaa se alkoi ärsyttää. Aloin nähdä hänestä märkiä unia, runkatessani hän oli aina mielessäni ja pelkkä hänen näkemisensä sai aikaan paineita housuissani. Se ei tietenkään työpaikalla ollut järin mukavaa, varsinkaan kun en enää pystynyt edes keskittymään töihini.

Niinpä yhtenä perjantai-iltana kun konttorissa ei ollut paikalla enää muita, pyysin Helin huoneeseeni ja otin asian puheeksi. Helihän veti siitä herneitä nenäänsä ja alkoi itkeä tihuttaa "Eks sä tykkää musta? Ja mä kun luulin et sä pidät musta". Jessus, mietin miten tässä näin kävi? "Tykkäänhän mä susta...." yritin lepytellä häntä. "Ai, haluuks sä mua?", Heli kysyi silmät pyöreinä lopettaen samalla tihrustamisen. Punastuin, kröhisin ja nyökkäsin samalla kun tunsin paineiden kasvavan housuissani. "Haluuks sä naida mua, just nyt?" Heli kysyi nyt hiljaisemmalla, viettelevällä äänellä vieden kätensä samalla housujeni etumukselle. "Hrmh, juu, siis, öö..." mutisin jotain epäselvää.

Heli laskeutui kontilleen eteeni alkaen samalla avata sepalustani ja tuijottaen minua viattoman pyöreillä silmillään. En tiennyt mitä pitäisi tehdä, joten en tehnyt mitään. Ähkäisin kun Helin pehmeät sormet kiertyivät kaluni ympärille ja vetivät sen esiin. Hieman minua nolotti kun Heli katseli seisovaa kaluani sormien liikkuessa kevyesti sen vartta pitkin. Sitten näin miten Helin punatut huulet kiertyivät kaluni ympärille sen upotessa hitaasti hänen suuhunsa. Jessus, tämä ei voi olla totta, mietin mielessäni. Laskin käteni Helin vaaleille hiuksille ja suljin silmäni. Tunsin kuinka Heli hieroi hellästi kiveksiäni samalla kun kaluni upposi hitaasti yhä syvemmälle hänen suuhunsa, lopulta aivan kahvaa myöten. Mietin mistä tämä jumalatar oli oikein taitonsa oppinut ja muistin Helin kertoneen, että oli ensimmäisen kerran ottanut suihin jo koulussa eräältä yläluokan pojista. Vai oliko niitä ollut peräti kaksi? Hälläväliä, nyt hän kuitenkin teki sen minulle. Hitaasti Heli kiihdytti imutustaan, enkä voinut enää pidätellä. Tunsin kuinka varpaissa asti kipristeli ja sitten satsit lähtivät liikkeelle. Osa satsistani purkautui Helin suuhun, loput hän päästi roiskumaan meikatuille kasvoilleen koko ajan kaluani runkaten. Nieleskellen hän katsoi minua jotensakin irstas hymy kasvoillaan. "Helpottiko?" hän kysäisi. Tyydyin vain nyökkäämään tyytyväisenä.

"Haluatko vielä naida, pilluun?" Heli kysyi. Halusinhan minä. Puolittain lerpahtanut kaluni jämähti taas pystyyn Helin hellästi runkatessa sitä. Sitten Heli nousi ja edelleen kalustani kiinni pitäen lähti kuljettamaan minua huoneesta ulos. Seurasin häntä kiltisti kuin lieassa oleva sonni emäntäänsä. Toivoin totisesti ettei konttorissa ollut enää ketään. Jos joku olisi nyt nähnyt meidät, olisin kuollut häpeästä. Heli ohjasi meidät pieneen varastoon jossa yllätyksekseni oli vanha sänky. En kysynyt mitään, mutta aavistelin että Heli oli testannut sänkyä joskus aikaisemminkin. "Älä sytytä valoja" Heli pyysi samalla kun veti oven kiinni.

Varastossa oli pilkkopimeää, joten jouduimme toimimaan pelkästään käsikopelolla. Tunsin kuinka Heli kiskoi housuni nilkkoihin ja veti sitten minut perässään sängylle. Taitavasti hän ohjasi minut jalkojen väliinsä, asetti kaluni oikeaan paikkaan ja kuiskasi "nai mua". Ja minähän tein työtä käskettynä. Tunsin kuinka kaluni alkoi hitaasti upota hänen sisäänsä ja samassa jotain märkää purskahti hänen pillustaan kastellen alapääni. Se kait kuului asiaan, mutta mietin onko naiminen aina näin märkää puuhaa? Kaluni luiskahti pohjaan asti ja aloin nytkytellä itseäni, ensin hitaasti, sitten yhä kiihtyvällä vauhdilla. Heli hengitti kiivaasti ja lykki alapäätään vastaan. Vihdoinkin, nyt tämä poika nai, riemuitsin mielessäni. "Ou, ou, ouuu" Heli voihki ja kietoi samalla jalkansa ympärilleni. Ja minä pumppasin kaluani hänen pilluunsa minkä kerkesin. Lopulta tunsin että nyt tulee, tyrkkäsin kaluni niin syvälle Helin pilluun kuin mahdollista ja annoin lastini purkautua hänen sisäänsä. Hetken aikaa makasimme yhdessä huohottaen, kaluni veltostuessa hänen sisällään, sitten nousin ja kiskoin housujani ylös. Luikahdin varastosta tyhjään käytävään ja Heli seurasi hetken päästä perässä. Heli kapsahti kaulaani ja suuteli minua hellästi "Kiitos, kulta, siitä on jo kauan kun viimeksi sain. Mutta nyt mun täytyy mennä. Mun mieheni tulee kohta hakemaan mua." Jäin sekavin tuntein katsomaan kuinka Heli suunnisti peppu keinuen kohti naistenhuonetta. Sitten päätin lähteä parille kaljalle poikuuden menettämisen kunniaksi.

0

13788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        138
        10080
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        53
        2924
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        188
        2727
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        24
        2087
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        16
        1852
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        17
        1669
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        18
        1577
      8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        14
        1546
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        18
        1533
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1348
      Aihe