mun opettaja teki pahan mokan!!!mua kiusataan luokalla että mä tykkään eräästä pojasta ja että mä meen viemään sille läksyjä stringit päällä
kaikki pojat nauro JOPA OPETTAJA!!!X( tänään on 21,9 ja se välkällä käski mun jäädä luokkaan ja sit se pyyteli multa anteeks ja olin just rehtorin puhuttelus ni se oli sanonu siel sit et mä en oo sitten tehny mitään...se oli musta niinku "hyvitys"... p.s oli se rehtorin puhuttelu muutenki turhaa et älkää siitä valittako
tosi juttu LUKEKAA
KHÄJ KHÄJ KHÄJ
5
1601
Vastaukset
- jatkuu: ??????
Ootko 9 mä en tajuu. Miks vaihtasit housut ku meet johki?
- on paikka
jonne mennessä pitää vaihtaa housut. Siis uimahousut. Johki on uimahalli. Tiedäkkö typerrys 9!
- Kelju K Kojootti
on paikka kirjoitti:
jonne mennessä pitää vaihtaa housut. Siis uimahousut. Johki on uimahalli. Tiedäkkö typerrys 9!
Sammuta se marisätkä.
- jokuVAA
En oikeen tajunnu tota sun juttuas.. Enkä varsinkaan tota tänään on 21,9 ja se käski mun jäädä luokkaan..
Nykyään opettajat puuttuvat heti. Kun minä olin koulussa, ei puhettakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104861Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html213998Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2203717Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1293041Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1573005Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis612935Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152561Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642502Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852315En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132125