Saivat korin juomia =)
Bileet!!
Argentiinalaiset juhlat
20
2123
Vastaukset
- kuin pikkulapset
joille palautettiin varastettu lelu :)
- räkä
Olisivat saaneet mielestäni kärvistellä vielä huomiseen... xD
Musiikkivalinnasta varmasti asukkaat hieman tulevat purnaamaan, mutta musiikki on musiikkia silti. Saivat tosiaan laatikollisen puolen litran tölkkejä siideriä ja olutta... Verho on alhaalla vielä...
- saisit kilot
kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?
saisit kilot kirjoitti:
kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?
Ei taivu meikä tangoon.. Mutta kuppilassa on kyllä pari kertaa tullu käytyä =) Pitää välillä höllätä että jaksaa.
- voivoivoi
Olisivat vaan mussuttaneet niitä minttukrokantteja ja hankkineet kunnon sokerikännit koko kööri.
- Kunhan BB kiusaa
Ai bileet 24 tölkistä kaljaa ja kahdesta viinipullosta 9 kesken. En ihan hehkuttas.
- kiusantekoa
häpeä bb
- matikkaaa
Sehän tekee vajaa kolme tölkkiä per nenu ottaen huomioon että kaikki juo olutta? Ja yhestä viinipullosta saa kuusi lasillista. Nooh, tuosta siis pääsevät jonkinlaiseen nousuhumalaan, mutta kunnon ördäys vaatis ainakin sen viskipullon (tatulle).
- jokaiselle
sillä lähtee .....jo kuteetkin !! :D
- 24/7
taisivat pojat heti päästä latinalaisamerikkalaisiin tunnelmiin kun pistivät sisällä jalkapallo-ottelun pystyyn.. Argentiina vastaan Brasia :D
Mika, Kaarlo, Tatu ja Kaki rajasivat sohvatyynyillä pelikentän ja matsi alkoi.. Mistä ne ton pallon sai muuten?- poikansa pallo
varmaan se käytössä
- ................
poikansa pallo kirjoitti:
varmaan se käytössä
oli varastohuoneessa kun hakivat juomat sieltä, tytöt pahoillaan kun he eivät saaneet mitään.
- Menni
Kohta nähdään samba-asuisia kilpailijoita!!!
- voi miksi
En käsitä miksi BB kiusaa noita. Ei anna ostaa viinaa heidän ANSAITSEMILLAAN rahoil VAAN antaa TILALLE jotain paskarippeit. Eipä noita näykään kiinnostavan tuollainen touhu. Ja mitä musaa...hohhoijaa. Ilkeyttä se on pienikin ilkeys!!!!!!!
- 24/7
Roseeta kuoharia kaatelevat laseihin...
Sillä välin kun pojat pelasivat ovat tytöt laittautuneet.. Näin tässä taas kävi että tytöt hienoina ja pojat hikisiä pelin jäljiltä :D - yhdeksälle
Hehheh. Mahtaa tulla riehakkaat bileet kun kahden ihmisen bilejuomat jaetaan 9 kesken.
- 24/7
Pihalla odotti ainakin kuusi pulloa punkkua.
- maa-artisokka"
"...Onks se joku eläin?"
eiiiii.. ehhehehehehheh- kokki...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599