Argentiinalaiset juhlat

Saivat korin juomia =)
Bileet!!

20

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin pikkulapset

      joille palautettiin varastettu lelu :)

    • räkä

      Olisivat saaneet mielestäni kärvistellä vielä huomiseen... xD

    • Musiikkivalinnasta varmasti asukkaat hieman tulevat purnaamaan, mutta musiikki on musiikkia silti. Saivat tosiaan laatikollisen puolen litran tölkkejä siideriä ja olutta... Verho on alhaalla vielä...

      • saisit kilot

        kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?


      • saisit kilot kirjoitti:

        kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?

        Ei taivu meikä tangoon.. Mutta kuppilassa on kyllä pari kertaa tullu käytyä =) Pitää välillä höllätä että jaksaa.


    • voivoivoi

      Olisivat vaan mussuttaneet niitä minttukrokantteja ja hankkineet kunnon sokerikännit koko kööri.

    • Kunhan BB kiusaa

      Ai bileet 24 tölkistä kaljaa ja kahdesta viinipullosta 9 kesken. En ihan hehkuttas.

      • kiusantekoa

        häpeä bb


      • matikkaaa

        Sehän tekee vajaa kolme tölkkiä per nenu ottaen huomioon että kaikki juo olutta? Ja yhestä viinipullosta saa kuusi lasillista. Nooh, tuosta siis pääsevät jonkinlaiseen nousuhumalaan, mutta kunnon ördäys vaatis ainakin sen viskipullon (tatulle).


      • jokaiselle

        sillä lähtee .....jo kuteetkin !! :D


    • 24/7

      taisivat pojat heti päästä latinalaisamerikkalaisiin tunnelmiin kun pistivät sisällä jalkapallo-ottelun pystyyn.. Argentiina vastaan Brasia :D
      Mika, Kaarlo, Tatu ja Kaki rajasivat sohvatyynyillä pelikentän ja matsi alkoi.. Mistä ne ton pallon sai muuten?

      • poikansa pallo

        varmaan se käytössä


      • ................
        poikansa pallo kirjoitti:

        varmaan se käytössä

        oli varastohuoneessa kun hakivat juomat sieltä, tytöt pahoillaan kun he eivät saaneet mitään.


    • Menni

      Kohta nähdään samba-asuisia kilpailijoita!!!

      • voi miksi

        En käsitä miksi BB kiusaa noita. Ei anna ostaa viinaa heidän ANSAITSEMILLAAN rahoil VAAN antaa TILALLE jotain paskarippeit. Eipä noita näykään kiinnostavan tuollainen touhu. Ja mitä musaa...hohhoijaa. Ilkeyttä se on pienikin ilkeys!!!!!!!


    • 24/7

      Roseeta kuoharia kaatelevat laseihin...
      Sillä välin kun pojat pelasivat ovat tytöt laittautuneet.. Näin tässä taas kävi että tytöt hienoina ja pojat hikisiä pelin jäljiltä :D

    • yhdeksälle

      Hehheh. Mahtaa tulla riehakkaat bileet kun kahden ihmisen bilejuomat jaetaan 9 kesken.

    • 24/7

      Pihalla odotti ainakin kuusi pulloa punkkua.

    • maa-artisokka"

      "...Onks se joku eläin?"

      eiiiii.. ehhehehehehheh

      • kokki...

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe