Herra jumala miten upea levy.-se elämänlangat on aivan mykistävä,upea tango!ja se jing ja jang ,kuka olis Katrihelenasta uskonut että näin upea muija yli 60-v.Kiitos Katrihelena ,ostin ekan levysi koko elämäni aikana.
Elämänlangat ja koko levy
12
2126
Vastaukset
- on ja tulee olemaan
aito puhdas sinivalkoinen laulaja. aito ihminen niin ammatissaan kuin arkielämässä,,,,,,,,,paljon kokenut elämänsä aikana, osasi ottaa aikanaan miehensä pois menon niin taivaallisen ihanasti, hän puhui kauniita asioita hänestä tv-haastattelussa aikanaan....... hänen laulunsa on aina uponnut ihmisiin. oikein hyvää jatkoa katrille.
- r.moore
Olempa aivan samaa mieltä kanssasi. Ja juuri nuo kaksi mainitsemaasi kappaletta kuluvat nyt soittimessa eniten. Mitä mieltä muut ovat, ja mitä kappaleita näiden lisäski nousee esiin. Onnen onkija tietysti mutta Elämänlangat ja Jin ja Jang.. ja?
- r.moore
Mitä tässä on saatu kesän mittaan kuulla Katrin keikoilla ja sitten tämä "Tulet aina olemaan" - single tuolta keskiviikkona 18.11.2009 julkaistavalta älppäriltä ja joka soi radiossa, niin vieläkin parempaa on odotettavissa seuraavalla levyllä. Jos nyt paremmuudesta voi puhua. Mutta Katrin tähti näköjään tuikkii vaan kirkkaammin koko ajan vuosien myötä.
- meitä on muitakin
On meitä muitakin jotka tykkäävät! Elämänlangat on komeasti myydyimpien listalla 10.
- Fani vuodesta 1976
Moi!
Oon nyt 40v ja ollut Katri -fani vuodesta -76. Olin myös ällikällä lyöty, kun kuuntelin Eämänlangat eka kerran; niiiin hyvä se on! Katrihan oli levyntekoprosessissa alusta loppuun asti, vaikutti itse mm. sanoituksiin, taustoihin ja mixaukseen. Ja erityisen kivaa kun mukana sanat. Oi oi! Niin mahtava fiilis tulee kun kuuntelen sitä.- Venlamari
Kerrankin sanat mukana. Laulut jäävät elämään jotenkin enemmän kun voi laulaa mukana. Kiitos Katri-Helena. Löydä minut kappale oli edellämainittujen lisäksi ihana. Hänen lauluissaan on yleensä hyvät sanat. Ja ai,ai ai niin hyvät muusikot!!!
- erkki jussi
mahtavaa kuunneltavaa on tämä katrin uusin. mun lemppariksi nousee pyyhi pois kyyneleet, joka on kokonaan kalaojan naisten tekemä. upea jazzahtava esitys. katri on pohjolan laululintu n:o 1
- ok/oulusta
Olen ollut Katri-fani jo vuodesta -63, pienenä pojannassikkana ollessani ja aina vaan jaksan innostua
Katrin lumo voimasta. Hän on todella SUURI TÄHTI mutta niin tavallisen oloinen ja ehkä juuri siinä
piilee hänen voimansa ja suosionsa. Todella upea laulaja ja laulaja jolla on jotain sanottavaa.
Hän on tyylikäs (pukeutuu hienosti tilanteisiin sopivasti) niin esiintyjänä kuin siviilissäkin.
Toivon hänelle vielä pitkää uraa ja monta hyvää esiintymistä ja myös että hän jaksaisi vielä esiintyä
pitkään MEIDÄN ILOKSEMME!!! - poika ja kahvikuppi
ok/oulusta kirjoitti:
Olen ollut Katri-fani jo vuodesta -63, pienenä pojannassikkana ollessani ja aina vaan jaksan innostua
Katrin lumo voimasta. Hän on todella SUURI TÄHTI mutta niin tavallisen oloinen ja ehkä juuri siinä
piilee hänen voimansa ja suosionsa. Todella upea laulaja ja laulaja jolla on jotain sanottavaa.
Hän on tyylikäs (pukeutuu hienosti tilanteisiin sopivasti) niin esiintyjänä kuin siviilissäkin.
Toivon hänelle vielä pitkää uraa ja monta hyvää esiintymistä ja myös että hän jaksaisi vielä esiintyä
pitkään MEIDÄN ILOKSEMME!!!Olkaa huoleti, sanoi hiljattain lehtihaastattelussa (nyt lokakuussa) että ei ole aikomustakaan jäädä vielä eläkkeelle! :) Joten eiköhän niitä levyjäkin vielä tule muutama.
- pikku_veli
kyllä Elämänlangoissa on monta hyvää kappaletta, nimikappale ja Onnen onkija huippuina tietysti. Voi kun saisi tuosta Elämänlangoista joksus svengaavamman ja menevämmän version. Minusta sellanen kuultiin jo kiertueella, miksihän levyille päätyvät sitten aina laahaavammat versiot, vähän kakista kappaleista... nyyh.
- iso_sisko
se kyllä tarkoittaa ihan hyvää, että vaikka olisi niitä jonkun kaukaisen meren (aah, Tyyni meri?) soundeja kuten on vaikkapa Ceasria Evoran kappaleessa Esperanca Irisada. Arttu -setä voisi sitten sovittaa ;)
- wieras
ylen sivuilta mansikkapaikalla
http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=219133&locale=
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601