Kungfu miehen kimppuun ei kannata hyökätä
http://www.bolt.com/portfolio/video/permalink.bt?membername=mazta_&contentId=78072
Kungfu miehen kimppuun ei kannata hyökätä
9
1779
Vastaukset
- täälläpäin.
Liikkuuko noita huitojia täälläpäin, tarviiko sahattua haulikoa nyt kuljettaa mukana.
Linkkareista tuskin on hyötyä .Ei tuommoinen narukäsi tarvitse kuin pienen isällisen niskalenkin nukahtaakseen. Ensinnäkin tuo asento taittuu pelkällä massalla taakse ja nivusista kuuluu silloin hirveä rutina.
- näimpä juu
k0rh0nen kirjoitti:
Ei tuommoinen narukäsi tarvitse kuin pienen isällisen niskalenkin nukahtaakseen. Ensinnäkin tuo asento taittuu pelkällä massalla taakse ja nivusista kuuluu silloin hirveä rutina.
Nooh, asennetta ainakin Korhosella on ja itseluottamusta niinku pitääkin =)
Itse kuitenkin 1 sm kultamitali ja 2 sm hopeamitalia takana voin sanoa että
narukäsikin voi olla kova jätkä, oli laji melkein mikä tahansa. Itse olen 68kg mutta täyttä terästä vaikka ite sanonkin. Penkistä nousee 82 ja se riittää! Taito, nopeus ja sitkeys ja ehdoton pään käyttö. Kova kunto ja pirullinen vastustajan lukeminen tekee hallaa kokeneemmallekin. Tuo on kyllä juurikin potaskaa että nämä ovat "heilujia". Itse en ikinä tee kenellekkään mitään jossei kerjää sitä. En todellakaan elvistele ja uhittele. Jotkut saattavatkin.
Nopeasti mies taaensi hutiloidut ja harkitsemattomat "suorat" ja parit siivut. Esim tuollainen töhö joka ei osaa hommaansa saa aina turpiinsa. Ensinnä huitoo ilmaa ja sitten itse kopsautat ohtaan.
Esim. Karatesta löytyy paljon mielenkiintoisia asioita aloittelijoillekkin.
Voin sanoa että kokenut itsepuolustus lajia harrastanut pätkii turpiin ketä vaan paaritappelijaa. Viime provinssi rokissakin oli pakko saada jonkun irokeesi inkkarin kokeilla taitojaan sillä seurauksella että etuhammas poikki ja 2 kylkiluuta IRTI POIKKInaisena ampulanssiin.
Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen. näimpä juu kirjoitti:
narukäsikin voi olla kova jätkä, oli laji melkein mikä tahansa. Itse olen 68kg mutta täyttä terästä vaikka ite sanonkin. Penkistä nousee 82 ja se riittää! Taito, nopeus ja sitkeys ja ehdoton pään käyttö. Kova kunto ja pirullinen vastustajan lukeminen tekee hallaa kokeneemmallekin. Tuo on kyllä juurikin potaskaa että nämä ovat "heilujia". Itse en ikinä tee kenellekkään mitään jossei kerjää sitä. En todellakaan elvistele ja uhittele. Jotkut saattavatkin.
Nopeasti mies taaensi hutiloidut ja harkitsemattomat "suorat" ja parit siivut. Esim tuollainen töhö joka ei osaa hommaansa saa aina turpiinsa. Ensinnä huitoo ilmaa ja sitten itse kopsautat ohtaan.
Voin sanoa että kokenut itsepuolustus lajia harrastanut pätkii turpiin ketä vaan paaritappelijaa. Viime provinssi rokissakin oli pakko saada jonkun irokeesi inkkarin kokeilla taitojaan sillä seurauksella että etuhammas poikki ja 2 kylkiluuta IRTI POIKKInaisena ampulanssiin.
Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen.Pitkän linjan harrastajat ovatkin asia erikseen, mutta videolla näkyvä mikkihiiri tappaa nauruun.
- kuningas kulli
näimpä juu kirjoitti:
Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen.Etpä paljoa nosta. Täytän kesällä 60 ja penkilta nousee 120 kg. Painan 78 kg.
- sy t
kuningas kulli kirjoitti:
Etpä paljoa nosta. Täytän kesällä 60 ja penkilta nousee 120 kg. Painan 78 kg.
tappelussa voima meinaa varsin vähän sen sijaan pitää tietää mihin päin sen liikkeensä suuntaa
- sitä...
näimpä juu kirjoitti:
Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen.... mieltä, että tuolla jompi kumpi tuolla videolla näkyvä tyyppi olisi mikään vakvasti otettava ottelija tai tappelija.
Nyt kun vielä teräasepalstalla ollaan, niin puukkoa vastaan tuolla heilumisella pilkkoisi itsensä. - KääpiöEinari
sitä... kirjoitti:
... mieltä, että tuolla jompi kumpi tuolla videolla näkyvä tyyppi olisi mikään vakvasti otettava ottelija tai tappelija.
Nyt kun vielä teräasepalstalla ollaan, niin puukkoa vastaan tuolla heilumisella pilkkoisi itsensä.Pienestä koosta on hyötyä tositilanteissa. Tarvitaan vain nopeat peukalot ja rivakka vyön syöttäjä. JättiPavea suosittelen edelleen.
Jaa, maximi meinas unehtua. - noh....
KääpiöEinari kirjoitti:
Pienestä koosta on hyötyä tositilanteissa. Tarvitaan vain nopeat peukalot ja rivakka vyön syöttäjä. JättiPavea suosittelen edelleen.
Jaa, maximi meinas unehtua..... Suomen tunnetuin Maximin käyttäjä, "Tuntemattoman" Antti Rokan esikuva, Viljam Pylkäs, oli muuten sitten iso mies, että kyllä se korstoltakin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839