Kungfu miehen kimppuun ei kannata hyökätä

Kungfu miehen kimppuun ei k...

9

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläpäin.

Liikkuuko noita huitojia täälläpäin, tarviiko sahattua haulikoa nyt kuljettaa mukana.

Linkkareista tuskin on hyötyä .

• Ei tuommoinen narukäsi tarvitse kuin pienen isällisen niskalenkin nukahtaakseen. Ensinnäkin tuo asento taittuu pelkällä massalla taakse ja nivusista kuuluu silloin hirveä rutina.

• näimpä juu
        k0rh0nen kirjoitti:

Ei tuommoinen narukäsi tarvitse kuin pienen isällisen niskalenkin nukahtaakseen. Ensinnäkin tuo asento taittuu pelkällä massalla taakse ja nivusista kuuluu silloin hirveä rutina.

Nooh, asennetta ainakin Korhosella on ja itseluottamusta niinku pitääkin =)

Itse kuitenkin 1 sm kultamitali ja 2 sm hopeamitalia takana voin sanoa että
        narukäsikin voi olla kova jätkä, oli laji melkein mikä tahansa. Itse olen 68kg mutta täyttä terästä vaikka ite sanonkin. Penkistä nousee 82 ja se riittää! Taito, nopeus ja sitkeys ja ehdoton pään käyttö. Kova kunto ja pirullinen vastustajan lukeminen tekee hallaa kokeneemmallekin. Tuo on kyllä juurikin potaskaa että nämä ovat "heilujia". Itse en ikinä tee kenellekkään mitään jossei kerjää sitä. En todellakaan elvistele ja uhittele. Jotkut saattavatkin.

Nopeasti mies taaensi hutiloidut ja harkitsemattomat "suorat" ja parit siivut. Esim tuollainen töhö joka ei osaa hommaansa saa aina turpiinsa. Ensinnä huitoo ilmaa ja sitten itse kopsautat ohtaan.

Esim. Karatesta löytyy paljon mielenkiintoisia asioita aloittelijoillekkin.

Voin sanoa että kokenut itsepuolustus lajia harrastanut pätkii turpiin ketä vaan paaritappelijaa. Viime provinssi rokissakin oli pakko saada jonkun irokeesi inkkarin kokeilla taitojaan sillä seurauksella että etuhammas poikki ja 2 kylkiluuta IRTI POIKKInaisena ampulanssiin.

Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen.

• näimpä juu kirjoitti:

narukäsikin voi olla kova jätkä, oli laji melkein mikä tahansa. Itse olen 68kg mutta täyttä terästä vaikka ite sanonkin. Penkistä nousee 82 ja se riittää! Taito, nopeus ja sitkeys ja ehdoton pään käyttö. Kova kunto ja pirullinen vastustajan lukeminen tekee hallaa kokeneemmallekin. Tuo on kyllä juurikin potaskaa että nämä ovat "heilujia". Itse en ikinä tee kenellekkään mitään jossei kerjää sitä. En todellakaan elvistele ja uhittele. Jotkut saattavatkin.

Nopeasti mies taaensi hutiloidut ja harkitsemattomat "suorat" ja parit siivut. Esim tuollainen töhö joka ei osaa hommaansa saa aina turpiinsa. Ensinnä huitoo ilmaa ja sitten itse kopsautat ohtaan.

Voin sanoa että kokenut itsepuolustus lajia harrastanut pätkii turpiin ketä vaan paaritappelijaa. Viime provinssi rokissakin oli pakko saada jonkun irokeesi inkkarin kokeilla taitojaan sillä seurauksella että etuhammas poikki ja 2 kylkiluuta IRTI POIKKInaisena ampulanssiin.

Asiasta oli juttu mm.hesarissa. EIpä tullut itselleni mitään vaikka oikeuteen menikin asia kun kaksi järkkäriä näki tilanteen.

Pitkän linjan harrastajat ovatkin asia erikseen, mutta videolla näkyvä mikkihiiri tappaa nauruun.

• kuningas kulli
        näimpä juu kirjoitti:

Etpä paljoa nosta. Täytän kesällä 60 ja penkilta nousee 120 kg. Painan 78 kg.

• sy t
        kuningas kulli kirjoitti:

Etpä paljoa nosta. Täytän kesällä 60 ja penkilta nousee 120 kg. Painan 78 kg.

tappelussa voima meinaa varsin vähän sen sijaan pitää tietää mihin päin sen liikkeensä suuntaa

• sitä...
        näimpä juu kirjoitti:

... mieltä, että tuolla jompi kumpi tuolla videolla näkyvä tyyppi olisi mikään vakvasti otettava ottelija tai tappelija.

Nyt kun vielä teräasepalstalla ollaan, niin puukkoa vastaan tuolla heilumisella pilkkoisi itsensä.

• KääpiöEinari
        sitä... kirjoitti:

... mieltä, että tuolla jompi kumpi tuolla videolla näkyvä tyyppi olisi mikään vakvasti otettava ottelija tai tappelija.

Nyt kun vielä teräasepalstalla ollaan, niin puukkoa vastaan tuolla heilumisella pilkkoisi itsensä.

Pienestä koosta on hyötyä tositilanteissa. Tarvitaan vain nopeat peukalot ja rivakka vyön syöttäjä. JättiPavea suosittelen edelleen.
        Jaa, maximi meinas unehtua.

• noh....
        KääpiöEinari kirjoitti:

Pienestä koosta on hyötyä tositilanteissa. Tarvitaan vain nopeat peukalot ja rivakka vyön syöttäjä. JättiPavea suosittelen edelleen.
        Jaa, maximi meinas unehtua.

.... Suomen tunnetuin Maximin käyttäjä, "Tuntemattoman" Antti Rokan esikuva, Viljam Pylkäs, oli muuten sitten iso mies, että kyllä se korstoltakin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      51
      2337
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      94
      2048
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      93
      2025
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1857
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1761
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      503
      1609
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      4
      1558
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      50
      1387
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      40
      1318
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1299
    Aihe