Elikäs tällänen ongelma oli mulla:
Autooni on muutoskatsastettu 215/45R17 renkaat, ajaessa kun vauhti nousee 100km/h alkaa ohjaus tärisemään. Vaihdoin eteen alle vakoi kokoiset nakit 185/65R14 eikä tärise enään. Joskus tätä samaa ongelmaa kysyin aikaisemminkin, ja meuvottiin ostamaan uudet renkaat, koska aijemmat oli kyllä hieman kulahtaneet. Ostin siis uudet kumit jotka tasapainotettiin, mutta ongelma ei hävinnyt. Missä voisi siis olla vika?? Liian leveät autooni? Ja jos se selvittämisessä auttaa yhtään niin kyse on vuoden -92 Opel Calibrasta.
Renkaat täryyttää..
.....
3
619
Vastaukset
vois olla, ei tartte olla pahastikkaan kiero vanne ni ravistaa pirusti.
- .....
ei pitäisi olla, koska olen mälvänny renkaita edestä taakse ja päinvastoin, mut jos on nii sit on kaikki.. :/
- voipi olla
siihen voi vaikuttaa, jos sinulla on laakerit, tuet tai jotkuu muut vähän löystynyt tai kulmat ketuillaa? Kuluuko rengas? Itellä täristi jo 80km/h ja vikana ol takarenkaiden kaarretuki, tänää vast vaihoin ja heti tärinä lakkas.
Onks se tärinä ratis vai tuntuuko seläs? Itellä tuntu aina ekaks seläs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926