Ollan 28.10 lähdössä 1vkn lomamatkalle Maltalle. Valitettavasti lentoja ei saatu ilman hotelli varausta. Hispania majoitukset keskittyy Bugibban. Minkelaista kelia odottavissa siihen aikaan? onko Bugibba vaan kesä paikka? Onko kenellekaan kokemusta tai tiedomusta Sunny Coast Resort Club huoneistohotellista?
odetaan kaikki tiedot kiitolisena vastaan...
I&G
Bugibba
3
1029
Vastaukset
- kyselen minä
Onko Bugibba joku hotellialue, jossa on menoa vain sesonkina ja muuten kuollut hotellikylä? Kertokaa
siellä olleet. Kohta lähtö edessä ja vähän pelottaa.
St. Julians taitaa olla se vilkkain alue.- natia
Olen itse käynyt Maltalla huhtikuussa 2006, eli ennen ns. turistikautta, jonka lasketaan alkavan toukokuun lopulta. Hotelli sijaitsi Bugibbassa, joka on kyllä melkoinen hotellikylä, hotellia hotellin vieressä, eikä paikallista väestöä juuri näe kuin matkamuistomyymälöiden ja hotellien ja ravintolojen henkilökunnassa. Huhtikuussa oli melko hiljaista tuo yöelämä, eikä Bugibbassa sijaitsekaan kovin suuria yökerhoja, vain pubeja suurin osa. St. Juliansia suositellaankin nuorille, jotka haluavat vilkasta yöelämää ja siellä käytyäni voisin kuvitella sitä siellä olevan runsaammin kuin Bugibbassa. Mutta mukavaa Maltalla on joka paikassa, myös Bugibbassa ja sieltä ovat hyvät bussiyhteydet ympäri saarta, tosin bussit lopettavat liikenteen melko aikaisin illalla (noin kahdeksan aikoihin viimeistään talvikaudella, eli ennen toukokuuta)
- lähden ylihuomenna
Hispanian matkalle ja Sliemaan. Olen sen verran lukenut että Bugibba on kesäisin myös maltalaisten lomakohde, St. Julians tai tarkemmin Paceville biletyspaikka ja shoppailijoille Sliema. Itse en kyllä ajatellut shoppailla mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904