hoidin hampaani teneriffalla lomaillessani

lomalude

Olin Puerto de la Cruzissa 3viikkoa, siis Teneriffalla.Sattumalta kuulin, et siel voi saada halpaa suomalaista hammashoitoa. Tarkastus oli ilmainen ja hinnat alemmat ku Suomessa. Lekuri oli suomalainen ja suomalaisen koulutuksen saanut eli kotimaista laatua. Lomaillessa sain uuden hymyn puoleen hintaan. Jos joku menos sinne ja haluaa puhnumeron 34922388883. Puhuu muuten suomea eli ei tarvi arkailla. Kantsii kokeilla.

9

2753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdellä iskulla

Kuinka paljon halvemmat hinnat?Mulla ois iso hammasremontti tulossa ja suoraan sanoen olen siirtänyt sitä, koska haluan tänä syksynä mennä kaamosta pakoon vähäksi aikaa johonki lämpimään. Osaatko sanoa suurin piirtein paljonko halvemmat

• höpö höpö

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

• pepsodent
        höpö höpö kirjoitti:

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

Vaikutat katkeralta, hammaslääkäripelkoiselta mätähampaalta, siksi arvaankin, että purukalustoasi ei enää saa kuntoon minkään maan hammaslääkärit. Dollarihymysi on historiaa, nyt hymyilet suu tiukasti kiinni ja varmistukseksi ettei mustat tyngät näy, pidät käsiä suun edessä... tosin luulenpa, että noin katkeraa ihmistä ei hymyilytä mikään. Teneriffalla on hyvät hammaslääkärit ja jos halvemmalla homma hoituu, niin kannattaahan se tilaisuus käyttää!

• lomalude

Halpaa ja laadukasta. Mukavia olivat ja homma hoitui vaivatta. Mun hampaat ois maksanut Suomessa noin 2000euroa (kysyin aiemmin suomal.klinikalta) Teneriffalla maksoin 980euroa! Skandinaavista tasoa. Moderni klinikka ja nuoret lekurit. Sain siis lomamatkan ja hammashoidon samaan syssyyn. Ruotsalaiset ja norjalaiset kuulemma matkaavat sinne usein hammashoitoon. Soita klinikkaan ja kysy kustannusarviota jos haluat. Voit puhua suomea.

• edullista

Jos iso remontti, mene toki sinne. Soita ennen matkaa ne varaa sulle aikoja ja palaat uusin hampain. Mun seuraava reissu ennen joulua ja menen kontrolliin samalla. Klinikalla mukava tunnelma ja rentoa. suosittelen

• Kattis

...paljonko vie aikaa?

Hampaissani sinällään ei ole mitään vikaa, mutta valkaisua olen havitellut jo ties miten kauan. Se vaan tuppaa olemaan kovin kallista.

Ollaan keväällä lähdössä Puerto de la cruziin viikoksi. Ehtisiköhän siinä ajassa ja paljonko tulisi maksamaan? Onko kukaan valkaisuttanut hampaitaan siellä? Jos ei niin, pitää varmaan vaan soitella sinnepäin. Olisi vain kiva kuulla kokemuksia, jos niitä löytyy...

• sirpa65

Menossa Teneriffalle 4 viikoksi. Tarpeeksi aikaa uusien proteesien hankkimiseen Puertossa?

• Carl

Hei!
        Kyllä kuule neljässä viikossa ehtii saada vaikka kuinka hyvät.
        Minulle tehtiin kahdessa päivässä Ecuadorissa ja on parhaat mitä on koskaan ollut.
        Niin, että eipä muuta kuin onnea matkaan.

Chao!

• Anonyymi

Hienoa! Suomessa ei saa kunnon hoitoa vaikka maksaisi. Ennen kuulu Fredent on ihan rapautunut -esimerkiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      45
      2331
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      242
      2147
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      113
      1579
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1310
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1247
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1140
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1137
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1029
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe