hoidin hampaani teneriffalla lomaillessani

lomalude

Olin Puerto de la Cruzissa 3viikkoa, siis Teneriffalla.Sattumalta kuulin, et siel voi saada halpaa suomalaista hammashoitoa. Tarkastus oli ilmainen ja hinnat alemmat ku Suomessa. Lekuri oli suomalainen ja suomalaisen koulutuksen saanut eli kotimaista laatua. Lomaillessa sain uuden hymyn puoleen hintaan. Jos joku menos sinne ja haluaa puhnumeron 34922388883. Puhuu muuten suomea eli ei tarvi arkailla. Kantsii kokeilla.

9

2704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdellä iskulla

Kuinka paljon halvemmat hinnat?Mulla ois iso hammasremontti tulossa ja suoraan sanoen olen siirtänyt sitä, koska haluan tänä syksynä mennä kaamosta pakoon vähäksi aikaa johonki lämpimään. Osaatko sanoa suurin piirtein paljonko halvemmat

• höpö höpö

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

• pepsodent
        höpö höpö kirjoitti:

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

Vaikutat katkeralta, hammaslääkäripelkoiselta mätähampaalta, siksi arvaankin, että purukalustoasi ei enää saa kuntoon minkään maan hammaslääkärit. Dollarihymysi on historiaa, nyt hymyilet suu tiukasti kiinni ja varmistukseksi ettei mustat tyngät näy, pidät käsiä suun edessä... tosin luulenpa, että noin katkeraa ihmistä ei hymyilytä mikään. Teneriffalla on hyvät hammaslääkärit ja jos halvemmalla homma hoituu, niin kannattaahan se tilaisuus käyttää!

• lomalude

Halpaa ja laadukasta. Mukavia olivat ja homma hoitui vaivatta. Mun hampaat ois maksanut Suomessa noin 2000euroa (kysyin aiemmin suomal.klinikalta) Teneriffalla maksoin 980euroa! Skandinaavista tasoa. Moderni klinikka ja nuoret lekurit. Sain siis lomamatkan ja hammashoidon samaan syssyyn. Ruotsalaiset ja norjalaiset kuulemma matkaavat sinne usein hammashoitoon. Soita klinikkaan ja kysy kustannusarviota jos haluat. Voit puhua suomea.

• edullista

Jos iso remontti, mene toki sinne. Soita ennen matkaa ne varaa sulle aikoja ja palaat uusin hampain. Mun seuraava reissu ennen joulua ja menen kontrolliin samalla. Klinikalla mukava tunnelma ja rentoa. suosittelen

• Kattis

...paljonko vie aikaa?

Hampaissani sinällään ei ole mitään vikaa, mutta valkaisua olen havitellut jo ties miten kauan. Se vaan tuppaa olemaan kovin kallista.

Ollaan keväällä lähdössä Puerto de la cruziin viikoksi. Ehtisiköhän siinä ajassa ja paljonko tulisi maksamaan? Onko kukaan valkaisuttanut hampaitaan siellä? Jos ei niin, pitää varmaan vaan soitella sinnepäin. Olisi vain kiva kuulla kokemuksia, jos niitä löytyy...

• sirpa65

Menossa Teneriffalle 4 viikoksi. Tarpeeksi aikaa uusien proteesien hankkimiseen Puertossa?

• Carl

Hei!
        Kyllä kuule neljässä viikossa ehtii saada vaikka kuinka hyvät.
        Minulle tehtiin kahdessa päivässä Ecuadorissa ja on parhaat mitä on koskaan ollut.
        Niin, että eipä muuta kuin onnea matkaan.

Chao!

• Anonyymi

Hienoa! Suomessa ei saa kunnon hoitoa vaikka maksaisi. Ennen kuulu Fredent on ihan rapautunut -esimerkiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe