hoidin hampaani teneriffalla lomaillessani

lomalude

Olin Puerto de la Cruzissa 3viikkoa, siis Teneriffalla.Sattumalta kuulin, et siel voi saada halpaa suomalaista hammashoitoa. Tarkastus oli ilmainen ja hinnat alemmat ku Suomessa. Lekuri oli suomalainen ja suomalaisen koulutuksen saanut eli kotimaista laatua. Lomaillessa sain uuden hymyn puoleen hintaan. Jos joku menos sinne ja haluaa puhnumeron 34922388883. Puhuu muuten suomea eli ei tarvi arkailla. Kantsii kokeilla.

9

2838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdellä iskulla

Kuinka paljon halvemmat hinnat?Mulla ois iso hammasremontti tulossa ja suoraan sanoen olen siirtänyt sitä, koska haluan tänä syksynä mennä kaamosta pakoon vähäksi aikaa johonki lämpimään. Osaatko sanoa suurin piirtein paljonko halvemmat

• höpö höpö

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

• pepsodent
        höpö höpö kirjoitti:

että höpö höpö ja nakkaa esimerkki mitä maksoi? Ja taitaa jäädä Kelan korvaukset väliin? Höpö puhetta että oikeasti säästää ja onhan Suomessa myös kunnallinen hammashoito jos ei rahat riitä yksityispuolelle ja takuulla on halvempaa kuin jossain kuppasessa Kanarialla.

Vaikutat katkeralta, hammaslääkäripelkoiselta mätähampaalta, siksi arvaankin, että purukalustoasi ei enää saa kuntoon minkään maan hammaslääkärit. Dollarihymysi on historiaa, nyt hymyilet suu tiukasti kiinni ja varmistukseksi ettei mustat tyngät näy, pidät käsiä suun edessä... tosin luulenpa, että noin katkeraa ihmistä ei hymyilytä mikään. Teneriffalla on hyvät hammaslääkärit ja jos halvemmalla homma hoituu, niin kannattaahan se tilaisuus käyttää!

• lomalude

Halpaa ja laadukasta. Mukavia olivat ja homma hoitui vaivatta. Mun hampaat ois maksanut Suomessa noin 2000euroa (kysyin aiemmin suomal.klinikalta) Teneriffalla maksoin 980euroa! Skandinaavista tasoa. Moderni klinikka ja nuoret lekurit. Sain siis lomamatkan ja hammashoidon samaan syssyyn. Ruotsalaiset ja norjalaiset kuulemma matkaavat sinne usein hammashoitoon. Soita klinikkaan ja kysy kustannusarviota jos haluat. Voit puhua suomea.

• edullista

Jos iso remontti, mene toki sinne. Soita ennen matkaa ne varaa sulle aikoja ja palaat uusin hampain. Mun seuraava reissu ennen joulua ja menen kontrolliin samalla. Klinikalla mukava tunnelma ja rentoa. suosittelen

• Kattis

...paljonko vie aikaa?

Hampaissani sinällään ei ole mitään vikaa, mutta valkaisua olen havitellut jo ties miten kauan. Se vaan tuppaa olemaan kovin kallista.

Ollaan keväällä lähdössä Puerto de la cruziin viikoksi. Ehtisiköhän siinä ajassa ja paljonko tulisi maksamaan? Onko kukaan valkaisuttanut hampaitaan siellä? Jos ei niin, pitää varmaan vaan soitella sinnepäin. Olisi vain kiva kuulla kokemuksia, jos niitä löytyy...

• sirpa65

Menossa Teneriffalle 4 viikoksi. Tarpeeksi aikaa uusien proteesien hankkimiseen Puertossa?

• Carl

Hei!
        Kyllä kuule neljässä viikossa ehtii saada vaikka kuinka hyvät.
        Minulle tehtiin kahdessa päivässä Ecuadorissa ja on parhaat mitä on koskaan ollut.
        Niin, että eipä muuta kuin onnea matkaan.

Chao!

• Anonyymi

Hienoa! Suomessa ei saa kunnon hoitoa vaikka maksaisi. Ennen kuulu Fredent on ihan rapautunut -esimerkiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2035
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1758
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1706
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1483
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1258
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1165
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      939
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      912
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      899
    Aihe