Sari vihanen Mikalle

kiukuttelee

nyt Mika laittoi pelin sille mallille että Mirakin on vahvemmilla kuin Sari ja Sari on raivona. Hahahahah. ja siihen soppaan vielä Sorella.Huh huh. Manki mahtava naistenmies.

12

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UTELIAS

      SARI VAAN KÄGIN KAINALOON PORUA VÄÄNTÄÄ

    • Mika yritti saada hetken hiljaisuutta että kuuntelisivat Hannen esitystä kitaran kanssa, mutta Sari ärähti "ole sinä vi**u hiljaa, Mä juttelen nyt"... Ei sari sitä halua näyttää, mutta häntä harmittaa kyllä illan meininki.

    • Sari suuttui

      Mira ja Sari oli hiljaa mutta Mika huusi isoon ääneen että hiljaa nyt ja kuunnelleen Hannea, Sari huus Mikalle että me ollaan oltu ihan hiljaa, sinä siinä huudat ja mieluummin kuuntelen Hannea kuin sinua.

      • todellinen

        luonne paljastui...


      • Nainen 23

        Yrittää epätoivoisesti Mikalle viestittää tykkäävänsä siitä. Hieroo jalkoja ja muuta. Mika voi olla sellainen mies että ei mee vipuun ja haluaa itse saalinsa saalistaa. Heheheh......


      • TOSISSAS???
        todellinen kirjoitti:

        luonne paljastui...

        VOIHAN V*TTU! eikö tässä mikan todellinen luonne paljastunu???? kai sitä nt saa olla vihanen jos siinä naaman eessä rupee nuoleen jonku toisen kaa ja tietäää et Sarikin oli ihastunut mikaan! MIKA ON PSKAPÄÄ


      • Juttelin jonkun toisen tytön kanssa siinä kokoajan ja hermostui kun Manki komensi kovaan ääneen muita hiljaiseksi... tai jutella Miran kanssa itseasiassa.


      • IKINÄ ..
        TOSISSAS??? kirjoitti:

        VOIHAN V*TTU! eikö tässä mikan todellinen luonne paljastunu???? kai sitä nt saa olla vihanen jos siinä naaman eessä rupee nuoleen jonku toisen kaa ja tietäää et Sarikin oli ihastunut mikaan! MIKA ON PSKAPÄÄ

        ..Mika ole Sarille viestittänyt tykkäävänsä siitä. Sari se on joka liehittelee.


      • avaa silmäs
        IKINÄ .. kirjoitti:

        ..Mika ole Sarille viestittänyt tykkäävänsä siitä. Sari se on joka liehittelee.

        juu ei yhtään! kuulis sorellaki mitä mika siitä on sanonu! miten joku voiki olla noin paska ihminen


      • sorellasta
        avaa silmäs kirjoitti:

        juu ei yhtään! kuulis sorellaki mitä mika siitä on sanonu! miten joku voiki olla noin paska ihminen

        ja millon?


      • sitästiä
        sorellasta kirjoitti:

        ja millon?

        no sillonko tuli! jotai että ei ois jotai ikäloppuu tänne halunnu! ois mielummin halunnu jonku kakskymppisen. ja muutenki tosi halveksuvasti puhu siitä. kyl on niin iiiihana toi mika että


    • pelimies ;)

      ei saanut Sari niin nyt yrittää tehdä Saria mustasukkaiseksi, pelimies todella :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe