nyt Mika laittoi pelin sille mallille että Mirakin on vahvemmilla kuin Sari ja Sari on raivona. Hahahahah. ja siihen soppaan vielä Sorella.Huh huh. Manki mahtava naistenmies.
Sari vihanen Mikalle
12
1345
Vastaukset
- UTELIAS
SARI VAAN KÄGIN KAINALOON PORUA VÄÄNTÄÄ
Mika yritti saada hetken hiljaisuutta että kuuntelisivat Hannen esitystä kitaran kanssa, mutta Sari ärähti "ole sinä vi**u hiljaa, Mä juttelen nyt"... Ei sari sitä halua näyttää, mutta häntä harmittaa kyllä illan meininki.
- Sari suuttui
Mira ja Sari oli hiljaa mutta Mika huusi isoon ääneen että hiljaa nyt ja kuunnelleen Hannea, Sari huus Mikalle että me ollaan oltu ihan hiljaa, sinä siinä huudat ja mieluummin kuuntelen Hannea kuin sinua.
- todellinen
luonne paljastui...
- Nainen 23
Yrittää epätoivoisesti Mikalle viestittää tykkäävänsä siitä. Hieroo jalkoja ja muuta. Mika voi olla sellainen mies että ei mee vipuun ja haluaa itse saalinsa saalistaa. Heheheh......
- TOSISSAS???
todellinen kirjoitti:
luonne paljastui...
VOIHAN V*TTU! eikö tässä mikan todellinen luonne paljastunu???? kai sitä nt saa olla vihanen jos siinä naaman eessä rupee nuoleen jonku toisen kaa ja tietäää et Sarikin oli ihastunut mikaan! MIKA ON PSKAPÄÄ
Juttelin jonkun toisen tytön kanssa siinä kokoajan ja hermostui kun Manki komensi kovaan ääneen muita hiljaiseksi... tai jutella Miran kanssa itseasiassa.
- IKINÄ ..
TOSISSAS??? kirjoitti:
VOIHAN V*TTU! eikö tässä mikan todellinen luonne paljastunu???? kai sitä nt saa olla vihanen jos siinä naaman eessä rupee nuoleen jonku toisen kaa ja tietäää et Sarikin oli ihastunut mikaan! MIKA ON PSKAPÄÄ
..Mika ole Sarille viestittänyt tykkäävänsä siitä. Sari se on joka liehittelee.
- avaa silmäs
IKINÄ .. kirjoitti:
..Mika ole Sarille viestittänyt tykkäävänsä siitä. Sari se on joka liehittelee.
juu ei yhtään! kuulis sorellaki mitä mika siitä on sanonu! miten joku voiki olla noin paska ihminen
- sorellasta
avaa silmäs kirjoitti:
juu ei yhtään! kuulis sorellaki mitä mika siitä on sanonu! miten joku voiki olla noin paska ihminen
ja millon?
- sitästiä
sorellasta kirjoitti:
ja millon?
no sillonko tuli! jotai että ei ois jotai ikäloppuu tänne halunnu! ois mielummin halunnu jonku kakskymppisen. ja muutenki tosi halveksuvasti puhu siitä. kyl on niin iiiihana toi mika että
- pelimies ;)
ei saanut Sari niin nyt yrittää tehdä Saria mustasukkaiseksi, pelimies todella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439