Sano nyt ees sää että Sari ei oo ansainnu tällasta kohtelua... Eikö sun mielestä oo töykeetä käyttäytymistä Mikalta ja Sorellalta? Ja sitten vielä ne haukkumiset :(
Cesar
4
448
Vastaukset
Pohdittiin oikeen porukalla tuolall chatissa.. Tässä satoa:
Cesar: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019731676
Cesar: mitä mä nyt tohon sanoisin
Cesar: elävää elämää... joskus kannattas olla emepi sinut tunteiden kanssa
m29...: heh, no sano että ehkä ei, ehkä on
redips: vaikeita kysymyksiä tähän aikaan yöstä
Cesar: juu
Brooke: joo sarin ei ois kannattanut esittää noin vaikeasti tavoiteltavaa. ois antanu mennä vaa ni ois nytki mankin kainalos.
Cesar: saaks mä lainata näitä tonne keskusteluun heh
m29...: tosin kyllähän manki ois saattanut jo vaihtaa tammaa, vaikka oiskin antanut mennä
Brooke: totta
Cesar: pistetään yhdessä vastausta
Brooke: jjjo- kiitti vastauksesta
no jospas mä sit kysyn uudestaan aamulla, jos ei näin yöllä oikeen onnistu :)
mä oon ihan järkyttyny ensinnäki siihen miten julmasti ihmiset on täälä foorumeilla sarista kirjotellut ja sit ku vielä kaiken maailman mikat ja sorellat on noinki ilkeitä sitä kohtaan...
- mut sanoisinko
että sitä saa mitä tilaa!
- lisää vaan
ja mitäköhän se on tilannu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964