NIINKÖ SE OLI

Mustat reunat taulussani
Kirkastaa maalauksen

Se hyökkää silmille
Kirkuu korville;

Mitäs uskoit
Ei kaikki ole uskollisia

Pettureita hyväksikäyttäjiä riittää
Särjit taas sydämmesi - houkka

Montako kertaa sinua
pitää lyödä -
sinun viattomuuteesi että uskot

Montako kertaa pitää polkea
sydämmesi katuojaan
ja nauraa päälle
että uskoisit
elät susilauman keskellä

Yksi toisensa jälkeen ovat
valmiina syömään sinut
Uudestaan ja uudestaan

Tämä oli vain nyt hänen vuoronsa
Ei hän sinua enään muista

Sinua ei enään ole
Olit vain ravintoa - itsekyydelle

12

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa päivänjatkoa sinne jonnekin......

      • *MURUKULTA*

        Toivottavasti ei paljon sattunut!
        Vähän koleaa alkaa jo olla ja sateistakin
        silloin tällöin, mutta se kuuluu syksyyn! :)
        Kivaa päivää myös sinulle! ;D


    • NeitiSinisiipi

      aivan ihana. kunpa osaisin itse kirjoittaa noin hyvin. en osaa sanoa muuta. :)

      • Joku vuan

        venäjän vinttikoera kun sulla nii mystisiä ajatuksenpoekasia että en mittää ymmärrä vaekka monneen kertaa oon tämän lukassu.No suslaamoja ee tiällä oo viellä näkynnä paetsi ihmissusia.


      • *MURUKULTA*

        Hei, NeitiSiniSiipi!
        Mukavaa, kun pidit tekstistäni! :)
        Joskus onnistuu,joskus taas vähemmän
        Pidä kynä liikkessä niin kyllä
        sanatkin alkaa tulla jotka sinua miellyttää! :)
        Kiitzz ja kivaa iltaa sinulle! :)


      • *MURUKULTA*
        Joku vuan kirjoitti:

        venäjän vinttikoera kun sulla nii mystisiä ajatuksenpoekasia että en mittää ymmärrä vaekka monneen kertaa oon tämän lukassu.No suslaamoja ee tiällä oo viellä näkynnä paetsi ihmissusia.

        No, voi! Eihän nämä niin mystisiä uo. Selevee suomee ka oh. Vaan voip sus lammasten vaateissa kulukee,liekö pahempi ku ihmissus..?..
        Minne toivon hyvvee iltoo siul ja piä ne ovet kii, jotta sus pyssyy poikkee! ;D *hymy*


    • Rellu

      tämän runon voima on sen vahvuus,
      hienosti laaditut säkeet,

      Kuudes säkeistö on mielestäni voimakkain,
      ja parhain.

      Kiitos.

      • *MURUKULTA*

        Kun tunteet on pinnassa, tuntuu
        kuin ei ehtis kirjoittaa niin
        nopeeta tahtia, kuin pitäisi.
        Sanoja vain tulee ja jälkikäteen sitten
        katsoo, että mitä tuli tehtyä.
        Se varmaan näkyy sitten tekstissäkin,
        vaik´en itse sitä huomaakkaan, ainakaan heti.

        Leppeää iltaa sinulle sinne ja kiitos! :)


    • Liona

      kertaa niistä kehyksistä hyppää pettäjä esiin ennenkuin uskallamme sanoa, nyt riitti ja hyvästi,
      hyvän aiheen olit hienolle runollesi "löytänyt"

      • *MURUKULTA*

        Joku ikuinen toivo saa ihmisen
        yrittään uudelleen luottamusta!

        Vähän niin kuin säännöllisin
        väliajoin näitä tippuu!
        ja opetus tilannehan se sitten taas on!
        Mukavaa iltaa sinulle ja kiitos! :)


    • Runoilijatar

      Annoitpa ajattelimisen aihetta runossasi
      Hyvä,enenmmän näitä rakkausrunoja tännekin

      • *MURUKULTA*

        Pitäisi oppia potkimaan itseä takapuoleen.
        Mutta, kun on myrskynsilmässä, on järjen turha huudella mitään!Hyvä, että on etes jälkiviisaus olemassa, sehän se paras viisaus, kuulemma! :)
        Leppoisaa aamua sinne sinulle ja kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe