Onko kukaan täällä päin liikkuva (suomi24) tehnyt seuraavantyyppistä matkaa... Romania-Bulgaria-Serbia-Kroatia-Slovenia-Italia... Autolla olis tarkoitus mennä varmaan ens syksynä... Onko kokemuksia??
Balkanin maat...
matkustajalainen
4
3643
Vastaukset
- xxxyybbb
Olen tehnyt, ei mitään ongelmia.
- käivärä
Joo, hienoja maita kaikki, kun lisäät vielä koukkauksen bosnian (sarajevo) kautta. Rajoilla ei ole yleensä jonoja ja kaikki sujuu suomen passilla joutuisasti.
- kierros
käypä lukemassa sf caravan sivulta ,siellä on matkoja eurooppaan sekä balkanille.
- Balkan ranger
Olen tehnyt tällaisen matkan: Itävalta-Unkari-Serbia-Bosnia-Kroatia-Slovenia-Italia ja voin suositella. Sen jälkeen tullut käytyä Balkanilla myös Montenegrossa ja Albaniassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976