Onko kukaan täällä päin liikkuva (suomi24) tehnyt seuraavantyyppistä matkaa... Romania-Bulgaria-Serbia-Kroatia-Slovenia-Italia... Autolla olis tarkoitus mennä varmaan ens syksynä... Onko kokemuksia??
Balkanin maat...
matkustajalainen
4
3639
Vastaukset
- xxxyybbb
Olen tehnyt, ei mitään ongelmia.
- käivärä
Joo, hienoja maita kaikki, kun lisäät vielä koukkauksen bosnian (sarajevo) kautta. Rajoilla ei ole yleensä jonoja ja kaikki sujuu suomen passilla joutuisasti.
- kierros
käypä lukemassa sf caravan sivulta ,siellä on matkoja eurooppaan sekä balkanille.
- Balkan ranger
Olen tehnyt tällaisen matkan: Itävalta-Unkari-Serbia-Bosnia-Kroatia-Slovenia-Italia ja voin suositella. Sen jälkeen tullut käytyä Balkanilla myös Montenegrossa ja Albaniassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006