jokohan alkaa tapahtumaketju purkua??
Sorella
15
4155
Vastaukset
- jos ei näistä
tapahtumista tule rangaistuksia kun on tullut ihan pienimmistäkin.
Vaan mikä ois se hyvä rangaistus??- ei ole,,,,,,,,
Kuin Mikan talosta poisto.
Ei kuulu enää Mikalle BB-kisan voitto. - ketäkin
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
- kaikkien
ketäkin kirjoitti:
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
osalta!! Tatu hajotti Mikan mikin, Kale heitteli tuolia ja hajotti laseja tahallaan. Nukkumaanmenokäskyä ei noudatettu. Kaljaa juotiin vaikka piti palauttaa kaikki juomat, olihan noita taas rikkomuksia!!
- asfsaf
ketäkin kirjoitti:
Jos kyseessä oli raiskaus tai raiskauksen yritys, kuten meitä niin monissa viesteissä jo on informoitu, ei rangaistuksen "keksiminen" kuulu meille tai bb:n väelle, vaan viranomaisille. He määräävät rangaistuksen tutkinnan perusteella.
samaa mieltä. Toisaalta huonon käytöksen vuoksi vois kyl heittää mikan pois, kun muitakin on dumpattu pienemmästäkin syystä. Vaikka sekin tuntuu naurettavalta ajatukselta, voiko muutakaan. HEHE Kyl ton kaarlon suu alkaa jo naurattaa, se ei pysy ollenkaan kiinni.
- Big Sister
käskeä naisten ja mietsen nukkua omissa huoneissaan. Eiköhän se olis hyvä rangaistus.
Tuli juuri ulos ja meni suoraan vessaan... katotaan mitä tekee seuraavaksi.. Kaikki muut ovat päiväunilla nukkumassa krapulaa pois.
- mietinnän paikka,
kenties jotain tapahtuu vielä tänään?
Ihmetyttää kun muuta porukkaa ei rangaista eilisen johteesta.
Meni ottamaan aurinkoa terassille ja nyt vaeltelee olohuonessa... taisi laittaa kahviakin tulemaan
- Kata karvinen
Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.
- pesee synnit
Kata karvinen kirjoitti:
Kyllä tässä vielä jotain tapahtuu.. harmi et noi ei saa puhua päiväkirjahuoneen tapahtumista mitään. illalla alkaa luultavasti rangaistuksia tippua.
pois itsestään, noin kuvannollisesti!
Varmasti häntä ällöttää
Mikan tekoset jonkin verran!
Noniin.. Sorella vähän säpsähti kylppärissä kun Mika pyydettiin vuorostaan sisälle... Sorella on menossa suihkuun vaikka juuri pesi lavuaarissa hiuksensa.
- vaiko ei?
Kylmällä vedellä? :o
- oli vesi!
vaiko ei? kirjoitti:
Kylmällä vedellä? :o
ei taida tänään lämmintä tullakaan
- visiitti
vaiko ei? kirjoitti:
Kylmällä vedellä? :o
Oli suihkussa.. Eli lämmitti ensin vettä keittimellä ja pesi lämpimällä vedellä hiukset lavuaarissa ja sitten kylmällä suihkussa muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368