parhaat laulut

Êva

listataanpas nyt yölinnun parhaat laulut! vaikka niitähän kyllä riittää vaikka kuinka! mutta oma suosikkini on Eva! entäs muiden? :)

25

8193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä putoan

      ja monta monta muuta.. juuri kuuntelen yölintua.. ah niin ihanaa

      • äänestäjä

        ehdottomasti ihanin kappale niiltä ikinä! en muuten bändistä niin välitä mutta tää biisi on kyl jotain uskomatonta!!


      • shju

        mä putoan on simon biisi eikä yölinnun...


      • Santerinen
        shju kirjoitti:

        mä putoan on simon biisi eikä yölinnun...

        Eli mä putoan on kyllä yölinnun


      • jollervo
        shju kirjoitti:

        mä putoan on simon biisi eikä yölinnun...

        Mä putoan on siis TODELLAKIN yölinnun biisi
        Säv. Antti Kataja, san. Antti Kataja - Monja Kataja
        Että eipä ole simolla osuutta ees koko biisin tekemiseen..


    • tarkkana

      Kuten sanottua, en kyllä itsekkään tiedä alkuperäistä esittäjää mutta yölintu se ei ole... Tosin Yölinnun tulkinta kyseisestä kappaleesta on kyllä parhaimmasta päästä. Oma lempparini on Haamukipua ja Tää on rankkaa.

      • jollervo

        Kappale Eeva
        Alkuperäinen nimi Eva
        Säveltäjä Aleda Van - Silbermann Benedict
        Alkuperäiset sanat Verrieres Jacques
        Kääntäjä Helismaa Reino
        Esittäjä Virta Olavi


    • <3<3<3

      rakkaus on sininen ei ole yölinnun tekemä, mutta ihana! ja hyvin ne sen vetää!!

      • linjoilla

        olen minäkin. Rakkaus on sininen on älyttömän hyvä biisi ja varsinkin Yölinnun tulkitsemana lähes täydellinen!! ;O)


    • PARHAAT PIISIT

      Pitäis kattoo levyhyllystä, josta kyllä löytyy monta Yölintua pari Simo Silmua. Hhhettkinen...

      TOP5 tulee tässä: (ULKOMUISTISTA)

      1. Sä teit sen taas
      2. Tytöt ovat kauniita
      3. Amerikkaan
      4. Mennyttä miestä
      5. Sitä saa mitä tilaa

    • kauris nainen

      1. Satukirjan prinsessa
      2. mennyttä miestä
      3. haamukipua
      4. tää on rankkaa
      5. sitä saa mitä tilaa

    • täss

      Mä putoan Sitä saa mitä tilaa Tule silloin

    • sannukka

      ehdottomasti olit aarteenain ja pikku lintunen...:)

    • heh heh

      paras kaikista

    • juuri näin

      olit aarteinain on kaikista paras ja kauniskin kappale, kyynel valuu kun tätä kuuntelee.

      • Anonyymi

    • vieterihiiri

      1.Olit aarteinain
      2.Satukirjan prinsessa
      3.Tule silloin
      4. Tytöt ovat kauniita
      5. Sä jäit mun uniin

    • SP.

      sahtijenkka.

    • Niitä lempi kappaleita on monia,mutta voisin mainita Haamukipua ja Mahdunko maailmaas.

    • lauravarkaudesta

      Simo Silmu, tosi kaunis/mahtavaääninen laulaja!

    • Hanu-naapurin_hanurista

      Yölinnun kokoinen hanuri.

    • erottuuvanhajoukosta

      Se jokin sinulla on.Todella hyvä tulkinta sitä vanhaa hyvää yölintua.Pakko sanoa että on ikävä sitä vanhaa yölintua.Osasivat kaverit soittaa!

    • seisnytsoitto

      Mennyttä miestä, aika entinen ei koskaan enää palaa :(

    • Anonyymi

      Vaikka eivät kaikki olekkaan yölinnun omia niin näitä on paljon
      Cherbourgin sateenvarjot, Pieni Lintunen, Haamukipua, Tähdet Tähdet, Rokotus, Amerikkaan Amerikkaan, Yön hiljaisuudessa, Varjojen yö, Tuo onneton, Petronella valssi, Olit aarteenain, Sanaton lempi
      Ja vihreät niityt Yölinnun tulkitsemana
      Nämä kaikki vanhemmat kappaleet ovat parhaimpia ja vielä suosikkeja kyllä riittää

      • Anonyymi

        Ja sit viel ne tää on rankkaa ja lampunjalka


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe