Kumpaa ostaisitte ja miksi? Näissä tuntuu olevan lähestulkoon identtiset ominaisuudet. Kertokaa mielellään omista kokemuksistanne näistä puhelimista, niin hyvistä että huonoista.
Olen ostamassa jompaa kumpaa näistä koska:
- mun 3310 hajos ja siinä on ihan uus akku jota haluaisin käyttää uudessa kännykässä
- en halua melodisia soittoääniä koska haluan säveltää soittoääneni itse
- näitä saa halvalla käytetyinä
- 3310 oli muuten täydellinen mulle, mutta siitä puuttui muistipaikat puhelimesta joten joutui naputtamaan kaikki numerot uudestaan aina kun vaihtoi sim-korttia, näissä on muuten kaikki samat ominaisuudet se puhelimen oma muisti
- en tarvitse kameraa, värinäyttöä tai muuta turhaa
- näissä vanhoissa kännyköissä on Bantumi -peli
Nokia 3330 vs 3410
5
321
Vastaukset
- Raggli
Kumpikaan ei ole enää myytävänä uutena. Käytettynä sen sijaan saatat saada noista toisen.
- viktor
Käytettynä oiskin tarkoitus ostaa. Molempia löytää vielä suht helposti.
Kamoon, monilla teistä on varmasti joskus ollut näitä puhelimia käytössä. Kerokaa kokemuksia. - Raggli
viktor kirjoitti:
Käytettynä oiskin tarkoitus ostaa. Molempia löytää vielä suht helposti.
Kamoon, monilla teistä on varmasti joskus ollut näitä puhelimia käytössä. Kerokaa kokemuksia.No se 3330 on todella suosittu perusmalli. Ei ole värinäyttöä, kameraa tai muitakaan "hienouksia". WAP-palvelut muistaakseni oli ja joku uusi pelikin verrattuna 3310:iin, muuten lähes samanlainen. Itselläni on se myös ennen ollut. Sopii juuri sellaisille, jotka käyttävät vain lähinnä soittamiseen ja viestittelyyn eli niihin tärkeimpiin.
- viktor
Löytyykö 3330:ssa jotain toimintoa mitä ei löydy 3410:ssa, vai onko se kaikin puolin yhtä hyvä tai parempi? (jos ei lasketa Pairs II peliä)
Ei kai 3410 suorituskyvyssä löydy mitään ikäviä yllätyksiä kuten 3210:ssa? (Joka mikäli joku ei tiennyt oli vain 5110 päivitetyllä käyttöjärjestelmällä mitä se ei jaksanut pyörittää kunnolla ja sen takia sen puhelimen käyttö oli/on todella hidasta)- viktor
Noniin, 3410 tuli hankittua ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Tätä on todella mukava käyttää ja korkearesoluutionäyttö oli mukava yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879