vähän,poistat minun kaikki kommenttini,syystä että?
Cesar
12
1302
Vastaukset
- sinulla ole
kanttia tulla ulos "kaapista"?
- räyh räyh
ne on kuule aiheettomia, jos ne poistetaan. Kässäätkö?
- toistamieltä
mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.
- Siinä on
toistamieltä kirjoitti:
mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.
Sheriffi jolla ei ole omaa elämää kun on aikaa notkua täällä päivät pitkät jeesustelemassa!!
- foobar
toistamieltä kirjoitti:
mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.
Mielipiteenvapaudella ja foorumeilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa: foorumin ylläpitäjän päätettävissä on, mikä foorumilla on sallittua ja mikä ei, lain puitteissa tietenkin. Toisin sanoen sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, foorumin ylläpitäjällä on oikeus päättää haluaako hän sinun mielipidettäsi julkaista. Jos haluaa täydellisin mielipiteenvapauden, voi perustaa oman foorumin, missä sitä voi toteuttaa.
- se menee..
foobar kirjoitti:
Mielipiteenvapaudella ja foorumeilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa: foorumin ylläpitäjän päätettävissä on, mikä foorumilla on sallittua ja mikä ei, lain puitteissa tietenkin. Toisin sanoen sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, foorumin ylläpitäjällä on oikeus päättää haluaako hän sinun mielipidettäsi julkaista. Jos haluaa täydellisin mielipiteenvapauden, voi perustaa oman foorumin, missä sitä voi toteuttaa.
valitettavasti.
niitä joita poistelin jälleen sen takia jotta tämä ei chatiksi muuttuisi.. Eli aloituksia joita olisi voinut laittaa edellisen viestin jatkoksi.
- hah hah haaa
Sun nimiki tulee salatista olet täys vihannes!!!
- maalaisuuteni,
mutta tämän palstan 2etiketti" on minulle ja ehkä muillekin vieras.Oletatko että meidän täytisi lukea kaiiki aloitukset läpi ennenkuin osallistumme keskusteluun?Se aika mahdotonta,ja luulen että ei alkuperäinen tarkoituskaan..anteeksi vielä kerran,jos väärässä olen..
- pilkun...
maalaisuuteni, kirjoitti:
mutta tämän palstan 2etiketti" on minulle ja ehkä muillekin vieras.Oletatko että meidän täytisi lukea kaiiki aloitukset läpi ennenkuin osallistumme keskusteluun?Se aika mahdotonta,ja luulen että ei alkuperäinen tarkoituskaan..anteeksi vielä kerran,jos väärässä olen..
tarkka äijä...täällä pitää kaikki olla tip top eikä samaa aihetta saa olla kahteen kertaan!! Joskus niitä avauksia vaan tulee samaan aikaan että se on täysin tahatonta...
Täällä pitäis oikeesti lukee kaikki jutut ensin ennen kun saa itse kirjoittaa...Cesar ei ymmärrä ettei kaikilla ole samanlailla sitä ylimääräistä aikaa kun hänellä näyttää olevan! - eiköhän hieman kunnioiteta
hah hah haaa kirjoitti:
Sun nimiki tulee salatista olet täys vihannes!!!
palstan seriffiä...
- hah hah
eiköhän hieman kunnioiteta kirjoitti:
palstan seriffiä...
eikö sulla oo muuta elämää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419