Cesar

valaises

vähän,poistat minun kaikki kommenttini,syystä että?

12

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla ole

      kanttia tulla ulos "kaapista"?

    • räyh räyh

      ne on kuule aiheettomia, jos ne poistetaan. Kässäätkö?

      • toistamieltä

        mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.


      • Siinä on
        toistamieltä kirjoitti:

        mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.

        Sheriffi jolla ei ole omaa elämää kun on aikaa notkua täällä päivät pitkät jeesustelemassa!!


      • foobar
        toistamieltä kirjoitti:

        mielipide vapaus on kirjattu Suomen perustuslakiin jo aikaa sitten.Cesar on vain heikkoa itsetuntoa poteva pyknikko jolla on pakonomainen tarve päteä.

        Mielipiteenvapaudella ja foorumeilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa: foorumin ylläpitäjän päätettävissä on, mikä foorumilla on sallittua ja mikä ei, lain puitteissa tietenkin. Toisin sanoen sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, foorumin ylläpitäjällä on oikeus päättää haluaako hän sinun mielipidettäsi julkaista. Jos haluaa täydellisin mielipiteenvapauden, voi perustaa oman foorumin, missä sitä voi toteuttaa.


      • se menee..
        foobar kirjoitti:

        Mielipiteenvapaudella ja foorumeilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa: foorumin ylläpitäjän päätettävissä on, mikä foorumilla on sallittua ja mikä ei, lain puitteissa tietenkin. Toisin sanoen sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, foorumin ylläpitäjällä on oikeus päättää haluaako hän sinun mielipidettäsi julkaista. Jos haluaa täydellisin mielipiteenvapauden, voi perustaa oman foorumin, missä sitä voi toteuttaa.

        valitettavasti.


    • niitä joita poistelin jälleen sen takia jotta tämä ei chatiksi muuttuisi.. Eli aloituksia joita olisi voinut laittaa edellisen viestin jatkoksi.

      • hah hah haaa

        Sun nimiki tulee salatista olet täys vihannes!!!


      • maalaisuuteni,

        mutta tämän palstan 2etiketti" on minulle ja ehkä muillekin vieras.Oletatko että meidän täytisi lukea kaiiki aloitukset läpi ennenkuin osallistumme keskusteluun?Se aika mahdotonta,ja luulen että ei alkuperäinen tarkoituskaan..anteeksi vielä kerran,jos väärässä olen..


      • pilkun...
        maalaisuuteni, kirjoitti:

        mutta tämän palstan 2etiketti" on minulle ja ehkä muillekin vieras.Oletatko että meidän täytisi lukea kaiiki aloitukset läpi ennenkuin osallistumme keskusteluun?Se aika mahdotonta,ja luulen että ei alkuperäinen tarkoituskaan..anteeksi vielä kerran,jos väärässä olen..

        tarkka äijä...täällä pitää kaikki olla tip top eikä samaa aihetta saa olla kahteen kertaan!! Joskus niitä avauksia vaan tulee samaan aikaan että se on täysin tahatonta...
        Täällä pitäis oikeesti lukee kaikki jutut ensin ennen kun saa itse kirjoittaa...Cesar ei ymmärrä ettei kaikilla ole samanlailla sitä ylimääräistä aikaa kun hänellä näyttää olevan!


      • eiköhän hieman kunnioiteta
        hah hah haaa kirjoitti:

        Sun nimiki tulee salatista olet täys vihannes!!!

        palstan seriffiä...


      • hah hah
        eiköhän hieman kunnioiteta kirjoitti:

        palstan seriffiä...

        eikö sulla oo muuta elämää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe