No niin pojat ja tytöt! Kuinka tuttuja ovatkaan nämä bussi-ihastukset: nätti tai komea, mukavan tuntuinen tyttö tai poika. Tekee niin mieli tutustua, mutta ei uskalla, vai uskaltaako?
Kertokaa minkä näköisten bussityttöjen/-poikien luokse sydämenne kaipaa ja kertokaa mitä tunsitte/oliko silmäpeliä yms. bussissa?
Osallistukaa vaan rohkeesti kaikki keskusteluun, jotka vain pystyvät ottamaan aiheeseen kantaa!
PS. Itse tapasin tänään bussissa mukavan näköisen pojan, mutta sieltä se tuli ja jonneki meni :/
Bussidraamat ;)
9
1215
Vastaukset
- pihkaan liimautunut
Puolestani näin ihastuksen bussin toisella puolen. Ei kukaan ole häntä kauniimpi.
- LaCw
Mun bussi-ihastus kulkee lähes päivittäin samalla bussilla, en ole uskaltanut mitään tehdä, mutta hänestä söpömpää ei varmaan ole :)
- iltasade
En ollut itse tänään bussissa, vaan autossa. Mutta yksissä tosi pitkissä liikennevaloissa viereisestä bussita tuijotti joku mukavan ja hyvännäkönen poika :P Silmät oikein tapitti XD Harmi vaan.. että edessä oli pian bussipysäkki.. minne bussi jumittu :/
- joedo
Kyllä tollasta tyttöä mielellään tuijotteleekin :>
- hmmmmmmm............
Eräs tosi mukavan näköinen poika kulkee lähes joka aamu samalla bussilla millä itsekkin menen. Hänellä on maantienväriset lähes siilit hiukset ja ihanat silmät :) Muusta ulkonäostä en osaa sanoo paljoa, kun en ole kauhean tarkasti sitä uskaltanut katsoa, vähän vaan vilkassu. En oo uskaltautunut jutteleen sille, eikä mitään silmäpeliäkään oo ollut. Täytyy vaan yrittää unohtaa se, kun tuskin sitä kiinnostaa, vaikka vaikeetahan se on kun näemme lähes joka päivä.
Vau, tämä enkelin näköinen tummahiuksinen tyttö istu mun vieree bussissa, vaikka paikkoi ois ollu vapaana muuallaki ni se istu mun vieree :D vou :) Mä vaa tuijottelin sitä koko bussimatkan ja se välil vilkas mua ja hymyili, en saanu vaa sanottua mitää :/ no sitte mun pysäkki tuli ja aloin nousemaa ni se kyysy tosi nätil äänel et jäänkö mä pois siinä ni sanoin juu ja se siitä :( Ikuisesti kaipaamaan jäin tätä enkeliä :( joitaki asioita vaa ei voi unohtaa koskaa vaikkei tuo ihmeellisetä kuulostakkaan.. Minulle se oli tärkeää ja suurta :)
- JJK90
Tässä on jo ihan kateellinen,kunpa mullekin olis joskus käyny noin.
Ainoa vaan että jos joku semmone nätti tuntematon tyttö kysys multa jotain niin mää varmaan mensin ihan lukkoon enkä vois sanoa mitään!!! - vitsi...
Tommosessa tilanteessa pitäis ottaa itteensä pillistä kiinni ja ryhdistäytyä vähän, ja kysyä numeroa. :)
Jos näät sen uusiks niin muista kysyy numero hei dude!!!
ku joskus jokutulis bussiss juttelee, eikä ees välttämättä ihasuksen takii, mut se olis kyl tosi ihanaa kans :) tänää tulin bussilla ni viereen tuli vanhempi nainen juttelee kaikkee, ei mitää erityistä, kerto paljon kaikkee elämästään ja sellasta, oli kiva että jotku tulee viel jutelee. itekki oon pari kertaa runevvu juttusille , yleensä tosin vanhempien mammojen/rouvieen kanssa, mutta silti. tulkaa/ menkää ihmeessä juttelemaan, ei siinä voi mitään menettääkkään, ainaki mulle tulis tosi kiva fiilis, ja vois olla päivän piristys :) (vaikka voi se olla ihnottavaaki, tosin mulla sellanen tilanne oli se, että ''iskijä'' oli 50v humalassa oleva papparainen joka lemus todella pahalle (HUOM! jos tilanne on yhtään parempi ni rohkeesti vaan juttelemaan :D ))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073