Auroista

Samurai

Olen jo muutaman vuoden nähnyt auroja itsessä kehon eri osissa ja muissa ihmisissä. Näen myös mm. oven reunoissa auran.

Näen auroja ainoastaan illalla, kun olen väsynyt.

Kysynkin, että onko kellään muulla vastaavanlaisia kykyjä? Ja mistä tuo johtuu, että näen aurat ainoastaan illalla väsyneenä. Entäpä pystynkö katsomaan auroista jotakin?

Asiasta tietävät ja kokemuksen omaavat vastauksia ja kommentteja kiitos.

5

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdiskelija

Osa "auroista" saattaa johtua piilokarsastuksesta, jota ilmenee väsyneenä. Silloin se on puhtaasti silmien harittamisesta johtuva ilmiö. Esineiden rajat näkee kahtena.

Väsyneenä voi nähdä myös oikeasti auroja. Väsynyt ihminen on jossain määrin stressaantunut, jolloin ihmisen energia on raskaampaa. Raskaampaa energiaa on joskus helpompi nähdä, koska se on lähempänä fyysisten esineiden värähtelyä. Korkeavireiseen aurannäkemiseen tarvitaan jo aivan toisenlaiset aistit.

Itse näen esineiden ympärillä ja oman kehoni ympärillä ns. eetteriauran eli terveysauran normaalissa päivätajunnassa. Tästä aurasta voi päätellä ihmisen terveydentilaa. Katkokset esim. käsien Kirlian-kentässä tarkoittavat jotain epätasapainoa fyysisen terveyden puolella tai tulevaa häiriötä fysiikan puolelle.

Joskus tulee nähtyä myös astraaliauroja (tunneauroja), mutta se on harvinaisempaa. Oman astraaliauran tutkiminen on helpompaa kuin toisten, koska silmät kiinni laittamalla saa jo usein kosketuksen omaan sisäiseen maailmaansa. Riippunee paljon mm. siitä, onko harrastanut meditaatiota ja ajatustensa hiljentämistä.

En itse katsele toisten auroja, sillä samalla kun näkee toisen energiakenttään, niin voi saada helposti vaikutteita omaan kehoonsa toiselta ihmiseltä.

Minusta aurojen näkemisen tärkein sanoma on, että me uimme kaikki energiameressä, ja olemme osa samaa energiaa - energiapyörteitä suuressa energiavaltameressä. Ihmisten välillä virtaa jatkuvasti energioita. Olemme yhteydessä ajatusten ja tunteiden kautta ainakin jossain määrin toinen toisiimme, halusimme sitä tai emme.

Kun aloin näkemään auroja, niin ainakin omalla kohdallani maailmasta tuli kauniimpi paikka. On tärkeää, mitä energoita aistii. Alemmat energiat on syytä jättää huomiotta, niin ei ota toisten ihmisten huolia liikaa itseensä.

• alkanut näkemään

auroja, mutta minä näen ne vain sattumalta.
      Nyt vasta näin koulun vanhempainillassa opettajan ja erään vanhemman auran. Muiden en nähnyt, ainoastaan vain kahdelta ihmiseltä.
      Minä olen myös nähnyt oven pielistä, kirjahyllystä tai tauluista.
      Tunnetko oman sähköisyyden? Eli sen kentän, joka on ympärilläsi? Minä tunnen oman energiakentän
      ja joskus on tullut jonkinasteisia sähköhäiriöitä sen takia.

• SELVÄNÄKIJÄ

NÄIN AURAN NAAPURIN PELLOLLA, SE PELOTTI HIEMAN.

• Daniela

Jos katson oikealla tavalla (tyhjästi tuijottaen) ihmisiä, alkaa näyttää siltä, että he "loistaisivat". Samalla muu maailma ympärillä ikään kuin hämärtyy. Voisiko tämä olla aurojen näkemistä, vai onko se vain jokin normaali fyysinen reaktio?

• lafee

en osaa ihan varmaksi sanoa, mutta jos kaikki menee epäselväksi ikään kuin harmaaksi massaksi, voin hyvinkin olla ihan normaali ilmiö. Jos esim tuijotat jotain esinettä pitkän aikaa, niin käy lähes poikkeuksetta. Ihmisen silmät vain toimii niin. joskus luin jostain lukiokirjasta miksi, mutta en muista nyt kyllä mitään siitä selityksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe