miten swcweizerin saa ilmaan??? ku se on se purjelentokone mis ei oo moottorii
flight simulator 2004 apua
7
606
Vastaukset
- Hassel
Mä olen ihmetellyt ihan samaa?! Kertokaa te, jotka paremmin tiedätte.
- ...päästä ilmaan on:
Valitse joku kone,jossa on moottori.Lennä sillä sopivaan korkeuteen ja paina ALT. Sieltä valitse Aircraft - Choose (tai select) aircraft ja valitse se "swcweizeri" ;)
- Hassel
Kiitos vastauksestasi, mutta anteeksi. Mä oon varmaan vähän pöljä. Miten tää liittyy realistisuuteen? Siis, oikeesti.
- Hassel
Hassel kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutta anteeksi. Mä oon varmaan vähän pöljä. Miten tää liittyy realistisuuteen? Siis, oikeesti.
Siis tarkoitin, että käykö tähän tarkoitukseen esim. Boieng? Mä oon hämmästynyt...
... ilmaan!! No joo. Sitä ei sinne vedetä, niinkuin oikeassa elämässä, vaan painamalla tiettyjä nappuloita näppäimistössä tiettyyn korkeuteen, jonka saa itse valita. En nyt muista ensi hätään niitä nappuloita, mutta löytyy kyllä kyseisen koneen ohjeista (kneeboard). On muuten hieno vekotin.
... tätä. Aktivoi nousuun lähtö näppäimellä Y. Paina sitten F4 funktionäppäintä. Kone nousee ilmaan. Kun korkeus on sopiva paina uudestaan näppäintä Y. Ennen tuota kaikkea kannattaa ekaksi painaa shift Z kolme kertaa, niin saat hyödyllistä tietoa ruudun yläreunaan. Hyvä korkeus saavutetaan muutamassa sekunnissa... ainakin omasta mielestä.
- Hassel
Kokeillaan. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634