miten swcweizerin saa ilmaan??? ku se on se purjelentokone mis ei oo moottorii
flight simulator 2004 apua
7
626
Vastaukset
- Hassel
Mä olen ihmetellyt ihan samaa?! Kertokaa te, jotka paremmin tiedätte.
- ...päästä ilmaan on:
Valitse joku kone,jossa on moottori.Lennä sillä sopivaan korkeuteen ja paina ALT. Sieltä valitse Aircraft - Choose (tai select) aircraft ja valitse se "swcweizeri" ;)
- Hassel
Kiitos vastauksestasi, mutta anteeksi. Mä oon varmaan vähän pöljä. Miten tää liittyy realistisuuteen? Siis, oikeesti.
- Hassel
Hassel kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutta anteeksi. Mä oon varmaan vähän pöljä. Miten tää liittyy realistisuuteen? Siis, oikeesti.
Siis tarkoitin, että käykö tähän tarkoitukseen esim. Boieng? Mä oon hämmästynyt...
... ilmaan!! No joo. Sitä ei sinne vedetä, niinkuin oikeassa elämässä, vaan painamalla tiettyjä nappuloita näppäimistössä tiettyyn korkeuteen, jonka saa itse valita. En nyt muista ensi hätään niitä nappuloita, mutta löytyy kyllä kyseisen koneen ohjeista (kneeboard). On muuten hieno vekotin.
... tätä. Aktivoi nousuun lähtö näppäimellä Y. Paina sitten F4 funktionäppäintä. Kone nousee ilmaan. Kun korkeus on sopiva paina uudestaan näppäintä Y. Ennen tuota kaikkea kannattaa ekaksi painaa shift Z kolme kertaa, niin saat hyödyllistä tietoa ruudun yläreunaan. Hyvä korkeus saavutetaan muutamassa sekunnissa... ainakin omasta mielestä.
- Hassel
Kokeillaan. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461