Jos naisella on hopeinen sormus oikean käden nimettömässä onko se merkki että henkilö on lesbo?
Hopeaa
26
6106
Vastaukset
- tiedän
monia, joilla on, mutta ihan seurustelevia ja miehiin meneviä ihmisiä ovat kaikki olleet :)
- kirjautumatta
yhdessä tapauksessa on!
- hanna---
kaksikin hopeasormusta oikeessa nimettömässä ja peukalossakin.. :) En minä kyllä edes tiennyt että oikea nimetön mitään merkkaa.. monilla ystävillä on sormus oikeessa nimettömässä vaikka heteroja ovatkin.. MUTTA minun tapauksessa se sitten kai tarkoittaa ainaki jotakin.. :D
- Catsy_666
Ortodoksien tapa pistää oikeaan nimettömään, jos sitä ihmettelette.
- katolisten
Catsy_666 kirjoitti:
Ortodoksien tapa pistää oikeaan nimettömään, jos sitä ihmettelette.
kanssa. Vihkisormus on oikeassa nimettömässä.
- ole.
Forget it :)
- jeap
En tiedä onko se mikään merkki mutta tiedän yhen kellä on hopeinen sormus oikeessa nimettömässä ja se on lesbo.. :)
- Transbat
En ole koskaan moista kuullut, mutta minulla sattumoisin ON hopeinen sormus oikean käden nimettömässä.
- .naan.
Mitä sekö on jopku merkki? :P No minulla on silloin tällöin sormus oikean käden nimettömässä. Sormus tosin ei ole hopeinen..
Mitäs muita merkkejä tiedätte? Voisin itsekkin alkaa harrastaa jotain merkkiä tietoisesti.. ehkä ;D - löytyy...
hopeinen sormus oikean käden nimettömästä ja siis lepakko olen=) mut en tienny et se mitään merkkais...
- sattumaa..
yhtä kaikki, ei ole tuohon luottaminen :)
- oikeassa nimettömässä
Catsy tais jo sanoakin että ortodokseilla on sormus oikeassa nimettömässä ja itseasiassa vanhan onrtodoksisen perinteen mukaan sen ei pitäisi olla kultainen vaan juuri se hopeinen. Harvoilla ortodokseilla se kuitenkaan on hopeinen. Mutta joo voihan tuo ollakin jokin lepakkomerkki valitettavasti en voi ite nakata siihen sormeen sormusta koska olen ortodoksi ja lepakko:D
Tosin en tiedä pitäisikö erota kirkosta. Vaikka ortodoksikirkko ei tuomitse homoja niin ankarasti kuin luterilainen mutta niin...
- ?1?
En tarkoita olla härski, mutta olen miettinyt, miksi yleensä tuo sormusasia menee niin, että meillä lepakoilla sormus on pikkurillissä tai peukalossa... Meinaan, että jos tykkää käyttää sormia seksissä niin ei ainakaan ole niin helposti tiellä... Onko se näin looginen juttu vai mistä nuo ovat tulleet? Nykyään monilla kai peukussa, vanhemmilla pikkurillissä. Niillä, jotka nyt sormuksilla jotain tahtovat viestiä...
- varmaan
ihan siitä, etteivät peukalo ja pikkurilli ole olleet niin yleisiä sormussormia. helpompi käyttää merkkinä :)
- Sormessa
Ei oikean käden nimettömässä oleva sormus mitään merkkaa. Itsellänikin on siinä sormessa sormus, mutta se johtuu siitä, ettei viitsi vasemman käden nimettömässäkään pitää, kun ei ole kihloissa. Uskon että on sitten lepakko tai hetsku, on tuo sormi aika yleinen sormuksen pitoon.
- vati
Meidän kaupungissa naispareilla jotka ovat kihlautuneet tai rekisteröineet liittonsa on sormukset laitettu oikeaan nimettömään sen merkiksi. Ja näitä pareja tiedän ainakin 4 kpl.
Täällä päin siis merkitsee juuri sitä! :)- Transbat
...Silloinhan sinkkulepakoita ei pitäisi olla mahdollista tunnistaa sormuksen perusteella.
- mutta noin
olen kuullut. En tiennyt asiaa mutta eräs varoitti että ota pois se on homouden ja lesbouden merkki. Miten se sitten on?
- olipas..
hän perehtynyt asiaan, kun juuri kukaan muu ei tunnu tästä mitään tietävän :)
- Chirsicca
monilla naisilla suuntauksesta riippumatta. Hopeisia sormuksia oikean käden nimettömässä siis. Ennen vanhaan se oli pikkusormessa oleva sormus, josta joku saattoi päätellä jotakin ja ko asiasta on tällä palstalla ollut juttua ja muisteloita ennenkin.
Mutta mikä olisi sellainen merkki, joka kertoisi myös miehille, että miehet eivät ihan oikeasti kiinnosta muuten kuin ystävinä? Vihkisormuskaan kun ei riitä vaan tuntuu vaan innostavan...- Transbat
Joskus tuntuu että olisi vaan pahempi, jos olisi joku merkki, josta myös miehet tunnistaisi lesbon. Pahimmat tapaukset kun vaan innostuu siitä. X( Parempi luottaa vaan inside-juttuihin, joista hetskut ei tiedä.
- chirsiccataas
Transbat kirjoitti:
Joskus tuntuu että olisi vaan pahempi, jos olisi joku merkki, josta myös miehet tunnistaisi lesbon. Pahimmat tapaukset kun vaan innostuu siitä. X( Parempi luottaa vaan inside-juttuihin, joista hetskut ei tiedä.
että ainakin fiksummat lannistuisivat. Ei vaan, tiedän. Ihan oikeastikin lannistuvat. Sitten on tietysti niitä, mihin ei tehoa mikään lekaa kevyempi.
- Gee81
En ole tollasesta merkistä kuullutkaan... mulla kun oli käsitys, että pikkurillissä oleva kultainen sormus on lesbon merkki, tai sitten peukalosormus. Eli ilmeisesti melkein missä vaan sormessa oleva sormus, kunhan ei ole vasen nimetön :D
Me hommattiin "kihlasormuksiksi" juuri kultaiset pikkurillisormukset vasempaan käteen, mutta ihan vaan siksi, ett se nyt sattui tuntumaan hyvältä idealta. Ei näin varattuna ole niin suurta tarvetta ympäristölle kuuluttaa suuntautumista. Mutta jos oikein haluaa kuuluttaa, pitää siis olla sormukset oikeassa nimettömässä , peukaloissa ja pikkurilleissä :D - ....
eilen täällä Treen keskustan tienoilla melko isossa ostoskeskuksessa oli sellaisia tyttöjä jakamassa ilmaismaistiaisia...sillä yhdellä tytöllä oli hopeinen sormus vasemmassa nimettömässä...itsekseni hymyilin tälle viestiketjulle...ja ehkä vähän katselin sillä silmällä sitä tyttöstä;)
- siniviirit
Nykypäivänä heterot pitää pikkurilleissä sormuksia. Vaihtakaahan tyyliä jo muuten teitä luullaan heteroiksi. Näin meillä.
- Woman love
Oi tätä keskustelua oli kiva lukee. Tuli sellanen tunne et on se sormus sitten missä tahan sormessa niin se voi olla merkki jostain. Ennenkin on näitä merkki juttuja tullu luettua mutta ei niissä oikeen pääse varmuuteen mikä on merkki ja mistä. Ja itse kun en oo noita sormus ihmisiä ollenkaan. Kyllä kihlasormusta käyttäisin sormessa mihin se niistä nyt sit kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094475Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553296- 841083
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57749
- 167745
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138720Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195718Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188685