Nuori nainen ja vanhempi mies

Vaarallista intohimoa?

Kertokaa onko tämä ihan normaalia vai olenko jotenkin epänorm? Olen nainen ja mua kiinnostaisi kovasti kokeilla vanhempaa miestä. Siis jopa 20v vanhempaa...
Ei mitään vakavaa suhdetta vaan sellainen kerta tai pari voisi olla kokeilemisenarvoista. Onkohan kellään kokemusta asiasta?
Itse olen varattu ja mielikuvitus lentää aikalailla kun naapurissa asuu pari sen ikäistä miestä...

32

6139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlmandaN

      Sinkku niin sanoisin, totta kai pitää kokeilla, vaarana vain on että voi jäädä ns. koukkuun vanhempaan mieheen ja se on sitten menoa...alttarille!

      "Varattuna" suosittelen vain fantasioimaan!

      • Vaarallista intohimoa?

        Mun oma ukkokulta on mua kymmenisen vuotta vanhempi ja tiedän omasta kokemuksesta mitä eroa on oman ikäisillä miehillä ja 10v vanhemmilla.Ero on SUURI!!!
        Mutta että noin 20 vuotta vanhemman kanssa...
        Sellaisen itsevarman ja leikkimielellä olevan kanssa...


      • AlmandaN
        Vaarallista intohimoa? kirjoitti:

        Mun oma ukkokulta on mua kymmenisen vuotta vanhempi ja tiedän omasta kokemuksesta mitä eroa on oman ikäisillä miehillä ja 10v vanhemmilla.Ero on SUURI!!!
        Mutta että noin 20 vuotta vanhemman kanssa...
        Sellaisen itsevarman ja leikkimielellä olevan kanssa...

        Itselläni kun ei ole kokemusta huomattavasti vanhemmasta miehestä niin nyt ihan pakko kysyä mitä tarkoitit ero on suuri?


      • Vaarallista...
        AlmandaN kirjoitti:

        Itselläni kun ei ole kokemusta huomattavasti vanhemmasta miehestä niin nyt ihan pakko kysyä mitä tarkoitit ero on suuri?

        Olen ollut useamman lähes ikäiseni miehen kanssa silleen...
        Ja vanhempi mies (siis n 10 v vanhempi)osaa olla huomattavasti nuorempiaan huomaavaisempi. Toisin sanoen KOHTELEE NAISTA NAISENA. Ja sitähän nainen pohjimmiltaan haluaa. Minä ainakin. Olla miehen silmissä Nainen, kuningatar jne. Siinä se ero on.Kyllä sellainen mies osaa sytyttää naisen.


      • Utelias.
        Vaarallista... kirjoitti:

        Olen ollut useamman lähes ikäiseni miehen kanssa silleen...
        Ja vanhempi mies (siis n 10 v vanhempi)osaa olla huomattavasti nuorempiaan huomaavaisempi. Toisin sanoen KOHTELEE NAISTA NAISENA. Ja sitähän nainen pohjimmiltaan haluaa. Minä ainakin. Olla miehen silmissä Nainen, kuningatar jne. Siinä se ero on.Kyllä sellainen mies osaa sytyttää naisen.

        Mikset saa sellaista kohtelua ikäisiltäsi miehiltä? Mikä sinussa on vikana?


      • komments
        Utelias. kirjoitti:

        Mikset saa sellaista kohtelua ikäisiltäsi miehiltä? Mikä sinussa on vikana?

        se johdu enneminkin siitä että miehet kypsyvät vähän hitaasti. Mies ei välttämättä ymmärrä naisen tarpeita vasta kun tulee vähän enemmän ikää.


      • Utelias.
        komments kirjoitti:

        se johdu enneminkin siitä että miehet kypsyvät vähän hitaasti. Mies ei välttämättä ymmärrä naisen tarpeita vasta kun tulee vähän enemmän ikää.

        Ja naisetko sitten kypsyvät nopeasti ymmärtämään miehen tarpeita?


      • 4kymppinen
        komments kirjoitti:

        se johdu enneminkin siitä että miehet kypsyvät vähän hitaasti. Mies ei välttämättä ymmärrä naisen tarpeita vasta kun tulee vähän enemmän ikää.

        Sorry, mutta asia menin väärin päin.

        Mies kypsyy nopeammin. 20-25 vuoden välillä mies on omasta puolestaan täysin oppinut. Kehitystä tapahtuu senkin jälkeen, mutta vain hitaasti. Nainen sen sijaan on usein seksuaalisesti aivan lapsenkengissään kolmekymppiseksi asti. Jotkut löytävät seksuaalisuutensa vasta neli- tai viisikymppisenä. Eiköhän se siis ole niin, että nainen kypsyy hitaasti.

        Sekoitat asioita, jos arvioit miestä sen mukaan kuinka mies ymmärtää NAISTA. Haloo, nainen ei ymmärrä edes itseään, mutta miehen pitäisi se tehdä? Kas, kas. Tässä meillä taitaa olla pesunkestävä femakko.

        Mutta myönnän, että olet tältä kantilta oikeassa, että nainen ymmärtää paremmin miestä kuin mies naista kun puhutaan nuorista ihmisistä. Kun nainen ei itse kykene esim saamaan orgasmia, hän ei voi muuta kuin koittaa pitää mies tyytyväisenä. Tämä asia sentään tasoittuu ikää myöten.


    • <________

      miehes kiinni kun sil on ollut samalla panosuhde jonkun vanhan muijan kanssa, nyt sua vituttaa. Se on elämää.

      • Vaarallista..

        Ei ole jäänyt. Enkä muutenkaan ole luonteeltani kostonhenkinen :)


      • Vaarallista..
        Vaarallista.. kirjoitti:

        Ei ole jäänyt. Enkä muutenkaan ole luonteeltani kostonhenkinen :)

        Ainoastaan antavainen :)


      • Vaarallista intohimoa?
        Vaarallista.. kirjoitti:

        Ainoastaan antavainen :)

        Antavainen... kyllä kai sitä fantasioita naisellakin saa olla??


    • kokeilemisen

      arvoista, ah, kyllä nuorissa on sitä jotain. Mitä sä ny vanhoja äijiä kattelet,eihän ne edes jaksa seksiä!

      • Vaarallista intohimoa?

        KYLLÄ JAKSAA!!!!!
        Lähes koko yön!Ja MONTA KERTAA peräkkäin..... Ei kai sitä nälkä muuten kasvaisikaan haluamaan kokeilla vielä vanhempaa :)


    • iässä

      on noin 30-35 vuotiaana! Sen ikäisellä uroksella on paljon annettavaa seksissä niin parikymppisellekin kuin myös nelikymppiselle!!

      • nic0le

        Mikä ettei vähän vanhempaa miestä, nuoret saattaa olla aika kovakouraisia ja hätäileviä... Ehkä vanhempi jo ymmärtäisi vähän kuunnella naistakin :)


    • Sanotaan, että kaikkea paitsi sukurutsaa ja kansantanhuja kannattaa kokeilla... Omasta puolestani sanon, ettö iän myötä osaan olla kärsivällisempi, osaan ajatella naisen enkä pelkkää omaa nautintoa, jaksan vielä viidettäkymmentä käydessä neljäkin kertaa yössä, enkä laukea niin nopeasti kuin kaksikymppisenä.

      Olisi kivaa kohdata....

    • Kokemusta on

      Jotenkin olen vaan onnistunut antamaan nuoremmille naisille ikimuistoisia kokemuksia, ovat ainakin olleet haltioissaan

    • mie vaan

      Kokemusta on sekä oman ikäisistä että vanhemmista miehistä. Itse olen 21. Vanhin jonka kanssa olen ollut oli 34 (ikäeroa silloin 14v.). Mies jaksoi kyllä kauan, mutta esileikistä hänellä ei ollut tietoakaan. Ei mitään hellyyttä, teki joskus jopa kipeää kun hän kosketteli alapäätäni. Suhde ei kauan kestänyt, mies paljastui kusipääksi joka nai kaikkea mikä liikkui. 33-vuotiaan (ikäero 14v.) kanssa en ikinä itse aktiin asti päässyt, sillä hän ei suostunut käyttämään kondomia, "en ole ikinä ennenkään käyttänyt". No, se jäi luonnollisesti siihen. Exäni oli minua kolme vuotta vanhmepi ja neitsyt kun aloimme seurustelemaan. Huonoja seksikertoja ei neljän vuoden seurustelun aikana juurikaan ollut, saattoi johtua siitä, että itsehän hänet "koulutin". ;) Oman ikäisissäni on ollut muitakin, jotka kyllä ovat osanneet asiansa, mutta henkinen puoli on ollut mitä on. Nykyinen mieheni on minua yhdeksän vuotta vanhempi ja saan hyvää seksiä, tosin melko harvoin. Mies tietää mitä tekee, ja osaa olla todella hellä.
      Pointtini siis on se, etteivät ne vanhemmat miehet aina ole niin hyviä ja ihania kuin monesti luullaan. Moni nuori voi olla paljon parempi, niin henkisesti kuin muutenkin.

    • 30vnainen

      vanhemman miehen kanssa, ja itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa, 55-60v kiinnostaisi.
      se on ollut "haaveeni" jo pitkään, ja toivon sen mahd pian toteutuvan. (:

    • järkeä

      Jos omat avut eivät riitä samanikäisten miesten vonkaamiseen, niin sitten voi yrittää hieman vanhempaa. Sillai se menee yleensä. Tietty lompakon paksuus joissakin tapauksissa houkuttelee myös.

      • nic0le

        Jospa omat avut riittää oman ikäisen vonkaamiseen mutta älykkäämpi/rauhallisempi/hellempi käsittely kiinnostaa? :)

        En tarkoita tuolla itseäni vaan myös tuota aloittajaa...


    • sen olla pitää

      Siinä ainakin itellä kävi niin, että kun näin nuorena "tottui" siihen, että oli vanhempi mies sängyssä, niin sitten kun koittaa näitä oman ikäisiä vähän kokemattomampia niin pettymys on suuri... Siis itsellä ikää semmoinen kahdeksantoista ja seksikumppani kymmenisen vuotta vanhempi... Että tässä iässä ero on SUURI ja vanhempi mies on erittäin mukavaa :)

      • ......

        Mun eka oli 18v vanhempi, ite olin silloon 17v. Se tuntu hyvältä, mutta äijä ol muuten paskapää. Seuraava ol siin 30v kieppeil ja iso vehkeinen, joka opetti minulle paljon seksin saloista. Tämän hetkinen on saman ikäinen ja minun #kouluttaminen" joskaan hän tarvitsi koulutusta vain suuseksissä. Eli vanhempi mies ei aina ole se parempi, vaan myös kokematonkin voi olla mahtava sängyssä.


    • Anonyymi

      Jouduin tuuraamaan äitiä kun hän sairastu kuumeeseen. Piti käydä yhden vanhemman miehen luona, kotiavustajana. Menin miehen luo, imuroin ja laitoin ruokaa. Mieskysyi et taida auttaa kylvyssä kun olet noin nuori. Kyllä minä voin auttaa teen saman kuin edellinen hoitaja, en kertonut että hän on äitini. Arttu meni pesuhuoneeseen, menin perässä vain alusvaatteet päällä. Arttu istui lauteilla, tules tyttö tänne lämmittelemään, en voi kun kastuu vaatteet, Annekin tulee kun on töissä tule vaan.
      Riisuin alusvaateet ja mietin mitähän se äiti oikein tekee kun suostuu tähän. Pesulla Arttu katseli vartaloani, olet sinä timminpi kuin Anne ja nauroi. Pesin hiukset seisoin aivan Artun edessä pillu oli aivan kasvojen edessä Arttu katsoi suoraan siihen koko ajan. Arttu nousi seisomaan piti kaiteesta kiinni pesin selän ja kun aloin pestä jalkoja olin aivan kalun edessä se roikkui pitkänä vähän kaarella kalua pestessä se alkoi kasvaa Arttu sanoi noin nätti tyttö meinaa vähän keulia. Pesin kunnolla ja kun viruttelin sitä seisoi aivan täysillä voitko vähän avittaa Annekin tekee joskus. Miten se avustaa kiinnostuin. Ottaa vähän kiinni ja antaa hyvää. Aloin runkkaamaan kalu oli lämmin ja koveni koko ajan, haluttaako sinulla ollenkaan kun teet noin, nyökkäsin tottakai. Arttu otti päästä kiinni laittoi aivan lähelle kalua, otin suuhun en ole koskaan ottanut näin isoa kalua Arttu pyöritti nännejä sormilla alkoi todella haluttaa, Arttu nosti syliin hiero kalua liikuin kalua vasten märät pillun huulet hankasi kalua liikuin rivakasti oli ntulossa kun Arttu nosti vähän ja ohjasi kalun sisään halusin niin että nain kiivaasti. Kysyin tekeekö Anne näin tekee ja antaa takaakin, en halunnut nousta kun olin tulossa huusin kun sain orgasmia Arttu piti kovasti kiinni ja laski sisään. Kiitteli kti kun peseydyttiin loppuun. Olin vielä alasti kun katselin vaatteita Artulle, tuli taakse ja rutisti tunsin kalun jalkojen välissä, kuiskas anna niinkuin Anne. Levitin jalkoja tuliisään kuikas otin sinisen kun tiesin tulee avustaja en tiennyt että näin seksy tulee, Annoin pillua kunnolla olin aivan märkä nojasin seinään sain pieniä orkkuja koko ajan, tule Arttu meni seljälleen annekin tykkää tästä kun saa olla papn raiskaajana kiihotuin lisää äiti antanut pillua kuin huora räjähdin melkein heti Arttu vain nai kohta huussi ja puristi lujasti pohjaan. Maattiin vierekkäin artun kalu ei paljon laskenut Arttu sanoi voit imeä sitä kunnolla että laskee. Imin ja nuolin ihana kalu kun ei heti lauennut oli tosi kiihottunut nain välillä ja taas imin. Sanoin katso Arttu nuori nainen imee kaluasi katsoin koko ajan silmiin silloin laukesi ja jäi nukkumaan. Kotona äiti sanoi en muistanut sanoa että Arttu haluaa puristella mutta sitä ei saa sallia yhtään, menikö hyvin, meni oli kunnolla. Kävin yhtenä iltana Artun luona ja sanoin sinä narrasit minua aika paljon. Arttu pyysi anteeksi, pakko ainakin yrittää. Kävin makkarissa ja tulin seksi asu päällä, Arttu nuoli ja imi annoin naida joka puolelta mieletön tunne olla huorana sinisen voimalla Arttu jaksoi pitkälle iltaan.

      • Anonyymi

        Olisihan se kiva saada tuollainen "pesu" nuorelta naiselta😘


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuohan on ihan kemiat kysymys. Jos natsaa niin okei jos ei, niin ei elämä siihen pääty! Omien päätösten ja kokemusten kanssa on vain elettävä!

    • Moi! Tule kahville kanssani ja tutustutaan? Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies. Sähköposti on [email protected].

      • Anonyymi

        Feikki olikin😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feikki olikin😂😂

        Kuka niin 😩


      • Anonyymi
        Pikkulillukka kirjoitti:

        Kuka niin 😩

        Pikkulillukka. Ei vastannut viesteihin


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe