Dremel

dlkjdlsk

Pitäs ostaa dremel (ihan se halvin perusmalli), mut mistä sais halvimmalla? Pääkaupunkiseudun alueella.. johonki 50e hintaan oon joskus nähny myytävän.

13

16568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdfh

      kannattaako ostaa aiko dremel vaiko joku halpa kopio, ku käyttö ei oo ihan päivittäistä..?

      • aito!

        Itse ostin vajaan kolmenkympin kopion ja eipä tarvinnut kovin kauan aikaa työstää ja työskennellä, kun alkoi jo kilinää ja kolinaa kuulua koneesta. Että se siitä.


      • puusuutari
        aito! kirjoitti:

        Itse ostin vajaan kolmenkympin kopion ja eipä tarvinnut kovin kauan aikaa työstää ja työskennellä, kun alkoi jo kilinää ja kolinaa kuulua koneesta. Että se siitä.

        ovat kopioita? Maailma on täynnä erimerkkisiä pienoisjyrsimiä/hiomakoneita. Onko mersu aito auto ja muut sen kopioita?


      • romppanen
        puusuutari kirjoitti:

        ovat kopioita? Maailma on täynnä erimerkkisiä pienoisjyrsimiä/hiomakoneita. Onko mersu aito auto ja muut sen kopioita?

        Ite työkseni käytän pienois poria,enkä ole ikinä oikein huommanu mikä ois perkuleen hyvä kone.On proxonia,dremelia.ja sit noit halpaversioita,melkein käytän ronskiinpiin hommiin noita halpa versioita ja hyvin on toiminu.


      • ,,,
        romppanen kirjoitti:

        Ite työkseni käytän pienois poria,enkä ole ikinä oikein huommanu mikä ois perkuleen hyvä kone.On proxonia,dremelia.ja sit noit halpaversioita,melkein käytän ronskiinpiin hommiin noita halpa versioita ja hyvin on toiminu.

        "halpa versioita saa monta yhden ""laadukkaan esm : Dmellin hinnalla .


    • ,,,

      itselläni on D-mel , ja sitten halvempi "kopio , siis "kynäjyrsin" , joka on kevyt käyttää , mutta ei ole tehty "ammattiti kä
      yttöön. suurin ero on D: llä ja "kopioilla ;
      se että D on "suora virta " , 230v
      ja kopiot "virranvaihtimen" kautta , siis yleensä 24 , v kautta .

      ,, riippuen käyttötarkoituksesta kummatkin voivat olla hyviä , ,,
      Mikä on käyttötarkoitus , ja paljonko käytät ?

    • ,niin

      ja " Aito D maksaa hunajaa , verrattuna kopioihin , mutta käyttötarkoitus , ja paljonko aijot sijoittaa siihen , jos haluat tehdä vain yhden työn ? niin osta "kopsu" mutta jos haluat sen kestävän , osta laatua .

    • FBS 240/E

      Itselläni on Proxxonin FBS 240/E ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
      Toinen vaihtoehto on MicroMot 50/E
      Täällä speksit: www.proxxon.de
      ja täällä hinnasto: www.tehomix.fi

      • aito Kiinalainen. Taisi maksaa 100 mk ja sen vähän mitä olen tarvinnut, on toiminut oikein hyvin.
        Kannattaa ostaa 240 volttinen, muuntajakoneet on liian pienitehoisia.


      • sekäettä....
        sitroen kirjoitti:

        aito Kiinalainen. Taisi maksaa 100 mk ja sen vähän mitä olen tarvinnut, on toiminut oikein hyvin.
        Kannattaa ostaa 240 volttinen, muuntajakoneet on liian pienitehoisia.

        Minulla on pari Dremeliä ja yksi Proxxon. Tämä digitaalinen Dremel jossa portaaton nopeuden säätö on todella kiva, mutta täysiä kierroksia, eli 33000rpm/min ei kannata pahemmin käyttää, sillä ei kestänyt ankkuri ja jouduin uuden hankkimaan. uusi ankkuri Dremeliin maksoi muistaakseni 35e. dremelin varustetaso on kyllä sitä luokkaa että sillä voi tehdä lähes kaiken. Proxxon oli kiva kivien leikkelyyn ja muotoiluun, mutta siinä on se verkkolaite heikko lenkki, eikä Proxxoniin saa pikaistukkaa, mihin voi kiinnittää minkä tahansa kokoisia teriä.


    • satunnainen harrastaja

      Ostin ensin Hong Kongista halpismallin joka kesti kolme käyttökertaa. Koneen sisältä tuli tuuletuksesta huolehtivat muovisiivekkeet palasina silmille (juu suojalasit oli päässä). Takuu koneelle oli 6kk ja juuri mennyt umpeen. Tämän jälkeen ostin Dremelin perusmallin ja se on toiminut moitteettomasti.

      • Kuluttajan asialla

        Takuu on vain valmistajan/maahantuojan/myyjän antama lisäarvo. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuollaisen laitteen on toimittava enemmän kuin 6 kuukautta tai kolme käyttökertaa. Vaikuttaa myös siltä, että laitteessa on ollut materiaali tai valmistusvirhe, jos osat ovat lennelleet tai sitten laitetta on käytetty väärin (esim. liian pitkään antamatta välillä jäähtyä tms). Lisätietoja virhevastuusta antaa kunnallinen kuluttajaneuvoja.


      • Anonyymi
        Kuluttajan asialla kirjoitti:

        Takuu on vain valmistajan/maahantuojan/myyjän antama lisäarvo. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuollaisen laitteen on toimittava enemmän kuin 6 kuukautta tai kolme käyttökertaa. Vaikuttaa myös siltä, että laitteessa on ollut materiaali tai valmistusvirhe, jos osat ovat lennelleet tai sitten laitetta on käytetty väärin (esim. liian pitkään antamatta välillä jäähtyä tms). Lisätietoja virhevastuusta antaa kunnallinen kuluttajaneuvoja.

        Mulla toimi dremel 3 kertaa n.10min.yhteensä ,että ei mitään hyviä ole nekään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe