Dremel

dlkjdlsk

Pitäs ostaa dremel (ihan se halvin perusmalli), mut mistä sais halvimmalla? Pääkaupunkiseudun alueella.. johonki 50e hintaan oon joskus nähny myytävän.

13

15864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdfh

      kannattaako ostaa aiko dremel vaiko joku halpa kopio, ku käyttö ei oo ihan päivittäistä..?

      • aito!

        Itse ostin vajaan kolmenkympin kopion ja eipä tarvinnut kovin kauan aikaa työstää ja työskennellä, kun alkoi jo kilinää ja kolinaa kuulua koneesta. Että se siitä.


      • puusuutari
        aito! kirjoitti:

        Itse ostin vajaan kolmenkympin kopion ja eipä tarvinnut kovin kauan aikaa työstää ja työskennellä, kun alkoi jo kilinää ja kolinaa kuulua koneesta. Että se siitä.

        ovat kopioita? Maailma on täynnä erimerkkisiä pienoisjyrsimiä/hiomakoneita. Onko mersu aito auto ja muut sen kopioita?


      • romppanen
        puusuutari kirjoitti:

        ovat kopioita? Maailma on täynnä erimerkkisiä pienoisjyrsimiä/hiomakoneita. Onko mersu aito auto ja muut sen kopioita?

        Ite työkseni käytän pienois poria,enkä ole ikinä oikein huommanu mikä ois perkuleen hyvä kone.On proxonia,dremelia.ja sit noit halpaversioita,melkein käytän ronskiinpiin hommiin noita halpa versioita ja hyvin on toiminu.


      • ,,,
        romppanen kirjoitti:

        Ite työkseni käytän pienois poria,enkä ole ikinä oikein huommanu mikä ois perkuleen hyvä kone.On proxonia,dremelia.ja sit noit halpaversioita,melkein käytän ronskiinpiin hommiin noita halpa versioita ja hyvin on toiminu.

        "halpa versioita saa monta yhden ""laadukkaan esm : Dmellin hinnalla .


    • ,,,

      itselläni on D-mel , ja sitten halvempi "kopio , siis "kynäjyrsin" , joka on kevyt käyttää , mutta ei ole tehty "ammattiti kä
      yttöön. suurin ero on D: llä ja "kopioilla ;
      se että D on "suora virta " , 230v
      ja kopiot "virranvaihtimen" kautta , siis yleensä 24 , v kautta .

      ,, riippuen käyttötarkoituksesta kummatkin voivat olla hyviä , ,,
      Mikä on käyttötarkoitus , ja paljonko käytät ?

    • ,niin

      ja " Aito D maksaa hunajaa , verrattuna kopioihin , mutta käyttötarkoitus , ja paljonko aijot sijoittaa siihen , jos haluat tehdä vain yhden työn ? niin osta "kopsu" mutta jos haluat sen kestävän , osta laatua .

    • FBS 240/E

      Itselläni on Proxxonin FBS 240/E ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
      Toinen vaihtoehto on MicroMot 50/E
      Täällä speksit: www.proxxon.de
      ja täällä hinnasto: www.tehomix.fi

      • aito Kiinalainen. Taisi maksaa 100 mk ja sen vähän mitä olen tarvinnut, on toiminut oikein hyvin.
        Kannattaa ostaa 240 volttinen, muuntajakoneet on liian pienitehoisia.


      • sekäettä....
        sitroen kirjoitti:

        aito Kiinalainen. Taisi maksaa 100 mk ja sen vähän mitä olen tarvinnut, on toiminut oikein hyvin.
        Kannattaa ostaa 240 volttinen, muuntajakoneet on liian pienitehoisia.

        Minulla on pari Dremeliä ja yksi Proxxon. Tämä digitaalinen Dremel jossa portaaton nopeuden säätö on todella kiva, mutta täysiä kierroksia, eli 33000rpm/min ei kannata pahemmin käyttää, sillä ei kestänyt ankkuri ja jouduin uuden hankkimaan. uusi ankkuri Dremeliin maksoi muistaakseni 35e. dremelin varustetaso on kyllä sitä luokkaa että sillä voi tehdä lähes kaiken. Proxxon oli kiva kivien leikkelyyn ja muotoiluun, mutta siinä on se verkkolaite heikko lenkki, eikä Proxxoniin saa pikaistukkaa, mihin voi kiinnittää minkä tahansa kokoisia teriä.


    • satunnainen harrastaja

      Ostin ensin Hong Kongista halpismallin joka kesti kolme käyttökertaa. Koneen sisältä tuli tuuletuksesta huolehtivat muovisiivekkeet palasina silmille (juu suojalasit oli päässä). Takuu koneelle oli 6kk ja juuri mennyt umpeen. Tämän jälkeen ostin Dremelin perusmallin ja se on toiminut moitteettomasti.

      • Kuluttajan asialla

        Takuu on vain valmistajan/maahantuojan/myyjän antama lisäarvo. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuollaisen laitteen on toimittava enemmän kuin 6 kuukautta tai kolme käyttökertaa. Vaikuttaa myös siltä, että laitteessa on ollut materiaali tai valmistusvirhe, jos osat ovat lennelleet tai sitten laitetta on käytetty väärin (esim. liian pitkään antamatta välillä jäähtyä tms). Lisätietoja virhevastuusta antaa kunnallinen kuluttajaneuvoja.


      • Anonyymi
        Kuluttajan asialla kirjoitti:

        Takuu on vain valmistajan/maahantuojan/myyjän antama lisäarvo. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuollaisen laitteen on toimittava enemmän kuin 6 kuukautta tai kolme käyttökertaa. Vaikuttaa myös siltä, että laitteessa on ollut materiaali tai valmistusvirhe, jos osat ovat lennelleet tai sitten laitetta on käytetty väärin (esim. liian pitkään antamatta välillä jäähtyä tms). Lisätietoja virhevastuusta antaa kunnallinen kuluttajaneuvoja.

        Mulla toimi dremel 3 kertaa n.10min.yhteensä ,että ei mitään hyviä ole nekään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe