Älyäisi lopettaa

anti-fani

Katri eläkkeelle!

15

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1987

      ite eläkkeelle jo ton ikäsenä? Harvempi noin varhain jää ja päättäjät yrittää saada eläkeiän suuremmaksikin.

      • Watti

        Että jaksaisi jatkaa viihdyttää aina niin hyväntuulisena ja mahtavalla äänellään.
        Ei siinä Laura Voutilaiset pärjää eikä Idols tähdetkään.


    • r.moore

      Sovitaanko anti-fani että pysyt täältä keskusteluista poissa. Pane energiasi sinulle tärkeämpiin asioihin. Niitä löytyy kun mietit elämääsi.

      • tytti

        mielipide ei muistuta omaasi voi pysyä poissa?????
        Minunkin mielestä saisi lopettaa laulamisen.
        Enkö saa sinun mielestä sanoa mielipidettäni?
        Miksi luet näitä kun et kestä eriävää mielipidettä?


      • tarkoitus
        tytti kirjoitti:

        mielipide ei muistuta omaasi voi pysyä poissa?????
        Minunkin mielestä saisi lopettaa laulamisen.
        Enkö saa sinun mielestä sanoa mielipidettäni?
        Miksi luet näitä kun et kestä eriävää mielipidettä?

        Siis miksi vaivautua kommentoimaan ketään artistia josta ei itse tykkää.Vois vaan antaa olla.Likaa aikaa, tylsää, huono päivä tai oman pahan olon purkamista?Helpottiko?


      • sääli
        tarkoitus kirjoitti:

        Siis miksi vaivautua kommentoimaan ketään artistia josta ei itse tykkää.Vois vaan antaa olla.Likaa aikaa, tylsää, huono päivä tai oman pahan olon purkamista?Helpottiko?

        mielipide sinulla. Ei tarvi olla huono päivä eikä muutakaan jos kirjoittaa ettei tykkää jostain artistista. Olisi tylsää lukea pelkkiä kehuja, joka ei pidä edes paikkaansa.
        Kaikki eivät tykkää kaikista.
        Yritä kestää elämässäsi myös huonot asiat on paljon helpompaa.
        Ihmiset eivät kysy sinulta lupaa mitä kirjoittavat.


      • ...joo
        sääli kirjoitti:

        mielipide sinulla. Ei tarvi olla huono päivä eikä muutakaan jos kirjoittaa ettei tykkää jostain artistista. Olisi tylsää lukea pelkkiä kehuja, joka ei pidä edes paikkaansa.
        Kaikki eivät tykkää kaikista.
        Yritä kestää elämässäsi myös huonot asiat on paljon helpompaa.
        Ihmiset eivät kysy sinulta lupaa mitä kirjoittavat.

        Ei sen oudompi mielipide kuin täällä muutkaan.Kestän kyllä mainiosti elämän huonot asiat, ei sun tartte mulle tulla sitä opettamaan. Ihmettelen vaan että mikä saa ihmiset vaivautumaan kirjoittamaan negatiivisia mielipiteitä, varsin kärkeviäkin sellaisia, kun luulis pikemminkin jättävän kommentoimatta kun ei artisti kiinnosta/miellytä.Ja jos sinusta on tylsää lukea pelkkiä kehuja niin ei täällä ole pakko käydä lueskelemassa.Mut kaikin mokomin anna tulla jos päiväs siitä paranee...


    • viiriäinen ...

      Joo samaa mieltä muihin hommiin vaan.On niin tekopirteä ja teennäinen laulaja.Ollut viimeksi hyvä jojkus 70 luvulla,noh silloin ei oolut muutenkaan hyviä laulajia.Sen laulut on kuin jotain virsiä.vaikka ei virsissä mitään vikaa ole.

      • Loppu.

        Minä päätän nyt lopettaa kirjoittamiseni näille palstoille. Miksi keskustella suosikistaan ilkeitten ja kaheleitten? kanssa. Loppu.


      • että tosiasiassa
        Loppu. kirjoitti:

        Minä päätän nyt lopettaa kirjoittamiseni näille palstoille. Miksi keskustella suosikistaan ilkeitten ja kaheleitten? kanssa. Loppu.

        Kritiikki ei ole ilkeilyä.

        Sokealla ylistyksellä on vain yksi tarkoitus. Osta, osta, osta...

        Tällaisilla kehukaaa ny mua palstoilla on sama ajatus kuin kaikessa palvonnassa, minä olen teidän jumalanne eikä muita jumalia ole!

        Katri ei ole mikään kokokansan suosikki tyttö. Aikansa suosio perustui lähinnä siihen että kilpailu alalla oli tosi vähäistä ja nyt hän vastaa tasan keskinkertaista mutta ahkeraa kirkkokuorolaista ja HUOM! Kirkkokuoroissa laulaa erittäin taitavia laulajia!


    • on tosi

      upea ääninen nainen,jota arvostan tosi paljon.

    • pupuna

      Moi!

      Olet varmaankin nuori joka tietää kaikesta kaiken.
      Onneksi sinäkin tulet vanhaksi ja sitten sinäkin eläkkeelle vaikka olisit kuinka viriili.

    • jatkaa

      Katrijatkaa vielä vuosia kuten itsekin on sanonut. Onneksemme, joten se siitä.

      • simo

        Aivan mahtava se uusi levy!


      • jatkaa niin kauan

        kuin yleisöä riittää ja levyt myy. Ei kai kukaan niitä kiertueita tyhjille saleille ja lavoille tee. Muusikoiden palkat, tilojen vuokrat ym markkinointi pitää maksaa ja itsellekin tietysti jotain jäädä taskun pohjalle. Kysyntä ja tarjonta kohtaa, hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe