Älyäisi lopettaa

anti-fani

Katri eläkkeelle!

15

2704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1987

      ite eläkkeelle jo ton ikäsenä? Harvempi noin varhain jää ja päättäjät yrittää saada eläkeiän suuremmaksikin.

      • Watti

        Että jaksaisi jatkaa viihdyttää aina niin hyväntuulisena ja mahtavalla äänellään.
        Ei siinä Laura Voutilaiset pärjää eikä Idols tähdetkään.


    • r.moore

      Sovitaanko anti-fani että pysyt täältä keskusteluista poissa. Pane energiasi sinulle tärkeämpiin asioihin. Niitä löytyy kun mietit elämääsi.

      • tytti

        mielipide ei muistuta omaasi voi pysyä poissa?????
        Minunkin mielestä saisi lopettaa laulamisen.
        Enkö saa sinun mielestä sanoa mielipidettäni?
        Miksi luet näitä kun et kestä eriävää mielipidettä?


      • tarkoitus
        tytti kirjoitti:

        mielipide ei muistuta omaasi voi pysyä poissa?????
        Minunkin mielestä saisi lopettaa laulamisen.
        Enkö saa sinun mielestä sanoa mielipidettäni?
        Miksi luet näitä kun et kestä eriävää mielipidettä?

        Siis miksi vaivautua kommentoimaan ketään artistia josta ei itse tykkää.Vois vaan antaa olla.Likaa aikaa, tylsää, huono päivä tai oman pahan olon purkamista?Helpottiko?


      • sääli
        tarkoitus kirjoitti:

        Siis miksi vaivautua kommentoimaan ketään artistia josta ei itse tykkää.Vois vaan antaa olla.Likaa aikaa, tylsää, huono päivä tai oman pahan olon purkamista?Helpottiko?

        mielipide sinulla. Ei tarvi olla huono päivä eikä muutakaan jos kirjoittaa ettei tykkää jostain artistista. Olisi tylsää lukea pelkkiä kehuja, joka ei pidä edes paikkaansa.
        Kaikki eivät tykkää kaikista.
        Yritä kestää elämässäsi myös huonot asiat on paljon helpompaa.
        Ihmiset eivät kysy sinulta lupaa mitä kirjoittavat.


      • ...joo
        sääli kirjoitti:

        mielipide sinulla. Ei tarvi olla huono päivä eikä muutakaan jos kirjoittaa ettei tykkää jostain artistista. Olisi tylsää lukea pelkkiä kehuja, joka ei pidä edes paikkaansa.
        Kaikki eivät tykkää kaikista.
        Yritä kestää elämässäsi myös huonot asiat on paljon helpompaa.
        Ihmiset eivät kysy sinulta lupaa mitä kirjoittavat.

        Ei sen oudompi mielipide kuin täällä muutkaan.Kestän kyllä mainiosti elämän huonot asiat, ei sun tartte mulle tulla sitä opettamaan. Ihmettelen vaan että mikä saa ihmiset vaivautumaan kirjoittamaan negatiivisia mielipiteitä, varsin kärkeviäkin sellaisia, kun luulis pikemminkin jättävän kommentoimatta kun ei artisti kiinnosta/miellytä.Ja jos sinusta on tylsää lukea pelkkiä kehuja niin ei täällä ole pakko käydä lueskelemassa.Mut kaikin mokomin anna tulla jos päiväs siitä paranee...


    • viiriäinen ...

      Joo samaa mieltä muihin hommiin vaan.On niin tekopirteä ja teennäinen laulaja.Ollut viimeksi hyvä jojkus 70 luvulla,noh silloin ei oolut muutenkaan hyviä laulajia.Sen laulut on kuin jotain virsiä.vaikka ei virsissä mitään vikaa ole.

      • Loppu.

        Minä päätän nyt lopettaa kirjoittamiseni näille palstoille. Miksi keskustella suosikistaan ilkeitten ja kaheleitten? kanssa. Loppu.


      • että tosiasiassa
        Loppu. kirjoitti:

        Minä päätän nyt lopettaa kirjoittamiseni näille palstoille. Miksi keskustella suosikistaan ilkeitten ja kaheleitten? kanssa. Loppu.

        Kritiikki ei ole ilkeilyä.

        Sokealla ylistyksellä on vain yksi tarkoitus. Osta, osta, osta...

        Tällaisilla kehukaaa ny mua palstoilla on sama ajatus kuin kaikessa palvonnassa, minä olen teidän jumalanne eikä muita jumalia ole!

        Katri ei ole mikään kokokansan suosikki tyttö. Aikansa suosio perustui lähinnä siihen että kilpailu alalla oli tosi vähäistä ja nyt hän vastaa tasan keskinkertaista mutta ahkeraa kirkkokuorolaista ja HUOM! Kirkkokuoroissa laulaa erittäin taitavia laulajia!


    • on tosi

      upea ääninen nainen,jota arvostan tosi paljon.

    • pupuna

      Moi!

      Olet varmaankin nuori joka tietää kaikesta kaiken.
      Onneksi sinäkin tulet vanhaksi ja sitten sinäkin eläkkeelle vaikka olisit kuinka viriili.

    • jatkaa

      Katrijatkaa vielä vuosia kuten itsekin on sanonut. Onneksemme, joten se siitä.

      • simo

        Aivan mahtava se uusi levy!


      • jatkaa niin kauan

        kuin yleisöä riittää ja levyt myy. Ei kai kukaan niitä kiertueita tyhjille saleille ja lavoille tee. Muusikoiden palkat, tilojen vuokrat ym markkinointi pitää maksaa ja itsellekin tietysti jotain jäädä taskun pohjalle. Kysyntä ja tarjonta kohtaa, hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      5
      2099
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1712
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      105
      914
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      744
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      665
    9. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      49
      657
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe