Tässä uusi taikavideoni:
http://media.putfile.com/Taikatemppuja
Video!
5
938
Vastaukset
- FinStdio
Ihan hyvä video, joistain tempuista huomas miten tehty, liinatempussa joko käsien värin pitäis olla toinen tai sit eri valaistuksessa.
Pallotempuista kans huomas helpolla...- magician000
Oli tossa jotain omaaki :P
- juu suosittelen
Oikeastaan jokaisesta tempusta näkee että niitä ollaan harjoiteltu sen verran että ne onnistuu mutta siihen se sitten onkin jäänyt, suosittelen oikeasti että harjoittelet temput kunnolla ja viimisen päälle, tuossakin videossa laatu korvasi määrän.'
mutta tästä on hyvä lähteä, monia perusjuttuja sinulla onkin jo hallussa , hyvää jatkoa taikuriurallasi :T epämääräisenmäärätietoisesti kohtitikuudenkirkkaintatähteä- - Hienoa!
Hienoja taikatemppuja harmi että tiedän vain liian monta näistä. Toi yksi kiinosti tämä kun nakkasit kortin pyörimään ilmaan ja se liikku sitten siinä oliko siinä jokin naru systeemi käystössä jos ei ollut niin voisitko kertoa miten teit kyseisen tempu :) Olit myös harjotellut kolikko temput hyvin!:)
- magician000
Lähettä joko e-mailia sähköpostiosoitteeseeni tai lisätkää minut msn messengerissä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856