Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rieju rrx supermoto

riejuboy

Mites ootte virittäny kyseistä peliä??? Sopisko tommone siihen http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=866R1613
Ja miten kovaa se menee vakona???

12

6406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supermoto

      joo no kyllähän tollanen metran tehari sopii vallan mainiosti, eli sellanen vaan! ja toi on aika tussu peli vakiona niinku mopot yleensä... mutta mä ostan sen rieju rr spike supermoton...

      • Nimetön

        ajattelin ite ostaa myös ton rieju rsx spike 50:sen ja ajttelin että mitäköhän se maksaa tai siis että mistä sen saisi halvalla halvin hinta mitä oon nähny on salon agrimarketissa 2500€ ja oon ite juuri salosta jos joku tietää mistä saa halvemmalla niin ilmaittakaa


      • Sössöärrä
        Nimetön kirjoitti:

        ajattelin ite ostaa myös ton rieju rsx spike 50:sen ja ajttelin että mitäköhän se maksaa tai siis että mistä sen saisi halvalla halvin hinta mitä oon nähny on salon agrimarketissa 2500€ ja oon ite juuri salosta jos joku tietää mistä saa halvemmalla niin ilmaittakaa

        Hinta näkyy täällä meilläpäin olevan Kessun kaupassa 1790 euroa ja siinä ei kuulemma ole tinkaamisen varaa.


      • Nimetön
        Sössöärrä kirjoitti:

        Hinta näkyy täällä meilläpäin olevan Kessun kaupassa 1790 euroa ja siinä ei kuulemma ole tinkaamisen varaa.

        siis rieju rsx 50 spike vuosimalli 2006 vai? ei voi olla niin halpa...


      • Sössöärrä
        Nimetön kirjoitti:

        siis rieju rsx 50 spike vuosimalli 2006 vai? ei voi olla niin halpa...

        Niin vaan on, 2 kpl niitä oli vielä vapaana tänä aamuna.


      • Ripperieju
        Sössöärrä kirjoitti:

        Niin vaan on, 2 kpl niitä oli vielä vapaana tänä aamuna.

        mistä päin olet?


      • rane
        Ripperieju kirjoitti:

        mistä päin olet?

        Ikäviä uutisisa kaikille riejun omistajille! Pojalla on juhannusviikolla 06 ostettu 7300km Turbokitt savuhormilla tehostettu "pieru" Dodii viime viikolla meni pata! Ja se syy on ilmanputsarin jälkeen oleva liitos!
        Los espanjoles on laittanut liitoksen urospuoli ylöspäin! no kaksi guttaperkkaosaa nippusiteellä yhdessä ja kas kun hiljakseen kertyy "ajopaskaa" satulan alle joka valuu liitokseen ja tekee hiljalleen kuivuessa ja taas kastuessa tien suoraan imupuolelle! Meidän tapauksessa kuivunut kuramuussi oli pullistanut n 2-3mm raon liitokseen ja siitähän menee sitte jo KAIKKI RYÖNÄ suoraan koneeseen! Petilaakerit sököt, kiertokanki "kilikili" mäntä ja pytty "perunavaoilla" Luojan lykky oli ettei se romu käynnistynyt viimeisen pesun jälkeen (olisi saattanut haljeta koko moottorin runko kun vettä oli päässyt sisään)
        Sitten se "hauska" puoli: Myyjäliike alkaa mussutta ettei se ole tarkoitettu kuravelliajoon? Kattokaas mainoskuvia! Ja maahantuoja kuittaa takuuta kysellessä että painepesurilla on saatu paskat menemään koneeseen! Aika fakiiri on se joka saa pesusuihkun osumaan liitokseen kun kaikki palikat on paikallaan!
        Lisää vettä myllyyn: Masco ei pidä varastossa edes osia! Juujuu tilataan ja 3viikkoa? Ne jupisivat että 500 tommosta vehjettä kuulemma olisi myyty eikä yhtään vataavaa vikaa ole ollut!
        Kyllä se nyt semmoinen juttu on että tolla myyntimäärällä pitää hyllystä löytyä jotain koneen osaa! Vai onko ne kaikki500 sitte vielä jälleenmyyjillä tyrkyllä?
        No me nyt sitten korjataan toi romu omaan piikkiin (väh 500e palaa) ja tapellaan takuuasioista myöhemmin! Haeskelen tässä Hannu Karpon ja M.O.T sekä kunigaskuluttaja toimitusten yhteystietoja. Että silleen! Kannatta se satula ja tankki raastaa irti tai kikotella peili fikkari ja katsoa ettei sama murhe ole jo tulossa itse kunkin ajopeliin! Takuu on VITSI!!
        Rane


    • öki

      itsellä on turpokitin alakuttanen ja kulukee iha pirtsakkaasti
      ei vaan mäntä ja kiertokangen laakerit kestäny

      • ...nyt....

        ...mikään ihme?


    • Riejun omistaja

      No mä viritin sillee et otin kurii pois ja ostin kaasarii isomman suuttimen, menee muute ilma kurei jotai 100km/h jotenka on aika turhaa ostaa teharii ku siin ei mee vakio putki pilalle.

      Vakiona mul kulki noin 55km/h

      • riejun omistaja 2

        Mulla kulki vakiona 55km/h ja kun otin kurit pois niin mittari näyttää 73km/h
        Ja mul on Rieju rrx power up vm.-07


      • pasdka

        100km/h kun otit kuristimen alkukäyrästä? hieno vitsi, mahdatko edes omistaa kyseistä mopoa. Luuletko oikeesti että suuttimen vaihto antaa lisänopeutta? ja minkähän suuttimen siihen mahdoit vaihtaa? varmaa sen mikä ekana eteen sattu?? Kyseinen viesti on paskapuhetta.

        Repe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe