Mites ootte virittäny kyseistä peliä??? Sopisko tommone siihen http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=866R1613
Ja miten kovaa se menee vakona???
rieju rrx supermoto
12
6430
Vastaukset
- supermoto
joo no kyllähän tollanen metran tehari sopii vallan mainiosti, eli sellanen vaan! ja toi on aika tussu peli vakiona niinku mopot yleensä... mutta mä ostan sen rieju rr spike supermoton...
- Nimetön
ajattelin ite ostaa myös ton rieju rsx spike 50:sen ja ajttelin että mitäköhän se maksaa tai siis että mistä sen saisi halvalla halvin hinta mitä oon nähny on salon agrimarketissa 2500€ ja oon ite juuri salosta jos joku tietää mistä saa halvemmalla niin ilmaittakaa
- Sössöärrä
Nimetön kirjoitti:
ajattelin ite ostaa myös ton rieju rsx spike 50:sen ja ajttelin että mitäköhän se maksaa tai siis että mistä sen saisi halvalla halvin hinta mitä oon nähny on salon agrimarketissa 2500€ ja oon ite juuri salosta jos joku tietää mistä saa halvemmalla niin ilmaittakaa
Hinta näkyy täällä meilläpäin olevan Kessun kaupassa 1790 euroa ja siinä ei kuulemma ole tinkaamisen varaa.
- Nimetön
Sössöärrä kirjoitti:
Hinta näkyy täällä meilläpäin olevan Kessun kaupassa 1790 euroa ja siinä ei kuulemma ole tinkaamisen varaa.
siis rieju rsx 50 spike vuosimalli 2006 vai? ei voi olla niin halpa...
- Sössöärrä
Nimetön kirjoitti:
siis rieju rsx 50 spike vuosimalli 2006 vai? ei voi olla niin halpa...
Niin vaan on, 2 kpl niitä oli vielä vapaana tänä aamuna.
- Ripperieju
Sössöärrä kirjoitti:
Niin vaan on, 2 kpl niitä oli vielä vapaana tänä aamuna.
mistä päin olet?
- rane
Ripperieju kirjoitti:
mistä päin olet?
Ikäviä uutisisa kaikille riejun omistajille! Pojalla on juhannusviikolla 06 ostettu 7300km Turbokitt savuhormilla tehostettu "pieru" Dodii viime viikolla meni pata! Ja se syy on ilmanputsarin jälkeen oleva liitos!
Los espanjoles on laittanut liitoksen urospuoli ylöspäin! no kaksi guttaperkkaosaa nippusiteellä yhdessä ja kas kun hiljakseen kertyy "ajopaskaa" satulan alle joka valuu liitokseen ja tekee hiljalleen kuivuessa ja taas kastuessa tien suoraan imupuolelle! Meidän tapauksessa kuivunut kuramuussi oli pullistanut n 2-3mm raon liitokseen ja siitähän menee sitte jo KAIKKI RYÖNÄ suoraan koneeseen! Petilaakerit sököt, kiertokanki "kilikili" mäntä ja pytty "perunavaoilla" Luojan lykky oli ettei se romu käynnistynyt viimeisen pesun jälkeen (olisi saattanut haljeta koko moottorin runko kun vettä oli päässyt sisään)
Sitten se "hauska" puoli: Myyjäliike alkaa mussutta ettei se ole tarkoitettu kuravelliajoon? Kattokaas mainoskuvia! Ja maahantuoja kuittaa takuuta kysellessä että painepesurilla on saatu paskat menemään koneeseen! Aika fakiiri on se joka saa pesusuihkun osumaan liitokseen kun kaikki palikat on paikallaan!
Lisää vettä myllyyn: Masco ei pidä varastossa edes osia! Juujuu tilataan ja 3viikkoa? Ne jupisivat että 500 tommosta vehjettä kuulemma olisi myyty eikä yhtään vataavaa vikaa ole ollut!
Kyllä se nyt semmoinen juttu on että tolla myyntimäärällä pitää hyllystä löytyä jotain koneen osaa! Vai onko ne kaikki500 sitte vielä jälleenmyyjillä tyrkyllä?
No me nyt sitten korjataan toi romu omaan piikkiin (väh 500e palaa) ja tapellaan takuuasioista myöhemmin! Haeskelen tässä Hannu Karpon ja M.O.T sekä kunigaskuluttaja toimitusten yhteystietoja. Että silleen! Kannatta se satula ja tankki raastaa irti tai kikotella peili fikkari ja katsoa ettei sama murhe ole jo tulossa itse kunkin ajopeliin! Takuu on VITSI!!
Rane
- öki
itsellä on turpokitin alakuttanen ja kulukee iha pirtsakkaasti
ei vaan mäntä ja kiertokangen laakerit kestäny- ...nyt....
...mikään ihme?
- Riejun omistaja
No mä viritin sillee et otin kurii pois ja ostin kaasarii isomman suuttimen, menee muute ilma kurei jotai 100km/h jotenka on aika turhaa ostaa teharii ku siin ei mee vakio putki pilalle.
Vakiona mul kulki noin 55km/h- riejun omistaja 2
Mulla kulki vakiona 55km/h ja kun otin kurit pois niin mittari näyttää 73km/h
Ja mul on Rieju rrx power up vm.-07 - pasdka
100km/h kun otit kuristimen alkukäyrästä? hieno vitsi, mahdatko edes omistaa kyseistä mopoa. Luuletko oikeesti että suuttimen vaihto antaa lisänopeutta? ja minkähän suuttimen siihen mahdoit vaihtaa? varmaa sen mikä ekana eteen sattu?? Kyseinen viesti on paskapuhetta.
Repe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279