Onko tosi että jos käyttää San Andreasissa koodeja ei voi päästä sitä läpi 100%? Ku luin jostain sivuilt semmosen jutun, mut kysyn nyt teilt et jos joku sattus tietämään.
Onko tosi?
8
840
Vastaukset
Koodeja käyttämällä ei siis pääse 100% läpi. Eli ei kannata käyttää koodeja
- --------------------------
Saa sen 100% läpi vaikka käyttäis miljoonaa eri koodia. Esim. trainerilla voi nollata ne cheat kohdat.
- Roopz
-------------------------- kirjoitti:
Saa sen 100% läpi vaikka käyttäis miljoonaa eri koodia. Esim. trainerilla voi nollata ne cheat kohdat.
Millä Trainerilla onks se joku ohjelma?
- ---------------------
Roopz kirjoitti:
Millä Trainerilla onks se joku ohjelma?
http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=110
Tuolta tuo "GTA: San Andreas Crazy Trainer 151 v2.0"
Ja siis trainer on erillinen ohjelma jolla voi sitten itse pelissä naputella koodeja tietyillä näppäinyhdistelmillä. Kätevä ohjelma! - Roopz
--------------------- kirjoitti:
http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=110
Tuolta tuo "GTA: San Andreas Crazy Trainer 151 v2.0"
Ja siis trainer on erillinen ohjelma jolla voi sitten itse pelissä naputella koodeja tietyillä näppäinyhdistelmillä. Kätevä ohjelma!Se toimii ja on tosi kätevä, kiitos!!
- makke94
Kiroitin melkein samanlaisen viestin ku SÄ!
Samasta aiheesta ainakin... - Kelju K Kojootti
on niin vatun amish ettei pääse gta:ta läpi ilman cheatteja? Ne on lähinnä huvitteluun tarkotettu mun mielestä.
- Nickerson
Juu olen samaa mieltä Kelju K Kojootin kanssa siitä, että koodit gta:peleihin ovat huvittelua varten pelin tylsyyteen sen jälkeen, kun sen on vetänyt läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090