tarina , joka sopii ehkä paremmin daniel/harry faneille. jatkoa luvassa myöhemmin...

uneksija

Harry käveli Tylypahkan sisäpihan poikki. Aurinko valaisi pihaa ja yritti lämmittää viimeisillä voimillaan syyskuisessa viimassa. Harry avasi puisen oven ja astui sisälle eteisaulaan. Hän näki Ronin ja Hermionen keskustelevan Nevillen kanssa alimmalla portaalla. Harry käveli ystäviensä luokse. "Hei taas!" Harry hihkaisi ystävilleen. Sitten hän astui lähemmäs Hermionea ja antoi tälle suukon poskelle. Hermione hymyili Harrylle kauniisti ja otti tätä kädestä. "Minä tuskin maltan odottaa että koulunkäynti alkaa taas." Hermione sanoi ja katsoi säteilevänä Harrya. "Niin..." Harry sanoi vaikka oli eri mieltä. Sitten hän huomasi miten Ron katsoi Hermionea kuin jotain hullua. "Koulunkäynti on karseaa." Ron päästi ajattelematta. "Ron!" Harry sähähti ja oli valmiina lohduttamaan Hermionea, joka saattaisi pahoittaa mielensä. Hermione ei kuitenkaan näyttänyt välittävän Ronista vaan kysyi: "Menemmekö valmistautumaan? Pidot varmaan alkavat tuota pikaa." Hermione katsoi poikiin ja lähti sitten Harrya taluttaen kohti rohkelikkojen tornia. "Tytöt..." Neville kuiskasi Ronille, Hermionen ja Harryn noustua muutaman askelman. Ron nyökkäsi ja katsoi miten Harry ja Hermione olivat pysähtyneet suutelemaan. Hetken kuluttua Ron ja Nevillekin lähtivät nousemaan portaita.

9

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOOO

      JATKA SITÄ NYT HETI SE OLI HYVÄ HYVÄ!"!

    • uneksija

      *nauraa* no hyvä että kelpasi! :)

      Hermione lausui Lihavan leidin salasanan ja taulu heilahti sivuun. Nuori nelikko astui taulun takaa paljastuvasta oviaukosta sisään. Hermione suuteli Harrya ja juoksi sitten portaat ylös makuusaliin. Hän käveli tottuneesti oman vuoteensa luokse ja alkoi penkoa matka-arkkuaan, joka oli jo tuotu hänen sänkynsä päätyyn.
      "Olen varma että otin sen mukaan. Mihinköhän laitoin sen?" Hermione mutisi itsekseen.
      "Mitä olet hukannut, Hermione?" sanoi Ginny, Ronin pikkusisko, joka oli astunut sisään makuusaliin. Hermione käännähti ympäri ja paiskasi arkkunsa samalla kiinni.
      "Ai Ginny, hei. En kuullut sinun tulevan." Hermione sanoi punan hiipiessä hänen kasvoilleen.
      "Niin, sitä asiaa minulla vain oli, että Harry käski minun hoputtaa sinua, kun ei itse kehdannut tulla tyttöjen makuusaliin." Ginny sanoi vilkuillen uteliaana Hermionen matka-arkkua tämän takana.
      "Ja, että minä olen onnellinen teidän puolestanne, te olette kaunis pari." Ginny jatkoi.
      "Niin, Harry on kyllä näyttänyt minulle valtavan ihanasti, miten paljon hän rakastaa minua." Hermione vastasi.
      "Voi kuinka romanttista." Ginny huokaisi. Hermione hymyili Ginnylle.
      "Voi kunpa minullakin olisi sellainen poikaystävä kuin sinulla." Ginny sanoi haaveilevan näköisenä.
      "Sinä löydät ihan varmasti vielä sen sinulle oikean. Mutta, jos Harry kerran odottaa minua niin minä menen. Hei, hei Ginny!" Hermione sanoi ja vilkutti Ginnylle. Ginny vilkutti takaisin ja katsoi miten Hermione katosi makuusalin portaisiin.
      "Ah, Hermione tuli." tokaisi Ron, joka näytti hieman tylsistyneeltä. Harrykin kääntyi katsomaan.
      "Sinä näytätä hyvältä." hän tokaisi oitis.
      "Kummallista, en nimittäin tehnyt itselleni mitään. Paitsi harjasin hiukseni." Hermione sanoi nopeasti välttääkseen 'Mitä sinä sitten teit' - kysymysten tulvan.
      "Minä tarkoitinkin, että näytät aina hyvältä." Harry sanoi huomaamatta Hermionen pientä valkoista valhetta, luultavasti sen takia, koska Hermione ei koskaan valehdellut.
      "Sinäkin näytät tosi komealta." Hermione vastasi ja punastui hieman.
      "Vielä asioita puitavana? Voidaanko nyt mennä?" Ron kysyi kärsimättömänä. Hän oli jo avannut taulun ja odotti Nevillen kanssa sen luona.
      "No mennään, mennään." Hermione tiuskahti ja kiskaisi Harrya kädestä.
      "Ai!" Harry kiljaisi ja Hermione hypähti ympäri.
      "Anteeksi." Hermione kuiskasi Harryn korvaan ja antoi tälle suukon poskelle. Sitten he lähtivät Ronin ja Nevillen perään, jotka viilettivät jo kaukana mustien kaapujensa helmat lepattaen. Lopulta Harry ja Hermione saivat ystävänsä kiinni, jotka seisoivat jo suuren salin ovella, tosin Harry ja hänen rakastettunsa olivat hengästyneitä.
      "Oliko noin raskasta lyllertää potta-potterin kanssa seitsämännestä kerroksesta tänne alas ja vielä käsikädessä?" kysyi Draco Hermionelta, naamallaan omahyväinen perusilmeensä ja takanaan aina mukana kulkevat, Crabbe ja Goyle.
      "No minulla sentään on joku, jonka kanssa lyllertää sieltä alas. Sinulla ei taida olla muita kuin Crabbe ja Goyle. Heidän kanssaan lyllertäminen taitaakin onnistua paremmin." Hermione vastasi myrkyllisesti Dracon kysymykseen. Draco siristi silmiään ja nojautui lähemmäs Hermionea.
      "Tuki sinä saastainen kuraverinen suusi ennen kuin minun tarvitsee tukkia se höröhampaillasi." Draco sanoi hiljaa. Hermione katsoi Harrya ja kyynel pakottautui hänen silmäänsä. Harry astui nyt lähemmäs Hermionea, tämän tueksi.
      "Lopeta Malfoy." sanoi Harry, joka seisoi nyt Malfoyn edessä. Neville oli Ronin kanssa siirtynyt lohduttamaan Hermionea.
      "Oletko joka paikassa auttamassa tuota otusta? Etkö halua siitä eroon? Onko se todella niin avuton, ettei parjää yksinään? Draco kysyi ilkeästi virnuillen.
      "Minä olen hänen kanssaan loppuun saakka. Halusitpa tai et." Harry vastasi Dracolle melkein kuiskaten. Draco kääntyi lähteäkseen, mutta Harry sanoi:
      "Tylypahkassa autetaan aina, jos apua pyydetään, Malfoy." Draco vilkaisi taakseen ja Harry taisi olla ainoa, joka näki katumusta hänen kasvoillaan.

      • uneksija

        hmm, sori kun jatkolla hiukan kesti, en kyllä tiedä, että lukeeko kukaan edes näitä. enää...

        "Hermione, oletko kunnossa?" Harry kysyi sipaisten Hermionen leukaa.
        "Olen minä. Malfoy ei kyllä ollut edes tuon arvoinen, Harry. Ei sinun tarvitse tehdä noin minun takiani. Kyllä minä pärjään, ihan totta." Hermione sanoi ja pala nousi hänen kurkkuunsa.
        "Hermione, tiedät kyllä mitä tunnen sinua kohtaan ja luulen sinun myös tietävän, että teen vuoksesi mitä vain." Harry sanoi ja sai nostettua Hermionen mielialaa.
        "Ihanko totta? Voi, Harry, olet niin kultainen. Mitä minä tekisinkään ilman sinua..." Hermione sanoi ja nosti kätensä Harryn poskelle.

        Sori nyt, mutta mulle tuli musta-aukko aivoihin ja olen nyt ihan sekasin tämän tarinani kanssa. Kirjotan kyllä myöhemmin lisää jos kukaan lukee näitä. :)


      • Veepa
        uneksija kirjoitti:

        hmm, sori kun jatkolla hiukan kesti, en kyllä tiedä, että lukeeko kukaan edes näitä. enää...

        "Hermione, oletko kunnossa?" Harry kysyi sipaisten Hermionen leukaa.
        "Olen minä. Malfoy ei kyllä ollut edes tuon arvoinen, Harry. Ei sinun tarvitse tehdä noin minun takiani. Kyllä minä pärjään, ihan totta." Hermione sanoi ja pala nousi hänen kurkkuunsa.
        "Hermione, tiedät kyllä mitä tunnen sinua kohtaan ja luulen sinun myös tietävän, että teen vuoksesi mitä vain." Harry sanoi ja sai nostettua Hermionen mielialaa.
        "Ihanko totta? Voi, Harry, olet niin kultainen. Mitä minä tekisinkään ilman sinua..." Hermione sanoi ja nosti kätensä Harryn poskelle.

        Sori nyt, mutta mulle tuli musta-aukko aivoihin ja olen nyt ihan sekasin tämän tarinani kanssa. Kirjotan kyllä myöhemmin lisää jos kukaan lukee näitä. :)

        Harmi kun ei jatkunut, löysin tämän vasta nyt, vaikkakin monen vuoden jälkeen. Olet tosi hyvä kirjoittamaan, itsekin kirjoitan välillä omia versioita, mutta Hermionesta ja Ronista. Toivottavasti näet tämän vielä joskus :) !!


    • Anonyymi

      Minä ainakin luin ja tykkäsin

    • Anonyymi

      kiva

    • Anonyymi

      Ihana tarina. Rakastan Hermione Harry paritusta. Kumpa jatkaisit. Kommenttini tulee 18v. Jälkeen. Haittaako. Haluan lisää😘

    • Anonyymi

      Hermione ja Ron tarina oli tosi hyvä

    • Anonyymi

      Hyvä paaraas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe