Asiallani ei ehkä ole mitäään varsinaista tekemistä wiccan kanssa, mutta läheltä liippaa kuiteskin. Osuin nimittäin netissä kirjaan nimeltä Evolutionary Witchcraft. Feri-traditio on sen mukaan ikivanha amerikkalainen noitauskonto. Onko kenelläkään teistä wiccaihmisistä jotain tietoa aiheesta? Kannattaisiko kirja ehkä tilata?
Feri - mitä se on?
Riotandra
1
622
Vastaukset
- Goddess Worshipper
Feri on Victor ja Cora Andersonin luoma traditio.
Aika vaikeaa olisi täysin täsmällisesti määritellä mitä se on, mutta ehkä jos jos yhdistettäisiin
trad. wiccalaisuutta shamanismiin, siihen
kelttiläisvaikutteita ja tekniikoita mm. Hawaían Huna´sta, ehkä se kuvaisi Feriä.
Evolutionary Witchcraft on kalifornialaisen
T. Thorn Coylen kirjoittama.
Kirjassa käydään läpi Ferin keskeiset periatteet
ja se sisältää paljon myös meditaatio- ym harjoituksia.
Kannattaa iman muuta tilata jos Feri kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308