~Tarina~osa8

~Padma~

Tää tarina jatkuu nyt ainakin niin kauan kun keksin jatkoa.. Tarinoita tulee tästä lähtien varmaan useimmiten maanantaisin ja/tai tiistaisin
Onko teistä muuten parempi, että tarinan pätkät on pitkiä ja niitä tulee vähän harvemmin vai et ne on lyhyitä ja niitä tulee usein???
Tää on nyt ainakin PITKÄ.
Kirjottakaa edelleen palautetta ja mielipiteitä, niitä on aina niin kiva lukea!!!
Mulle voi mailata osotteeseen [email protected]

***

Heidän saapuessaan suureen saliin Harry näki ensimmäiseksi Draco Malfoyn, joka seisoskeli salin reunalla seurassaan säteilevä Pansy Parkinson. Tytön vaaleat hiukset näyttivät väkisin kiharretuilta ja hän hymyili ja sirkutti Dracolle verenpunaisilla huulillaan. Draco huomasi Harryn ja Ginnyn ja Harry kuuli hänen sanovan "Vai liikkuu Potter nykyään tuon Weasleyn tytön kanssa. Täytyypä pitää mielessä." Pansyn hymy hyytyi ja hän loi Dracoon ilmeettömän katseen. Harrykaan ei pitänyt laskelmoivasta ilmeesta Malfoyn kasvoilla ja hän johdatti Ginnyn nopeasti toiselle puolelle salia.

Herkullisen aterian jälkeen, jonka Harry ja Ginny söivät yhdessä Ronin ja Hermionen kanssa, rehtori Dumbledore heilautti taikasauvaansa ja kaikki salin pienet pyöreät pöydät lennähtivät huoneen reunoille, jättäen keskelle salia suuren tyhjän tilan. "Ja nyt-" Dumbledore sanoi "Juhlat alkakoon!" Hänen napsauttaessaan sormiaan valot himmenivät ja parvi eläviä lepakoita lehahti sisään. Musiikki alkoi ensin hiljaisena, mutta koko ajan voimistuen. Yhtään soittajaa ei näkynyt missään. Tuntui kuin musiikki olisi tihkunut seinistä. Harry tunsi Ginnyn tarttuvan hänen käteensä ja he kävelivät yhdessä tanssilattialle, jossa monet parit jo tanssivat musiikin tahdissa.

Aluksi he vain tanssivat eivätkä puhuneet mitään. Harry katseli vaivihkaa Ginnyn ohi väkijoukkoon, jos hän vaikka sattuisi näkemään Chon.
Mutta tyttöä ei näkynyt.
Ehkä hän on lähtenyt johonkin syrjäisempään paikkaan kuhertelemaan parinsa kanssa, Harry ajatteli synkkänä ja tunsi inhottavan möykyn vatsassaan. Ei, hän ei ssanut ajatella nyt Chota. Harry pakotti itsensä katselemaan Nevilleä ja puuskupuhin Susan Bonesia, jotka tanssivat vähän matkan päässä heistä. Neville oli ilmeisesti käynyt tanssitunneilla, ehkä hirmuisen mumminsa pakottamana, sillä hän ei enää ollenkaan tallonut parinsa jalkoja, niin kuin hän oli viime jouluna tallonut Ginnyn jalkoja.
"He ovat kaunis pari, eivätkö olekin?" Ginny sanoi yhtäkkiä. "Mitä? Ketkä?" Harry kysyi "Neville ja Susan?" "No, ehkä hekin." Ginny sanoi irvistäen vaivautuneesti, ehkä hänkin muisti litistyneet varpaat. "Mutta katso nyt Ronia ja Hermionea!"
Ron ja Hermione tanssivat hitaasti salin laidalla toisiinsa nojaten. Heidän erisävyiset siniset kaapunsa sointuivat todella hyvin toisiinsa.
"Outoa että he näyttävät niin hermostuneilta" Ginny sanoi katsellessaan Ronin jännittynyttä ilmettä ja Hermionen hämmentynyttä hymyä. "Hehän ovat olleet ystäviä iät ja ajat."
Juuri silloin joku törmäsi Ginnyn selkään niin että Harrylla oli täysi työ pitää tyttö pystyssä. Draco Malfoy kääntyi ja loi kylmän katseen suoraan Ginnyyn. "Katsoisit eteesi!" hän sähähti.
"Itse sinä häneen törmäsit!" Harry vastasi vihaisesti. Malfoy käänsi katseensa Harryyn.
"Mitä sinun piti maksaa että sait tuon näköisen tytön pariksesi, Potter?" hän sanoi ivallisella äänellä. "Eihän kukaan tanssi vapaaehtoisesti tuollaisen arpinaaman kanssa!"
Siitä olisi kehittynyt hirveä tappelu, ellei Pansy olisi tuhahtanut loukkaantuneena ja kiskonut Dracoa pois heidän luotaan. Pansy ei kestänyt sitä, että Draco kiinnitti huomiota muihinkin kuin häneen.
Loppuilta sujui ilman uusia välikohtauksia, kiitos Pansyn, joka piti huolen että hän ja Draco tanssivat aina hyvän välimatkan päässä Harrysta ja Ginnysta.

Keskiyön tienoilla, kun juhlat alkoivat päättyä, Harry ja Ginny lähtivät takaisin Rohkelikkotorniin, Ronin ja Hermionen jäädessä vielä tanssimaan suureen saliin.
Harry oli jo menossa kohti makuusaleja, kun Ginny pysäytti hänet. "Halusin vain vielä kiittää ihanasta illasta" tyttö sanoi ja hymyili kainosti. Hän katseli Harrya ja näytti odottavan jotakin. Ahaa, aivan..hyvänyönsuukko, Harry tajusi hätkähtäen.
Hän painoi huulensa nopeasti Ginnyn otsalle, toivotti hyvää yötä ja lähti kiipeämään kierreportaita ylös. Ginny seisoi yhä portaiden juurella. Hän näytti lievästi pettyneeltä, mutta toivotti kuitenkin hyvää yötä ja lähti sitten omaan makuusaliinsa.

Harry ei olisi saanut unta, vaikka hän ei olisikaan juuri suudellut parhaan ystävänsä pikkusiskoa. Cho oli nimittäin palannut hänen mieleensä. Harry olisi antanut mitä tahansa jos olisi vain saanut tietää, kenen kanssa tyttö oli tanssiasissa ollut.
Kyllästyttyään kääntämään kylkeä yrittäen nukahtaa, Harry päätti lähteä katsomaan oliko Ron jo kohta tulossa. Hän puki aamutakin pyjamansa päälle ja lähti äänettömästi makuusalista, varoen herättämästä Nevilleä, Seamusia ja Deania.
Kierreportaiden puolivälissä Harry pysähtyi kuin seinään. Hän näki Ronin ja Hermionen tyhjässä oleskeluhuoneessa kesken vähän perusteellisemman hyvänyönsuudelman. Vähin äänin Harry kipusi takaisin makuusaliin ja omaan sänkyynsä.
Hän valvoi ja odotti, mutta Ron ei tullut nukkumaan.

6

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel_fire

      mä laitan sulle vastauksen tänne...

      mun mielestä sun tarinat on hyviä
      ja toivon, että niitä tulee jatkossakin...
      pitkänä ja harvassa tahi lyhyenä ja usein,
      ihan sama... laita miten itse parhaax
      näet...

      :b

      - angel_fire

    • Nea

      Noi sun tarinat on tosi hyviä!!! Kiitos niistä!!!

      • harry--potter--fani

        jatka äkkii tai tuun varmaan hulluks kohta!


    • Sanni898

      Nää sun selitykset on parhaita:-)jatka kirjoittamista tuohon malliin ;-)

    • Sanni989

      mahtava ficci lisää tämmöstä teksti oli sujuvaa virheitä en löytäny täydellistä ;D

    • Harripotta

      Tämä tarina minua mahtoi miellyttää :)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe