Moi!
Nyt on parikertaa käynyt niin ettei Zafirani (2.0 dti vm2002)käynnisty aamulla. Ilmat olleet kuitenkin lämpimät, lisäksi hehkut varmuudella kunnossa. Käynnistys hetkellä kone kyllä pyörittää mutta ei hurahda käyntiin, vasta noin kymmenes käynnistysyritys tuottaa tuloksen. Onko kokemuksia ko. ongelmista muilla?
Zafiran käynnistysongelmat
Kaitzu
3
1006
Vastaukset 3
- Nimetön
Oisko vika haurastuneissa suuttimien paluu putkissa (ovat kangas päällysteiset putket). Mulla oli ainakin tälläinen vika. Kuunteleppa auton käydessä et kuuluuko tankista roplatusta. Polttoaine järjestelmä saa jostain ilmaa.
- Zafira...
Bensakoneissa vastaavan vian aiheuttaa EGR -venttiilin jumiutuminen.
- kaitzu
Kiitos vastauksista. Paluuputket ovat nyt vaihdettu, ja käynnistysongelmat ovat poissa.
Kaitzu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617