Hei!
Olen nähnyt talossa ulkovuori levyä joka kaukaa katsottuna näyttää paneelilta, se on asennettu vaakaan mutta on arviolta noin 300 mm korkeaa. Viime Remontti Reiskassa Reiska itse myös seisoi tällaisen seinän edessä. Onko kenelläkään hinta-arviota verrattuna esim 140 mm leveään paneliin.
Niin ja mistä tällaista kannattaisi kysyä Turun alueella..
Anneli
Ulkovuori levy
3
2471
Vastaukset
- vinyyli lautajäljitelmää
Sitä vamistetaan kymmeninä erilaisina profiileina- ja väreinä. Helppo asentaa. Rikkoutuneen tlalle voi vaihtaa uuden seinää sen enempää purkamatta.
Hintaa en tiedä enkä myyntipaikkaa Turun alueella. - klikkaamalla
vinyyliverhous
Siellä on aika outoja mielipiteitä vinyyliverhouksesta keskustelevilla. Esimerkiksi että vinyyli ruuvataan alustaan. Oikein tehden se naulataan pystyrimoihin galvanoiduilla, leveäkantaisilla nauloilla niin, että naulan kanta jää n 10 mm pinnasta ulos. Löysä naulaus mahdollistaa levyn liikkuvuuden lämpötilojen vaihdellessa.
Suosittelen ulkoverhoukseen jos hinta on sopiva.
Ei halkeile kuten puu. Ei tarvitse maalata. Pesuksi riittää puutarhaletkulla loiskuttelu silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219