Mikä avuksi?

kyllästynyt tilanteeseen...

Mitä voisin tehdä kun poikaystäväni ei uskalla tavata vanhempiani? En ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa, olen kysynyt häneltä mutta en saa selvää vastausta...Olemme seurustelleet kolme kuukautta, ja mielestäni tässä vaiheessa voisi jo tavata vanhemmat...Hän ei koskaan suostu tulemaan meille jos vanhempani ovat kotona...Hän on ainoastaan ollut meillä kun vanhempani ovat poissa...Hän ei myöskään ole kertonut minusta vanhemmilleen...Alan pikkuhiljaa kyllästyä tilanteeseen...Olemme molemmat 18 vuotiaita...Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista tilannetta? Ja lopuksi vielä anteeksi jos tuli väärälle palstalle, en oikein tiennyt mihin muualle laittaa...

4

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, eli ootko kysyny sun poikaystävältä, miks se ei haluu nähä sun vanhempia? silleen selkeetä vatausta. ehkä sillä on joku hyvä syy, mitä se ei oo uskaltanu/kehdannu kertoa? (kannusta kerotmaan) ja jos ei ole, ni sitte voit sanoa ettei oo mitään syytä olla näkemättä :) jos sitä vaan jännittää, niin voit vaikka kertoa vanhemmilles siitä etukäteen ja kertoa sitte sille sun poikakaverille, mitä oot kertonu ja miten sun vanhemmat on siihen suhtautunu. se voi vähän helpottaa jännitystä. se voi olla hyvä idea joka tapauksessa :P kannattaa myös mainita (jos haluat, ja jos se on vähänkään totta) että sun vanhemmat haluaa tavata sen. tää nyt oli vaan mun ajatus, ku ei oo ollu kokemuksia mistään tollasesta, mut tsemppiä :)

• jokseenkin tutulta

Itsellä oli hieman samoja ajatuksia viimeisen seurustelunu alussa. Ehkä se oli jonkinlaista sitoutumisen pelkoa.. olin (olen) aika ujo tutustumaan uusiin ihmisiin ja sen kyllä on huomannut aina. Tuosta viimeisestä seurustelustakin on jo vuosi...
      Kun sitten pikkuhiljaa tutustuin silloisen tyttöni vanhempiin niin minusta tuntuikin tulevan ns. "kultapoika".

T. Poika 18v

• Aloittaja

Kiitos molemmille vastauksista! Olen siis kysynyt monta kertaa poikaystävältäni miksi hän ei halua tavata vanhempiani, mutta kuten sanottu, en saa selvää vastausta koskaan...No, täytyy kysyä uudestaan ja rohkaista häntä tapaamaan vanhempani =)Olen kyllä sanonut hänelle että vanhempani haluaisivat tavata hänet, mutta turhaan... Poikaystäväni on itsekin sanonut olevansa ujo ja arka, ja ymmärrän sen, mutta haluaisin todella että hän tapaisi vanhempani ja tajuasi sen että eivät vanhempani häntä pure :D Mutta joo, täytyy yrittää vaan =) Ehkä se tästä sitten =) Kaikkein eniten minua kuitenkin häiritsee kun hän ei ole kertonut omille vanhemmilleen minusta mitään...Hän sanoi että haluaa kertoa sitten kun on varma meistä. Ja kun olen kysynyt, että joko hän on varma siitä että pysymmme yhdessä, on hän vastannut kyllä, mutta ei silti pysty kertomaan vanhemmilleen...Tuntuu että koko juttu junnaa paikoillaan, enkä kestä tätä enää...

• HipHop <3

Kyllä se ajan kanssa tulee käymään teillä,se vaaan joillain kestää kauemmin kun taas joillain ei kestä. turhaa olet huolissasi. häntä vaan jännittää. itse olen kohta 17 ja kihlattuni on 21v ja muistan kuinka minua jännnitti tavata hänen vanhempempansa. Kun muutimme yhteen niin aloin näkemään hänen vanhempiaan sillain " vahongossa" ,nyt olemme paljon hänen vanhemmillaan. kyllä se sieltä tulee ajan kanssa. sitä en kyllä ymmärrä miksi hän ei ole kertonut sinusta vanhemmillleen,ehkä siihenkin on looginen syy mm. pelottaa miten hänen vanhempansa suhtautuu taikka on epävarma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe