Olen koulussa käyttänyt Flash 6 ja Kotona on 7. Koulussa tehdyt työt ei auenneet kotona ja kotona tehdyt eivät auenneet koulussa. Onko tämä todella näin vai onko jotain tehtävissä? Tallensin 7 tekemäni työt mielestäni siinä vanhemmassa muodossa eli en mx 2004 muodossa. Luulin että näin saan työt aukeamaan myös koulussa. Meneekö tämä todella näin vaikeaksi?
Flash ja eri versiot
4
353
Vastaukset
- ei menekään
ei Flashin tallennusmuoto ole muuttunut vaikka en siihen perehtynyt olekaan. Onko swf tai joku semmonen. Flashia voi tehdä eri ohjelmilla, tallennusmuoto on niissä sama. Sitte näkyy.
- Zipuli*
Ne tallennetaan .fla-muotoon. Mietin vain, että pitääkö minun tosiaan tehdä 7:lla tekmäni työ uusiksi että saan sen koulussa auki 6:lla. Siihen meni kuitenkin aika kauan aikaa.. voe, voe..
Mitä tarkoitat että sitä voi tehdä eri ohjelmilla?
- Ducksteri
Muistaakseni Flashin versioiden nimet menee 5:n jälkeen näin:
6 = Flash MX
7 = Flash MX 2004
8 = Flash 8
Elikkäs kun tallennat kotona tiedoston Flash MX -muodossa (ei 2004), niin pitäisi avautua kutosella. Versiot ovat taaksepäin yhteensopivia, joten vanhemmalla versiolla tehty duuni pitäisi avautua uudemmassakin. - print24
Hmm, enpä ole aiemmin kuullut moisesta pulmasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828