onko kenelläkään kokemusta/tietoa ko firmasta siis netti putiikki netraudasta? onko huokea? entä onko luotettava?
netrauta.fi
4
1330
Vastaukset
- mmm
Ostimme keväällä hanat Netraudasta ja jouduimme palauttamaan yhden hanoista tiputtamisen vuoksi. Hanaa irrottaessa paljastui, että tiputtaminen johtui hiekasta, jota oli päässyt vesijohtoon ja tämä oli tukkinut hanat. Virhe oli siis putkiasentajan, joka ei ollut viitsinyt puhdistaa putkistoja ennen hanojen asennusta. Netrauta vaihtoi hanan uuteen mukisematta ja maksoi vielä korvauksia 30 €.
- kirsix
eli allas tuli ostettu sitä kautta, matkahuollon kautta tuli nopeasti ja vaivattomasti. oman kokemukseni mukaan suht edullinen ja toimiva putiikki. varmasti tulen käyttämään sitä jatkossakin.
- Juffe
Ostin keväällä kasvihuoneen. Tuolta sen sai edullisimmin ja tuli kotiin asti. 5% hinnan ero merkitsi jo 70e. Seuraava vaihtoehto olisi ollut hitaampi ja kalliimpi (kyselin muutamasta paikasta). Onneksi valikoimissa oli se malli, joka mulle oli sopivin.
- NETRAUTAA
Erittäin hyvä ja luotettava kauppapaikka.
Myös puhelimitse saa asiantuntevaa palvelua, ja jos eivät tiedä vastausta ottavat selvää ja soittavat perään. Eivät siis sano 'emmätiedä'
Kannattaa katsoa toimitusehdot ja palautusoikeus. Joissakin tapauksissa palautuksen postikulut joutuu ostaja maksamaan itse. Siihenkin saa varmasti vastauksen asiakaspalvelusta.
Jos on epävarma jostain tuotteesta, kannattaa käydä tsekkaamassa ko.tuote vaikka jossain rautakaupassa ja sit vaikka tilata se NetRaudasta. Siellä moni tuote huomattavasti edullisempi...
Olen tilannut paljon tavaraa NetRaudan kautta ja aina olen ollut tyytyväinen tuotteisiin.
Homma yksinkertaisesti toimii ja hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669