Töitä 15 vuotiaalle?

-minni

Onko mitään muuta työtä kuin postin jakaminen mitä voisi tehdä samalla kun käy koulua? Pitäisi saada kerättyä rahaa että saisi mopon ja mopokortin sitten talven jälkeen. Säästössä on nytten 300 euroa mutta ei se riitä mihinkään. Kiitos vastanneille. :)

63

25228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbsgdhf

      Meinaat oikeesti saada puolessa vuodessa rahat käteen jos sulla on vasta 300 alkupääomaa..
      Epäilen vahvasti onnistumista..

      Esim. Uusi/Laadukas/Keskihalpa skootteri
      ~1500€ kortti ~50-100€

      Yhteensä sä tarvitsisit: 1200-1300(1250€) euroo rahaa 300 euron päälle.

      Sun pitäs tienata ~210 euroo kuussa seuraavan puolen vuoden ajan..

      Sä et voi 15-vuotiaana saada duunia tolla palkalla tosta vaan. VARSINKAAN jos joudut palstalta kysymään tulla JA et suostu lehtiä jakamaan.
      Melko nirso tapaus..

      Sulla ei oikeen 15-vuotiaana oo mitään muuta mahollisuutta kun jakaa lehtiä ja siitäkään et tienaa kun sen 100€/kk normaalilla piirillä.

      JOTEN.. kysyppäs vuoden päästä uudestaan.

      • -minni

        Mä ajattelin ihan käytetyn mopon ostaa.. Ja lähellä on kauppa missä on jonkun verran mopoja käytettynä ja ihan hyvän näkösiä. Maksaa jotai 800-1000 ja kyllä mä joululahjaks saan todennäkösesti joku pari kolme sataa.. Et kyllä mä varmaan ihan hyvän mopon talven jälkeen saan hankittua et älä siinä auvo päätäsi (?)

        Kaveri ehdotti et menen joulun alla postiin viikoksi kortteja laittelee. Siitä saa kuulemma tosi hyvin rahaa. Kukaan ollu? o.O


      • aghafhafdhdrfqqq

        "Sulla ei oikeen 15-vuotiaana oo mitään muuta mahollisuutta kun jakaa lehtiä"

        no huh huh. Työpaikkoja löytyy kun etsii ja varsinkin kausiluontoisia töitä saa helposti( niinkuin juuri joulukorttien jakaminen. EI siinä mitään muuta tarvita kun kyselee tarpeeksi.


      • .........
        -minni kirjoitti:

        Mä ajattelin ihan käytetyn mopon ostaa.. Ja lähellä on kauppa missä on jonkun verran mopoja käytettynä ja ihan hyvän näkösiä. Maksaa jotai 800-1000 ja kyllä mä joululahjaks saan todennäkösesti joku pari kolme sataa.. Et kyllä mä varmaan ihan hyvän mopon talven jälkeen saan hankittua et älä siinä auvo päätäsi (?)

        Kaveri ehdotti et menen joulun alla postiin viikoksi kortteja laittelee. Siitä saa kuulemma tosi hyvin rahaa. Kukaan ollu? o.O

        " Kaveri ehdotti et menen joulun alla postiin viikoksi kortteja laittelee. Siitä saa kuulemma tosi hyvin rahaa. Kukaan ollu? o.O"

        Voi, kun se vain olisi noin helppoa, mutta ei sinne postiinkaan noin vain "mennä". Itse olen kolmena eri vuonna yrittänyt myös, mutta kertaakaan en ole päässyt. Ensimmäiseksi paikan saavat ne, jotka ovat jo siellä joskus hommissa olleet, tai joilla on suhteita, ja vasta sen jälkeen katsotaan, että onko vapaita paikkoja. Ja ne vapaatkin paikat saavat ne, joilla on enemmän ikää ja/tai isompi työtodistuslista.

        Eli en laskisi vain tuon varaan. Jos sinä todella haluat sen mopon ja kortin, niin kyllä sinä taipuisit niitä lehtiäkin jakelemaan. Ja ostamisenkin jälkeen tulee vielä kuluja, milläs ajattelit esimerkiksi bensat ostaa?


      • get a life
        aghafhafdhdrfqqq kirjoitti:

        "Sulla ei oikeen 15-vuotiaana oo mitään muuta mahollisuutta kun jakaa lehtiä"

        no huh huh. Työpaikkoja löytyy kun etsii ja varsinkin kausiluontoisia töitä saa helposti( niinkuin juuri joulukorttien jakaminen. EI siinä mitään muuta tarvita kun kyselee tarpeeksi.

        HAH, ensinnäkin, olen 17 vuotta ja menin postiin töihin siinä 15 vuoden paikkeilla, JA en todellakaan tarvinnut suhteita yms. paskaa, sain töitä, pienen välikokeilun jälkeen luotettavalla luonteella, mutta toiseksi, se lehtien jakaminen on 15 vuotiaalle koulua käyvälle vielä ihan hyvä, ja siitä saa rahaa saman verran, kuin menisi jonnekkin muuhun mihin 15 vuotiaita otetaan, MUT HEI HERÄTYS ! :) ja niitä töitä saa kun etsii, ja muistaa rehdin ja iloisen luonteen. JA ole luotettava ! :)


      • jeejee
        get a life kirjoitti:

        HAH, ensinnäkin, olen 17 vuotta ja menin postiin töihin siinä 15 vuoden paikkeilla, JA en todellakaan tarvinnut suhteita yms. paskaa, sain töitä, pienen välikokeilun jälkeen luotettavalla luonteella, mutta toiseksi, se lehtien jakaminen on 15 vuotiaalle koulua käyvälle vielä ihan hyvä, ja siitä saa rahaa saman verran, kuin menisi jonnekkin muuhun mihin 15 vuotiaita otetaan, MUT HEI HERÄTYS ! :) ja niitä töitä saa kun etsii, ja muistaa rehdin ja iloisen luonteen. JA ole luotettava ! :)

        paljonkos sitä palkkaa sai (suunnilleen) sieltä postista?


      • jani007

        Itelläni melko sama juttu. Olen 15 ja olen ostamassa kevaria (800e) eipä paljon muuta työtä oo ku lehtienjako ite oon nyt puoltoista kuukautta jakannut lehtiä ja n.150-200e tienannu.

        et tarvii edes 1000e ostat vaan käytetyn mopon (motot.net) ja kortti maksaa 40epoliisille 17e teoriaan.


      • ertertert

        Ite olin jakamassa lehtiä pari vuotta sitten, ja sain palkaks KESKIMÄÄRIN 17€ per kerta. Ja kävin jakamassa 2 kertaa viikossa.

        Eli tällä vauhdilla saat 34€/viikko, eli 832/puol vuotta. Kyllä tuolla saisit mopon.


      • :D

        Joo ei mitään ostin 500eurolla ihan kelpo skootterin hyvin kulkee eikä oo edes ajettu paljon. Että ei kyllä menny yli 1000e ! Koita jatkaa töiden etsimistä esim jossain kaupungeissa pidetään lasten hoito kursseja mistä vanhemmat voi tilata hoitajan ... Tunti palkka 8e tunnissa ja viikonloppuisin 16e tunnissa.


      • wsedrftgyhukolpö

        se riippuu ihan kuinka paljon mainoksia ja kuinka iso piiri on kuukaudessa niiden mukaan sä sitä ''ylimäärästä'' palkkaa saat. ja lehtien jaosta voi saada kuukaudessa yli 200e :)


      • hennibozz
        jeejee kirjoitti:

        paljonkos sitä palkkaa sai (suunnilleen) sieltä postista?

        oon 15vuotias ja oon jakanu lehtiä 2vuotta ja kuussa saa normaalist piirist joku 60-70e vaan. tuntuu enemmä et se olis lapsityövoimaa...


      • jumalaauta

        itse jaoin tamperelaista niin tienasin siitä noin 270 euroa kuussa että jos et tiedä asioista mitään niin sinun ei tarvitse jakaa muille väärää tietoa jos et tiedä itsekkään kovin hyvin !


      • Anonyymi
        hennibozz kirjoitti:

        oon 15vuotias ja oon jakanu lehtiä 2vuotta ja kuussa saa normaalist piirist joku 60-70e vaan. tuntuu enemmä et se olis lapsityövoimaa...

        Moi


      • Anonyymi
        hennibozz kirjoitti:

        oon 15vuotias ja oon jakanu lehtiä 2vuotta ja kuussa saa normaalist piirist joku 60-70e vaan. tuntuu enemmä et se olis lapsityövoimaa...

        Mun isoveli on 16-vuotias jakaa lehtiä myös, kuussa yleensä 100-200€, ei ikinä alle 100e, jakaa 2kertaa viikossa 2 eri piiriä


      • Anonyymi
        jani007 kirjoitti:

        Itelläni melko sama juttu. Olen 15 ja olen ostamassa kevaria (800e) eipä paljon muuta työtä oo ku lehtienjako ite oon nyt puoltoista kuukautta jakannut lehtiä ja n.150-200e tienannu.

        et tarvii edes 1000e ostat vaan käytetyn mopon (motot.net) ja kortti maksaa 40epoliisille 17e teoriaan.

        missä olit postis


      • Anonyymi

        hei olen 15 vuotias tyttö ja tiedän sen että töitä löytyy myös 15 vuotiaille itse käyn 9luokkaa ja työskentelen samalla tienaan 1300 kuukaudessa joten kyllä on muitakin vaitoehtoja kuin lehtien jakaminen


    • honey honey

      Ainakin mun kaksosveli, ikää 15v, on tääl Tampereella töissä sellasessa firmassa (en kai saa sanoo nimee ettei se oo suoramainontaa?), missä myydään kaikenlaisia lehtiä puhelimitse. Se on sellanen toimisto missä on paljo meijän ikästä porukkaa töissä ja se on 12h/vko. Palkan saa sen mukaan kun myy, ja jos myy hyvin niin palkasta tulee kans hyvä, (kaveri sai sieltä reilut 400e kk) kai tollasia paikkoja muuallakin on ku Tampereella ja sinne pääsee helposti töihin ettei tarvii mitää suhteita tai sellasta. mitä vittua jotku selittää et lehtien jakamine on ainut ku ei se kyl oo:D

      • hubalabalaa

        mä täytän ens syksynä 16 ja oon ollu töissä samanlaisessa paikassa missä myydään kanssa puhelimitse lehtiä. Menin sinne melkein heti ku täytin 15 ja oon siellä vaa 6-16h/viikossa. Ite saan päättää aina edellisen viikon lopussa seuraavan viikon työvuorot ja palkkaa saa sen mukaan mitä ite myy. Tosin on siellä takuutuntipalkkakin jos ei saa myytyä mitään. Oon ite tienannu noin 200-400€ kuukaudessa. Ei ollu mitään suhteita soitin vaan, sain ajan työhaastatteluun ja pääsin töihin, ei sen kummosempaa. :D


      • en haluis olla öö?
        hubalabalaa kirjoitti:

        mä täytän ens syksynä 16 ja oon ollu töissä samanlaisessa paikassa missä myydään kanssa puhelimitse lehtiä. Menin sinne melkein heti ku täytin 15 ja oon siellä vaa 6-16h/viikossa. Ite saan päättää aina edellisen viikon lopussa seuraavan viikon työvuorot ja palkkaa saa sen mukaan mitä ite myy. Tosin on siellä takuutuntipalkkakin jos ei saa myytyä mitään. Oon ite tienannu noin 200-400€ kuukaudessa. Ei ollu mitään suhteita soitin vaan, sain ajan työhaastatteluun ja pääsin töihin, ei sen kummosempaa. :D

        täälläkin 15-vuotiaas joka etsii töitä... mut mistä löytyy??? Nii, et meenkö vaan johonki kauppaa ja kysyn et " hei onks töitä?"?


      • nitada-97
        hubalabalaa kirjoitti:

        mä täytän ens syksynä 16 ja oon ollu töissä samanlaisessa paikassa missä myydään kanssa puhelimitse lehtiä. Menin sinne melkein heti ku täytin 15 ja oon siellä vaa 6-16h/viikossa. Ite saan päättää aina edellisen viikon lopussa seuraavan viikon työvuorot ja palkkaa saa sen mukaan mitä ite myy. Tosin on siellä takuutuntipalkkakin jos ei saa myytyä mitään. Oon ite tienannu noin 200-400€ kuukaudessa. Ei ollu mitään suhteita soitin vaan, sain ajan työhaastatteluun ja pääsin töihin, ei sen kummosempaa. :D

        missäs se semmone paikka o? ;)


      • tuntematon22
        nitada-97 kirjoitti:

        missäs se semmone paikka o? ;)

        MEDIAPEX on ihan hyvä työpaikka , myydään lehtiä puhelimitse , veli on siel töissä ja saa 500€/kk !!


      • mmmm--
        tuntematon22 kirjoitti:

        MEDIAPEX on ihan hyvä työpaikka , myydään lehtiä puhelimitse , veli on siel töissä ja saa 500€/kk !!

        Oon ittekki tota mediapexiä miettiny.. Minkä ikänen sun veli on ja kuinka useasti tekee töitä siellä viikossa ja montako tuntia päivässä ? sillee ihan vaa suurinpiirtein :)?


      • töihin
        mmmm-- kirjoitti:

        Oon ittekki tota mediapexiä miettiny.. Minkä ikänen sun veli on ja kuinka useasti tekee töitä siellä viikossa ja montako tuntia päivässä ? sillee ihan vaa suurinpiirtein :)?

        Mediapexiin työnhakijan alaikäraja on 15-vuotta ja hakemuksen voi jättää helposti osoitteessa: http://www.kivaduuni.fi/tt/?tt=3360_0_64267_ niin he soittavat sinulle ja sopivat ajan työhaastatteluun.


      • ?

        Pitääkö Mediapexissä olla siellä työpaikalla vai voiko työtä tehdä kotoa käsin?


      • ? kirjoitti:

        Pitääkö Mediapexissä olla siellä työpaikalla vai voiko työtä tehdä kotoa käsin?

        Työmaalla pitää olla.


    • työpaikatfi
    • tl

      tuos onkin jo tullut moniakin vastauksia/ehdotuksia työpaikoiksi joita koulun yhteydessä voi tehä. miten olisi kaupas työskentely? :)

    • palkka?

      hei voisko joku kertoo et onks mediapexissä siis takuupalkka ja jos on ni kui suuri se on?

    • duunari95

      Kiertäkää tuo mediapex oikeesti kaukaa! Olin siellä 2vko ja mitta tuli täyteen!!!!
      Ensin sulle luvataan kaikkea pohjapalkka provikka sitten saat vain provikan joka on paskin maailmassa! Ja siellä ei takuupalkkoja tunneta, lisäksi pomo hengitti niskaan koko ajan älkää sortuko siihen paikkaan!!

    • Työn orja 94

      Itse olen töissä raksalla ja välillä olen konekuskin hommissa. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä tuo auton ostokaan mikään järin mahdoton homma ole ;).. ja mitä kauppoihin tulee niin haettiin pomon kanssa juuri ennen juhannusta kaljaa ja entinen luokkakaveri oli siellä sen 300€ kesäsetelin kassa töissä :).. itekki mietin kesä seteliä mutta sain työtarjouksen koko kesäksi näihin hommin eli suhteilla ne parhaat paikat saadaan.

    • kogeko

      mitä porukka tulee pätee mopojen hinnoista ku tyyppi kysy hyii työpaikkoi :DD esim ite oon 15v ja alotan mäkis duunit hetiku täytän 16v mut enne sitä voit mennä kysyy vaikka prismast et "moro! pääsiskö tänne duunii? voisin hyllyttää" tai sit voi mennä johki siivous firmaa ta iha minne vaa kunha riittää intoo kysyy niit paikkoi (: ite nyt alan tekee mainos hommii frendi suositteli ja sielt saa iha hyvi niit työpaikkoi ja noin.160-320e saa yhest kerrast je se yks kerta kestää noin 8 tuntii.

    • ddaisy

      Kogeko, missä mainos firmassa työskentelet?

    • Lehdenjakaja

      Itse tienaan hyvin lehtien jakelulla. Jaan 2 kertaa viikossa ( 8 Kertaa kuussa ) ja saan vähän päälle 50€ kerralta, eli tienaan 400Euroa kuukaudessa. Mopon, kortin ja bensat saa aika nopeasti jos vain on oikeassa paikassa jakamassa lehtiä :)

      • 15v

        Missäs sää oot töissä lehtiä/mainoksia jakamassa kun ite oon tuolla ykkösjakelulla ja saan joku n. 100€ kuussa


      • mies891

        Tuo on huijausta. ps.kaverini saa 3e - 8 e kerta


    • Justjust

      Ei paljoo mikä lehtie jakelu kiinnosta, tai jotku helvetin kesätyöt..tai lehden kaupustelua puhelimitse..
      kelpais kyl vaikka kuormia purkaa tai jtn.. mut ei semmosta hommaa maha löytyä 15 vuotiaalle.

    • heips!

      Onks kellää tietoo minne otettais 16-vuotiait töihin ku ei niitkää paikkoi paljoo oo löytyny. (mäkkäri, lehtienjakelu yms) muita ? Ja sillee et ois kohtuu hyvä palkka :) Otetaaks esim. prismoihin hyllyttäjäks ?? :) kiitoksia kaikille vastaajille !

    • päiiivää

      pasastar.fi nii sielt voi tienata ammattilaiset 2000e-5000e mut takuupalkka ois 400-1000e et mees sinne :DD

    • gooogalan

      pimeitä hommia. ei verojen maksamista. jokaselle hommia ja loppujen lopuks melko helppoo jos osaa hommat

    • moii

      Jos on tarpeeksi sisua 15 vuotiaalla jakaa lehtiä tai myydä niitä puhelimitse niin eikun antaa mennä. Itse tein molempia kuukauden ja tulin hulluksi pienestä palkasta. Okei ei 15 vuotias voi vaatia paljoa, mutta kaikki se palkka on vaan kusetusta. Olen tätä mieltä.

    • Ex-lehdenjakaja

      Moi! Itse olin lehdenjakana ja kuukausipalkka oli sen 90€-120€/kk. Oli talvi, jakelualue oli suuri (parisataa taloa, jonka vuoksi lehtiä, jotka piti ensin lajitella, oli sellaset pinot, että niitä ei jaksellut ite nostella) ja hirveet pakkaset, mutta en silti kadu, että kokeilin sitä työtä. Palkat tuli kyllä ajallaan jnejne. mutta työhön nähden ihan hyväksikäyttämisen vähän. Silti suosittelen kokeilemaan, mun sisu vaan ei riittänyt oleen kauaa :)

    • jelouu

      siis tästä kaupassa työskentely jutusta, et onks se ihan ok mennä johonki vaik smarketin kassalle ja kysyy pääsiskö töihin? :D siis oon 15v, ni aattelin et ottaako kaupanmyyjät näin nuorii esim hyllyttämään tuotteita jne?

      • axu75634

        kantsii pyytää myymäläpäälikköö


    • catsitter-97

      No varmaan sun kannattaa vaikka soittaa sinne S-Markettiin ensiks ja sit sut saatetaan mahdollisesti kutsua jonkinnäköseen haastatteluun, jos oikeen hyvä tuuri käy. Ei kannata mennä vaan kassalle häiritsemään, tuskin se kassa siinä jaksaa/ehtii kauheesti neuvoa. :)

      Mä oon itse käynyt 4H-yhdistyksen catsitter -kurssin (liityin yhdistykseen ihan ton takia) ja oon nyt tehnyt muutaman keikan. Lomakausina keikkoja on enemmän. Ei tää palkka mikään kummonen ole, mut pyhäpäivät ja sunnuntait on kyllä kannattavia. Suurin plussa tässä on, että saa hoitaa ihania kissoja ja saa halutessaan hoitaa muitakin pieneläimiä. Dogsitter -kurssit taas on sitten erikseen ja ne kestääkin paljon pidempään. Dogsitterit saa hoitaa kaikkia.

      Eli jos on eläinrakas, niin tollasestakin voi vähän tienata.

    • hanniia

      Paljonko catsitter saa kuukaudessa?:)kiinnostais tommonen työ !:)

    • kiinnostaako työt?
    • töitävailla

      oon 15 vuotias ja mun pitäis saada maaliskuuhun mennessä rahaa n.700e, mul on nyt itellä rahaa 130e :p tietäiskö joku jotain hyviä työpaikkoja mun ikäselle?:D josta sais tienattuu ees 200€ maaliskuuhun mennessä,seki helpottais tosi paljo!

      • Työnhakija

        Mä oon 24 vuotias ja tarvitsisin uutta työpaikkaa mutta en keksi minne menisin toivottavasti ehdotatte jotain.


    • Ässää ;)

      Abc, S-market ne ainaki ottaa viikonloppu töihi

      • Ehdottaja1

        Noihin kauppoihin mä ainakin oon mennyt koska kannattaa mennä kauppoihin töihin


    • Ressukka3

      Se on totta

    • työntekokannattaa

      HEI! ÄLKÄÄ MENKÖ MEDIAPEXILLE!!
      Itse työskentelin siellä puolisen vuotta, lähinnä kivojen ihmisten takia
      ja voin kertoa, että kaikki lupaukset ovat täyttä paskaa.Kyllä siellä on tuntipalkka ja sen on 1.50e. Lehtiä täytyisi myydä aivan helvetisti jos aikoo saada yhtään mitään. Ne jotka täällä kehuu pexiä ovat markkinointi tiimiä tai paikan vetäjiä.. en suosittele.

      Tällä hetkellä teen kahta työtä. Toimistossa arkisin hoitamassa asiakasrekisteriä ja viikonloppuisin S-marketissa. Eivät palkkaa kassalle alle 18 vuotiaita( tai täytyy täyttää saman vuoden puolella). Hyllyttämään otetaan kesäisin jonkin verran nimen omaan teidän ikäsiä nuoria ja vähän vanhempia kassalle. Netissä voi täyttää lomakkeen, mutta on hyvä käydä myös näyttämässä naamaansa:)

    • todella pitkästynyt

      mut eiks teillä olis mitään sivuja tai ehdotuksia mistä voisi hakea töitä.
      oon itekki 15vuotias ja nyt pitäisi hommata rahaa jostain kun haluaisin kovasti ostaa järkkärin mut mun viikkorahoilla ei sellasta nähdä moneen vuoteen... -.- ehdotuksia?

    • auttakaa3

      Tarvitsisin rahaa mopoautoon ! Vielä 2000€ . Mahdollisimman nopeasti . Mistä saisin töitä ,olen 15v.

    • protestoija

      Huoh. 15 vuotias saa itseasiassa aika hyvää duunia jos pk-seudulla asuu, mms puhelinmyyntifirmaan myymään vaikka dildoja pöpeille palkka on 200 Euroopan 2 viikossa plus kaupungille saa mennä kuukaudeksi kesätöihin palkka 800 euroa mutta työ ei ole vakituinen ainoa harmi.

    • Mistäsaisi

      Tarviin rahaa mut lehtien jakaminen ei kiinnosta. Mitä muuta voisin tehdä?

    • heei

      Mee cat tai dogsitteriks. 4Hyhdistys

    • easymoney

      Pk-seudulla jos asuu, satunnaisesti voi saada 80-100 euroa siitä, että vaan istuu eri asennoissa pari tuntia. Taidehallin croquis-illasta saa 80e, suomen taideyhdistys järkkää. googlaa yhteystiedot jne. iisiä hommaa. muita paikkoja joista saa ookosti rahaa on esim taik ja kuvataideakatemia. mut sit taas esim työkkärin kursseilta saa nettona jotain kaks euroa tunti, eli kantsii valkata tarkkaan, mihin menee

    • Rude15

      Tietäisikö kukaan mistä 15-vuotias saisi pieniä töitä koulupäivien jälkeen kun tarvisin rahaa äkkiä uuteen puhelimeen?

      • RahaaPuhelimeen

        Tietenki sitä rahaa saa mutta vähän. Esim, käyt leikkaa toisten nurmikon tai oot naapureille/tutuille lastenvahtina. Sillä saa puhelimen mut ei mopoo tai kevarii.


    • anne16
    • Anonyymi

      Moi. Minä Haluan Työ sajid

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe