Akupunktiosta apua atopiaan?!?

Jos vielä tätäkin kokeilisi...

Onko jollain kokemusta akupunktion vaikutuksesta atooppisen ihon hoidossa? Jos on, niin kertoisitko tarkemmin, mitä, missä, milloin, paljonko maksoi, auttoiko kuinka pitkäksi aikaa, miltä hoito tuntui jne... Etenkin kiinnostaa Helsingissä hoitoa antavat akupunktion taitajat. Kiitos.

4

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atoopikko myöskin

      msf-laserakupunktiosta. Tämä hoitomuoto ei paranna syntyneitä vikoja kuten homeopatia, mutta hoidon avulla saa ihon terveeksi ja voinnin hyväksi. Hoito siis elvyttää sisäelimiä; kilppari, maksa, munuaiset ym.. jotka atoopikolla ovat huonona. Hoito on ainoa hoitomuoto, joka minulla saa aikaiseksi tilan kohenemisen, toisin kun taas esim. homeopatia,jonka myötä tulee helvetilliset pahenemiset/uloslyönnit mutta jolla olen saanut astmankin ym kokonaan pois. Msf-hoito on miellyttävää, kerta kestää tunnin ja maksaa 60e. Olen varma, että jos käyt hoidossa parin viikon välein muutaman kuukauden ja sitten kuukauden välein, olet jo pian todella tyytyväinen tilaasi ja uuteen elämään. Jotain ruokavalio-ohjeita saat myöskin samalla, mutta terveellisyys ei ole kenellekään pahitteeksi. Jo ensimmäisestä kerrasta tulee paranemista. Itse kävin pitkästä aikaa pari viikkoa sitten Tampereella msf-hoidossa (paras hoitaja jonka olen kyseisessä hoidossa kohdannut) ja ihoni hilseily loppui ja iho vaaleni. Nyt käyn hoidossa kerran viikossa kunnes saan homeopaattisen hoitorääkin vaikutukset lakkaamaan.
      Kunhan saatte ihottumasi pois riittää, että käyt enää ylläpitoa varten esim. kerran vuodessa hoidossa.

      • perustuu

        mihin toi laaser-aku perustuu?


      • edellinen
        perustuu kirjoitti:

        mihin toi laaser-aku perustuu?

        ehkä kannattaa googlettaa, jotta saat relevanttia tietoa asiasta.
        Tuo laser uusiuttaa soluja. Helium neon laser-systeemi siis on kyseessä ja ydisfysiikan puolelle heittää. Tämä akupunktiomuoto on tehokkaampi ja monipuolisempi kuin perinteinen akupunktio neuloilla, mutta samoja akupisteita käydään läpi. Tosiaa, googleta aiheesta sillä en osaa asiaa selventää..


    • saanut

      akupunktio on toiminut oman ihoni atooppisen ihoni hoidossa hyvänä perushoitona. aromaterapiasta olen myös saanut paljon apua. esim.manteliöljyn ja ruusun sekoituksesta.
      ruokavalio on myös tärkeä, etenkin hyvät rasvat.
      täällä ei kai saa mainostaa mutta kun valitset hoitajaa kannattaa soittaa useammalle ja kysellä ja vasta sitten varata aika, niin minä ainakin tein. ole rohkea ja esitä kysymyksiä, äläkä luota huuhaahan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe