moikka vaan!mitenkäs muilla ollu noita rinta kipuja raskauden aikana..kauanko on kestänyt?itselläni on nyt viikkoja 6-7 ja rinnat on ollu ihan älyttömään kipeet..kestänyt nyt jo noin 3 viikkoa..kauankohan nuo voi kestää ettei vaan mitään maitorauhas tulehdusta olis?kiitti kaikille kokeneille vastaajille.ekassa raskaudessani kun ei ollut rinnat kipeät kun noin viikon ajan.
kipeät rinnat =(
5
858
Vastaukset
- cilla
vieläkin rinnat ja varsinkin nännit tosi kipeät... 12. raskausviikko menossa. Ovat myös vähän kasvaneet (turvotusta?) ja kylmälle tosi arat :(
- cilla
jansu22 kirjoitti:
siis mullaon ihan sama juttu..kauanko sulla on kestäny nämä kivut?
nännien kipeytyvän melko pian plussauksen jälkeen, eli siis hyvin alussa. Siitä lähtien ovat olleet kipeät ja joskus rv 8 ne vähän "kasvoivat"... kylmä ottaa tosiaan hyvin herkästi niihin ja se ei ole yhtään kivaa...
...lähes koko raskauden ajan. Välillä on ollut viikkoja, jolloin eivät ole niin arat, mutta sitten taas joko itse rinnat ovat kosketusarat tai pelkästään nännit, jotka herkistyessään ovat aivan älyttömän kipeät.
Kuuluu asiaan, yksi näitä raskauden "ihanuuksia"...
Rv 39 (38 2)- Bumble-B
Mulla nyt alkanut rv13 ja aina vaan rinnat on arat, välillä enemmän, välillä vähemmän. Öisin vatsalla nukkuminen on ikävää, paitsi että masussa painaa jo ikäänkuin pieni tennispallo niin rinnatkin on sen verran kipeät ettei niiden päällä voi maata. Ja muistan että joskus noilla viikoilla kuin sinä nyt, tai ehkä vähän myöhemmin, mulla oli niin kipeät rinnat että niitä ihan vihloi öisin jos käännyin tiettyyn asentoon ja täälläkin kyselin että voiko olla jotain tulehdusta, mutta ei se sitten ollut mitään muuta kuin ihan normaalia kipuilua. Joten ole huoleti, kyllä ne rinnat voi olla kipeänä pitkään. En tiedä voivatko olla kipeät vaikka raskauden loppuun asti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446