kipeät rinnat =(

emmanäippä

moikka vaan!mitenkäs muilla ollu noita rinta kipuja raskauden aikana..kauanko on kestänyt?itselläni on nyt viikkoja 6-7 ja rinnat on ollu ihan älyttömään kipeet..kestänyt nyt jo noin 3 viikkoa..kauankohan nuo voi kestää ettei vaan mitään maitorauhas tulehdusta olis?kiitti kaikille kokeneille vastaajille.ekassa raskaudessani kun ei ollut rinnat kipeät kun noin viikon ajan.

5

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cilla

      vieläkin rinnat ja varsinkin nännit tosi kipeät... 12. raskausviikko menossa. Ovat myös vähän kasvaneet (turvotusta?) ja kylmälle tosi arat :(

      • siis mullaon ihan sama juttu..kauanko sulla on kestäny nämä kivut?


      • cilla
        jansu22 kirjoitti:

        siis mullaon ihan sama juttu..kauanko sulla on kestäny nämä kivut?

        nännien kipeytyvän melko pian plussauksen jälkeen, eli siis hyvin alussa. Siitä lähtien ovat olleet kipeät ja joskus rv 8 ne vähän "kasvoivat"... kylmä ottaa tosiaan hyvin herkästi niihin ja se ei ole yhtään kivaa...


    • ...lähes koko raskauden ajan. Välillä on ollut viikkoja, jolloin eivät ole niin arat, mutta sitten taas joko itse rinnat ovat kosketusarat tai pelkästään nännit, jotka herkistyessään ovat aivan älyttömän kipeät.

      Kuuluu asiaan, yksi näitä raskauden "ihanuuksia"...

      Rv 39 (38 2)

    • Bumble-B

      Mulla nyt alkanut rv13 ja aina vaan rinnat on arat, välillä enemmän, välillä vähemmän. Öisin vatsalla nukkuminen on ikävää, paitsi että masussa painaa jo ikäänkuin pieni tennispallo niin rinnatkin on sen verran kipeät ettei niiden päällä voi maata. Ja muistan että joskus noilla viikoilla kuin sinä nyt, tai ehkä vähän myöhemmin, mulla oli niin kipeät rinnat että niitä ihan vihloi öisin jos käännyin tiettyyn asentoon ja täälläkin kyselin että voiko olla jotain tulehdusta, mutta ei se sitten ollut mitään muuta kuin ihan normaalia kipuilua. Joten ole huoleti, kyllä ne rinnat voi olla kipeänä pitkään. En tiedä voivatko olla kipeät vaikka raskauden loppuun asti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe