mua kiinnostaa aivan äärettömästi kaikki taikaan liittyvä...hyvällä tapaa kuitenkin... kaiken maailman taikomisista, uskomisista ja palvomisista mä aion jäädä pois.
asiaan...mä tarvitsen MUSTAN RAAMATUN, sillä mä olen kuullut siitä vain vähän ja musta on ihanaa lukea oikein paksua huuhaata.
tämä on erittäin tyhmä tapa kysyä asiaa, mutta yrttänyttä ei laiteta... onko kellään myydä mulle mustaa raamattua??? ei siis mustan väristä, vaan oikeaa "pimeiden taikojen" kirjaa... mun vanhemmat on hävittänyt omansa, koska ei ne koskaan sitä tarvinnu...
MUSTA RAAMATTU
4
378
Vastaukset
- Chick
Mulla on mut se ei oo myytävänä!!
Mielenkiintoinen kirja täytyy myöntää!!- se tavallinen!
jos muutat mieles, ni ilmottele!
- Nakero
Ketä kiinnostaa musta raamattu? Se vie kadotukseen. Valitse mieluummin oikea Raamattu, ainoan oikean Jaakobin ja Iisakin Jumalan Pyhän Hengen kautta inspiroiva, pelastukseen johtava kirja. Ja jos haluat sen väriltään mustana, se onnistuu. Ja tätä kirjaa saa sitten ilmaiseksi, tai jos on netti käytössä, voit lukea sieltä ilmaiseksi. Kumpaa haluat elämäsi lopuksi, taivaan vai helvetin? Musta raamattu johtaa kadotukseen, Jumalan Raamattu johtaa Jeesuksen luo ja taivaaseen.
No ilmeisesti se kiinnostaa sinua, koska onnistuit kaivamaan esille asiaa koskevan ketjun VUODELTA 2003!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336