MUSTA RAAMATTU

se tavallinen!

mua kiinnostaa aivan äärettömästi kaikki taikaan liittyvä...hyvällä tapaa kuitenkin... kaiken maailman taikomisista, uskomisista ja palvomisista mä aion jäädä pois.
asiaan...mä tarvitsen MUSTAN RAAMATUN, sillä mä olen kuullut siitä vain vähän ja musta on ihanaa lukea oikein paksua huuhaata.
tämä on erittäin tyhmä tapa kysyä asiaa, mutta yrttänyttä ei laiteta... onko kellään myydä mulle mustaa raamattua??? ei siis mustan väristä, vaan oikeaa "pimeiden taikojen" kirjaa... mun vanhemmat on hävittänyt omansa, koska ei ne koskaan sitä tarvinnu...

4

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chick

Mulla on mut se ei oo myytävänä!!
      Mielenkiintoinen kirja täytyy myöntää!!

• se tavallinen!

jos muutat mieles, ni ilmottele!

• Nakero

Ketä kiinnostaa musta raamattu? Se vie kadotukseen. Valitse mieluummin oikea Raamattu, ainoan oikean Jaakobin ja Iisakin Jumalan Pyhän Hengen kautta inspiroiva, pelastukseen johtava kirja. Ja jos haluat sen väriltään mustana, se onnistuu. Ja tätä kirjaa saa sitten ilmaiseksi, tai jos on netti käytössä, voit lukea sieltä ilmaiseksi. Kumpaa haluat elämäsi lopuksi, taivaan vai helvetin? Musta raamattu johtaa kadotukseen, Jumalan Raamattu johtaa Jeesuksen luo ja taivaaseen.

• No ilmeisesti se kiinnostaa sinua, koska onnistuit kaivamaan esille asiaa koskevan ketjun VUODELTA 2003!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe