Ihana Appi

Douze

Olemme mieheni kanssa asuneet jo melkein vuoden kaliforniassa hänen työnsä vuoksi. Mulla ei ole täällä mitään kummempaa tekemistä - suoraan sanoen vähän tylsistynyttä kotirouvan elämää.

Oli todella kiva saada appiukko kylään. Ollaan aina tultu hyvin toimeen. Hän on mukava, fiksu ja nuorekas ikäisekseen. Kierrettiin yhdessä kaikka mahdolliset ja vähän mahdottomiakin nähtävyyksiä ja paikkoja.

Pariin otteeseen hän oli vähän arasti tiedustellut meidän suhteemme tilaa ja minun vointiani. No mitä siihen voi sanoa; mies tekee 12-tuntisia päiviä 7 päivää viikossa - olen aika yksinäinen.

Sitten oli se päivä. Ei mitään ohjelmaa. Ollaan vaan ja nautitaan ihanasta ilmasta. Heräsin melko aikaisin ja menin terassille ottamaan aurinkoa. Hetken kuluttua tuli appikin ja toi mulle kupin kahvia. Hänellä oli pelkät bokserit jalassa ja ihan selvä aamuheijari - vau! Ennen kun tajusinkaan tunsin miten oma jalkovälini lämpeni ja alkoi sykkiä. Turha kai mainittakkaan mitään mieheni tilanteesta - ei vaan jaksa melkein ikinä.

Ajattelin että ok - toi heijari nyt kyllä hyödynnetään. Pyysin appeani levittämään auinkorasvaa selkääni ja hän ryhtyi heti toimeen. Ihanat vahvat kädet hyväilivät selkääni: "Voi kun sä olet hoikka ja pieni ja kaunis" Aah - en pystynyt pidättelemään huokausta. Samalla tunsin kuinka hän avasi rintsikoideni narun, siveli rasvaa senkin alle ja jäi vähän odottelemaan. Avasin itse niskalenkin, jolloin rintsikat putosivat kokonaan pois. Nostin hiukseni ylös ja hän siveli rasvaa myös niskaani. Mmmm - huokasin nautinnollisesti josta rohkaistuneena hän siirsi kätensä rintojeni alle, otti ne ihanille suurille kämmenilleen ja kertoi että minulla on kauneimmat tissit mitä hän on ikinä nähnyt.

Sitten hän rasvasi ne huolella ja samalla suuteli niskaani. Hänen sormensä pyörittivät ja hellästi nipistelivät pystyssä sojottavia nännejäni ja se tuntui niin taivaalliselta. Olin tulla sekopäiseksi kiimasta.

Samassa hän veti minut kokonaan itseään vastaan ja tunsin miten pieni aamuheijari oli kasvanut järeän kokoiseksi erektioksi joka nyt painautui selkääni vasten.

Avsin stringieni sivurusetit ja samalla kun ne putosivat päältäni avasin myös reiteni. Hän katseli näkyä olkani yli ja murahti tyytyväisenä: "Mä arvasin että sulla on ihana pikkanen posliini". Otin hänen kätensä rinnaltani ja ohjasin se kiimaiseen vakooni. Voi luoja mikä tunne. Ihana valtava kyrpä selkääni painamassa ja toinen käsi nipisteli nänniäni ja toinen seikkali innokkaana kiimaista pilluani tutkimassa.

Kiemurtelin itseni irti hänen otteestaan ja käännyin. Hellästi työnsin hänet makaamaan aurinkovuoteelle, suutelimme pitkään ja syvästi ja siirryin suutelemaan hänen rintaansa, alaspäin vatsaansa ja siitä vielä alaspäin... Karvoitus alkoi heti navan alapuolelta ja rullasin bokserit alas. Uskomaton kulli. En ole ikinä nähnyt livenä niin isoa ja paksua. Ja kiimasta kireän sinertävän terskan päässä helmeili pisara. Kietaisin sen kielelleni, kosketin terskaa herkästi ihan kielen kärjellä. Sitten pieniä lipaisuja terskan alareunaa pitkin. Tartuin tukevalla otteella kiinni kullin varteen ja imaisin koko kyrvän pään suuhuni - ihanaa. Imin ja nuolin ja lipsuttelin ja runkkasin samalla. Hän huokaili ja murahteli tyytyväisenä.

Hetken kuluttua hän tarttui päähäni ja pyysi lopettamaan: "Mä haluan nussia sua pikkuinen". Ok - päästin ihanan erektion suustani ja kiipesin hänen päälleen. Hetken mielijohteesta en ryhtynytkään ratsatushommiin vaan jatkoin matkaa ja tarjosin hänelle pilluni nuoltavaksi. "Voi miten nätti ja kiimanen" hän huokasi ja nuolaisi leveällä kielellä alhaalta ylös saakka. Sitten tunsin miten hänen kielensä ryhtyi tutkimaan jokaisen poimun ja herkän kohdan. Hellästi näykki häpyhuuliani ja varovaisesti imutti pystyssä sojottavaa klittaani. "Näin pikkaseksi tytöksi sulla on ihanan iso klitta"... Voi taivas! Hieroin pilluani hänen suutaan vasten ja tunsin miten hän lisäsi voimaansa ja imi välillä koko pillua ja välillä klittaa. Tämä oli puutteessa olevalle minulle jo ihan liikaa ja tunsim miten orgasmi alkoi ravistaa koko lantiotani. Kirkaisin ja lysähdin uikuttaen hänen päälleen.

Hän naurahti ja siirsi minut hellästi alleen. Olin edelleen ihan ekstaasissa ja jotenkin aivan tahdoton. Hän levitti reiteni, nosti tyynyn vatsani alle ja tunsin miten hänen valtava kyrpänsä alkoi työntyä sentti sentiltä tiukaksi turvonneeseen vittuuni. Hellästi mutta päättäväisesti hän tunki syvemälle ja syvemmälle. Ja se tuntui pelottavan isolta mutta ihanalta. Nostin lantiotani ylöspäin, tarjolle naitavaksi ja tunsin miten hän vihdoinkin työntyi urahtaen pohjaan saakka.

Muutaman kerran hän veti kyrpänsä melkein kokonaan ulos, nussi ihanaa nopeaa kärkinaintia pillun suulla ja työnsi sitten pohjaan saakka. Kerta kerralta rajummin ja vaativammin. Ulvoin nautinnosta ja pyysin lisää. Hän työntyi pohjaan saakka ja alkoi nussia kiivammin. Huohotin ja työnsin vastaan lantiollani. Hän kappasi minut kokonaan syliinsä niin että jalkani irtosivat maasta. Samalla hän työnsi sormensa hieromaan kltoristani ja kiihdytti naimisen tahtia. Pikkuhiljaa minun tajuntani alkoi hämärtyä, vaivuin johonkin toiseen tietoisuuteen ja kuulin kun oman ääneni kirkui valtavan ja pitkän orgasmin kourissa. Tunsin miten hänen valtava kullinsa kasvoi vielä hiukan ja alkoi sykkiä samalla kun hän karjasi ja laukasi ihanan kuuman spermansa rääkättyyn pilluuni.

Se oli elämäni uskomattomin pano. Se ei onneksi edes jäänyt sen vierailun ainoaksi. Ja nyt odottelen appeni seuraavaa kyläreissua.

7

47473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOIVOTAAN POISTOA****

      YÖÖÖÖÖKKK

      • Douze

        mulle mikä tässä oli susta niin sairasta, että pitäis ihan poistaa?


      • mamma34
        Douze kirjoitti:

        mulle mikä tässä oli susta niin sairasta, että pitäis ihan poistaa?

        sille käynyt samat kun mulle, appi yrittänyt liian liki, mut hei, tarina loistava ja ei todellakaan poistoon... Nyt saa oma ukko kyytiä :O


    • nam nam

      ihanaa. pian lisää...

      • Douze

        Lähdin tässä viimekuussa poikaani ja hänen vaimoaan katsomaan. Asuvat Jenkeissä jo toista vuotta. Pojalla aika vaativa duuni ja miniä pikkasen yksinäinen.

        Sitäpaitsi tyttönen on tosikaunis ja meillä on kyllä ollut aika hauskaa ennenkin...

        Dinna oli kentällä vastassa. Punaiset hiukset ihanasti kiedottu löysälle nutturalle. Pikkasen pikkanen silmien värinen vihreä kesämekko. Sääriä ihan tolkuttomasti ja helma peitti juuri ja juuri kaikkein kalleimman.

        Koppasin tytön syliini ja halasin oikein kunnolla. Hän nauraa kihersi ja kertoi että ikävä on ollut kovasti.

        Onneksi mulla oli ollut vurokausi aikaa jo toipua aikaerosta ja tämä viimeinen lento oli vaan muutaman tunnin. Jotenkin tuo tytön olemus lupasi nannaa.

        Lähdettiin kentältä ajamaan kohden majapaikkaa. Mennäänkö suoraan kotiin vai tahdotko nähdä yhden ihanan paikan - hän kysyi. Tottakai mennään ihanaan paikkaan - mielellään nopsasti.

        Hameen helma kipusi kriittiselle rajalle hänen istuessaan ratin takana. En malttanut enää ja kohotin sitä vielä hieman. VAU -- ei tietenkään pikkareitä jalassa. Viimetapamisella tyttö oli ollut porsliinina, mutta nyt mua tervehti ihana kuparinpunainen kauniisti trimmattu pieni kolmio.

        Tämä näky aiheutti välittömästi painetta genitaaleissa ja tunsin miten kulli kasvoi heti muutaman sentin. Dinna naurahti ja avasi vähän reisiään - voi taivas miten kaunis hän on.

        Samalla hän kurvasi alas moottoritieltä ja hetken kuluttua vielä pienemmälle tielle joka lopulta kapeni melkein poluksi ja päättyi Tyynen meren rantatöyräälle. Tyttö hyppäsi ulos autosta ja juoksi rantaan. Saman tien mekko pois ja edessäni oli täydellisin sydämen muotoinen pylly mitä voi naisella olla. Uskomattoman kapea vyötärö ja selkään lasketuvat punaiset kiharat. Taivas.

        Menin perässä ja riisuin jo matkalla vaatteitani. Samalla Dinna kahlasi veteen ja kumartui poimimaan jotain rantavedestä. Hänen kumartuessaan minä sain ihailla pillua takaa. Uuuh - ihanasti välistä paljaaksi vahattu, kiimasta punoittava - herkullinen suloinen ja niin auki minulle. Rakas tyttöseni.

        Painuin perään veteen ja nyt kullini oli jo sellaisessa seisokissa että sen varaan olisi voinut laittaa melko raskaankin taakan. Dinna kääntyi ja katseli minua ihaillen. Tartuin hänen suloisiin rintoihinsa. Nännit olivat kivikovat, turvoksissa ja pystyssä. Otin vuorotellen molemmat imutukseen ja välillä kutittelin kielen kärjellä. Tyttö huokaili ja kirahteli nautinnosta ja tarttui erektiosta kivistävään kyrpääni. Hän runkkasi sitä molemmilla käsillään ja minä puolestani hyvälin hänen kiimaista pimppiään sormillani. Reisien sisäpinatkin olivat liukastuneet hänen kiimastaan.

        Nussi mua heti ja lujaa. Mulla on ihan kauhea ikävä kunnon naintia - hän kuiskutteli korvaani.

        Olimme vyötäröön ulottuvassa vedessä. Nostin hänet syliini, hän kiersi jalkansa vytärölleni ja ohjasin kullini pillulle. Tuntui kun olisi yrittänyt työntää kyrpää kolme numeroa liian pieneen. Tää tyttö ihan uskomattoman tiukka näin kiihottuneena. Mutta onneksi myös uskomattoman liukas. Hän liikutti sylissäni lantiotaan päättäväisesti alas ja alas uudestaan ja uudestaan. Työnsin ja ponnistelin parhaani mukaan saadaksein kullin pohjaan saakka.

        Vihdoin olimme perillä. Olin niin syvällä hänessä kun mahdollista. Rauhotu vähän - kuiskasin - ei tässä kiirettä. Otin tukevamman otteen pakaroista ja ryhdyin keinuttamaan häntä työntöjeni tahdissa. Tunsin miten hän näykki ja suuteli kaulaani ja olkapäätäni.

        Siirsin hänen pillussaan liukastuneen sormeni peppureiälleen ja raotin sitä varovaisesti. Aaah ihanaa hän kuiskasi ja työnsisn sormea hieman syvemmälle. Tunsin miten hänen nänninsä kiristyivät entisetään rintaani vasten ja lantio alkoi vatkata hullun villisti. Yritin pysyä mukana tahdissa ja työnsin ja nain niin vimmatusti kun vaan ikinä pystyin.

        Mutta eihän tossa menossa kauaa mitään tule. Molemmilla kauhea ikävä ja naimisen vimma. Ei tarvittu kun muutama kunnon työntö ja tunsin hänen vittunsa kouristelun jo hieman ennen orgasmiulvahdusta. Ja saman tien sen miten oma kyrpäni paisui sen viimeisen sentin ja ryhtyi sykkimään kuumaan spermalastiaan hänen suloiseen pilluunsa. Taisimme molemmat ulvahdella innosta ja minä horjuin takaperin sen verran matalampaan veteen että saatoin istua alas ennen kun jalat pettivät.

        Lysähdimme kasaan. Dinna otti kasvoni käsiinsä ja suuteli minua pitkään ja ihanasti. Kutitti kieltäni omallaan ja keinutti vielä muutaman kerran lantiotaan kullini sisällään. "Tervetuloa kyläilemään rakas appeni."


    • horny

      mmm.. just sitä mitä kaipasin tähän iltapäivään. tosi namu juttu. ihaninta mitä olen pitkään aikaan lukenut (..ja kokenut :9 )

      • Hupssu

        Siis just asiaa! Muuta ei voi sanoa. :o)
        Sain oman käden pienoisella avustuksella mageen orkun, kun ukko istuu toisella koneella viereisessä huoneessa. :D :D Äsken yritin sitäkin saada leikkii mun kaa, muttei se "jaksanut". :( Siispä suuntasin tänne, hah!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe